Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny webbutik

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ellen

Det ser meget bedre ud med checkud-forløbet. Nu skal du bare have noget trafik indover og sikre dig at dine Adwords klikpriser og konverteringsrater hænger sammen.

Mvh Jesper

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ellen.

Det går absolut den rigtige vej Smile

I skriver på forsiden, at man for 5 kr. kan få varen pakket ind i julepapir, men i checkud-processen står der, at det er gratis. Skriv med store bogstaver på forsiden, at I pakker ind gratis - det giver credits! Yes

I kunne måske også overveje, at skifte den grå menu-søjle ud med en mere varm og imødekommende farve. En julefarve ville jo være oplagt Smile

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ellen.

Lige et par detaljer ifb. en  fiktiv handel, jeg gjorde.

I varekurven virker "Fortsæt indkøb" ikke og i kassen virker "Tilbage" ikke. Det gælder også på efterfølgende side.
Men det ved du måske allerede.

//Knud S

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud.

Jeg skulle hilse fra min webmaster og sige, at at knapperne virker fint i alle browsere, med undtagelse af Internet Explorer. Men nu er knapperne tilpasset, så de virker i alle browsere.

mvh

Ellen

 

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ellen

Der er så utrolig mange butikker på nettet  - og man er nødt til at have tålmodighed....nu flere gange "kunderne" ser "dig" desto størrer er sansynligheden for at de tør handle - det er noget med tryghed - så husk at det tager laaaaang tid at etablerer sig på nettet - det er benhårdt arbejde, og du skal finde alle de steder hvor du kan oprette din butik "gratis" - markedsføring er en stor dyr del af det, og det er vigtigt at man er klar til at betale, også med tiden - Et godt sted at oprette sig kan være http://e-guiden.dk - lav evt. konkurrencer på nogen af de sites der har konkurrencer.....og jeg er ikke helt enig med alle herinde omkring direkte markedsføring - hvis man vil have sit navn ud gælder alle kneb, også flyers etc. med det kræver bare meget tid - netværk er også en ide. Google søgemaskine er besværligt og kræver også meget tid og ikke mindst mange penge hvis man vil op og konkurrerer med de STORE der har mange penge til markedsføring

MEN KLØ PÅ - bliv ved og giv ikke OP

MVH

Helle

http://www.hngavekurve.dk

 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)