Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop... gør jeg noget galt?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Jeg har plejeprodukter.dk ... jeg har skiftet design og fået dankort på siden.

Kunderne udebliver dog.... kan du/i se om der er noget der er grundlæggende galt med min side?

Jeg har kun fået positive respons ... men søger her lidt konstruktiv kritik af siden ...

Det kan være en simpel men vigtig ting jeg overser...

På forhånd tak for hjælpen.

 

Med Venlig Hilsen

Kasper www.plejeprodukter.dk

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Det første produktbillede, jeg klikkede på, gav mig en 404-fejl, det næste produkt, der kom frem havde ikke noget billede.

Du bør gennemgå din shop for links, der ikke virker, og så få sat billede på alle produkter, så de fremstår så indbydende som muligt.

Mht. de manglende kunder, har du så fået sat noget statistik-program på siden, så du kan se, hvor mange besøgende du har, og hvor i processen de forsvinder?

Lægger de varer i kurven og forsvinder herefter, har du jo en slags problem, mens du har et andet problem, hvis ingen af dine besøgende overhovedet lægger varer i kurven.

Google Analytics kan anbefales, og e-købmanden Vadskær har lavet en god lille guide i sin Analytics-uge.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Jeg kigger nærmere på om jeg selv kan finde de sider der har 404-fejl.... Har jeg mon noget i min cache siden jeg ikke selv oplever 404 fejl?

Ja jeg har et problem mht. billederne ... for der er parfumer jeg ikke må vise billeder af parfumen for producenten ... er det så bedre at undlade disse produkter, hvis jeg ikke må vise billeder af dem?

Jeg bruger google analytics ... men har indtil nu kun brugt det til at se hvor besøgende kom fra .... tak for tipet om den lille guide ... den skal jeg læse og se om jeg kan blive lidt klogere på mine besøgende.

Tak for et meget hurtigt svar . :-)

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ca. 20-30 besøgende dagligt .. men kun 1 kunde i denne mdr. (Havde flere før jeg havde dankort på siden .. der havde jeg dog også et andet design)

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

20-30 besøg om dagen er ikke ret meget.

Bruger du Adwords kampagner? Har du fået en ekspert til at se om din side er SEO optimeret? lægger du links ud alle steder du kan komme til det - relevante steder?

jeg undrer mig over at en producent ikke ønsker at få vist billeder af sine varer, hvilket vel også gælder selvom du selv tager billederne?

Brug Google webmasterværktøjer til at få flere oplysninger om din shops og læg sitemaps ud til google.

Læs Thorborgs E-pusher omhyggeligt.

Hvis du er til brug af programmer kan WEB CEO hjælpe med mange nyttige oplysninger synes jeg

det var hvad jeg på siddende b.... kunne komme på, men der kommer sikkert flere indlæg.

mvh

Axel

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

20-30 om dagen er ca 700 besøgende denne måned. Med een ordre giver det en konverteringsrate på 0,14% hvilket er katastrofalt lavt. Du burde minimum have en ordre hver 4 dag.

På min skærm går de øverste 60% af billedet med bannere og topmenuer, og kun de nederste 40% til at sælge varer på. Billedte i topbanneret er forvirrende. Måske er der noget ALoe vera i billedet, men det fungerer ikke. Er resultat af det høje topbanner er at alle "læg i kurv knapper" ligger under folden = man skal scrolle for at se dem. Det dur ikke, så prøv at fjerne hele billedet i toppen og se hvordan det indflyder på konverteringsraten.

Mvh Jesper

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en flot side, jeg handler ret meget på nettet, og jeg tror at hvis jeg købte parfumer, ville det ikke være væsentligt med et billedet- jeg ved jo hvordan den jeg plejer at købe ser ud- men hvis det er en ny- så ville jeg mangle billede, og at kunne bestille prøver på den, og læse om den.

MVH Claus www.frydefuld.dk -pakkekalender til dig og dine -lige i posten ;O)

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg gik lige ind forbi og må indrømme, at der var ikke noget, der kunne holde på mig på din hjemmeside. For mig er det helt klart designet/lay-outet, der gør, at jeg ikke går længere ind på siden. Der er ikke rigtigt noget, der fanger mig, så hvis jeg kom ind på din hjemmeside, ville forsiden gøre, at jeg hurtigt søgte videre. For mig er parfume og plejeprodukter luksus, og derfor forventer jeg også, at det er det, hjemmesidensignalerer.

Hvad jeg mangler er: Større kontrast i farverne - pudderfarven som baggrund er i øvrigt fin til piger, men ikke alle mænd synes, den er fed. Og de øverste faneblade med f.eks. Tilbud forsvinder næsten helt.

Et vedkommende billede i øverste banner - umiddelbart tænkte jeg Mexico, da jeg så det. Det næste, jeg tænkte, var jul. Men på intet tidspunkt tænkte jeg plejeprodukter eller parfume.

Kan du ikke sætte billeder på af selve parfumen, så find nogle billeder af gamle parfumeflasker og skriv "billede findes ikke på denne vare" henover. Det sender negative (og meget uluksuriøse) signaler, at der er et forbudt-tegn henover et kamera.

Jeg kan i øvrigt godt lide at der er billeder på en hjemmeside, et af mine yndlingseksempler er http://www.aura4laura.dk/, hvor man drages ind omgående i deres produkter, fordi hvert område har et billede af et produkt som ikon.

Jeg håber, du kan bruge kritikken.

Mvh

Anne, DrewsenMatch

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Urghh, jeg kan se, at jeg har svaret til den forkerte person.

Sorry. Det kan lære mig at gå hjem i stedet for at sidde så sent på arbejdet...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)