Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få hjælp til forretningsplan.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder og arbejder på en forretningsplan til overtagelse af en butik. Jeg er ved at gå helt død, da der er mange ting jeg synes jeg har svært ved at svare på. Er der et sted man kan få noget hjælp til at udfylde sådan en?

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Har du kigget på startvaekst.dk? Her kan man gratis downloade skabeloner.

Ellers har mamut business software en opstartspakke der vist nok er gratis.

Hvis du har lyst kan jeg give dig feed back på det du har skrevet og evt. hjælpe dig videre med nogle konkrete spørgsmål.

/Jeppe

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan se du sidder med din forretningsplan, har du i den forbindelse også lagt et budget til overtagelsen eller mangler du stadig det? Såfremt du mangler det vil jeg gerne give dig et tilbud på det.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

 

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af de spørgsmål, der kan være vanskelige er forventninger til omsætning og dækningsbidrag.
Hvis du er ved at overtage en eksisterende butik, har du brug for et grundigt kig i de seneste års regnskaber.
Hvis de viser, at butikken faktisk ikke kan løbe rundt, er du nødt til at have nogle rimeligt gode argumenter for, at du kan lave ændrnger og forbedringer, som kan vende skuden.

Andre spørgsmål, som kan volde tankemylder, er spørgsmålene om markedsføring. Her skal du være klokkeklar på din målgruppe og markedsføre dig i de kanaler, som din målgruppe bruger. Jeg har flere gange hørt om - især piger - der starter tøjbutikker og regner med, at veninderne jo vil købe alt deres tøj her. Det hænger ikke sammen, så pas på - vid hvordan du skaffer kunderne.

Men kast endelig nogle konkrete spørgsmål op her på amino. Der er masser, der gerne vil dele ud af deres erfaringer.

Prøv dit lokale erhvervskontor eller erhvervsservicecenter eller erhvervsforening, eller hvad det hedder for tiden. Her har du også mulighed for at støde ind i et netværk, der kan vise sig gavnligt.

God vind.

mvh Hans

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Choco-bob,

Du er velkommen til at sende mig en PM/mail med dine spørgsmål. Så kan vi evt. lige tage en ½ time over telefonen for at få sparket dig i gang igen - det vil jo være ærgeligt at du gør død inden du er kommet igang Smile

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)