Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virkelig rådgivning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en fyr på 30

Jeg er uddannet kost og ernæringsvejleder, og Arbejder halv tid i et fitnesscenter

Jeg har i lang tid haft en drøm om at blive selvstændig.

Nogle der kan hjælpe mig lidt igang og måske fortælle mig om i tror der er marked for at lave sit eget lille en mandsfirma, det skal gå ud på at sammensætte kostprogrammer til over og undervægtige, samt måske finde en samarbejdspartner inden for kosttilskud ???, jeg tænker at det skulle være mig der kommer til folks hjem og udfærdiger programmerne, og måske gå små ture med dem, ja bare generelt få dem i bedre form, og på den måde motivere dem til at komme lidt fysisk igang. og jeg skulle så kunne holde min løn hjem ved at følge dem og lave løbende programopføglninger, og på den måde hele tiden være den der motiverer dem til at fortsætte deres træning/vægttab

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen gad hjælpe mig igang

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder som revisor, og jeg vil gerne hjælpe dig igang samt give tilbud på udarbejdelse af dit regnskab og selvangivelse samt den løbende rådgivning.

Såfremt dette har interesse så kan jeg kontaktes på telefon: 35 11 20 82 - mobil: 42 22 49 32.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

 

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går efter private kunder, er prisen jo ikke uvæsentlig.

Jeg kunne forestille mig, at virksomheder ville benytte en kost- og ernæringsvejleder, når nu de er 'færdige' med at tilbyde gratis ryge-stop-kurser. Uanset hvad vi synes om udviklingen, er det ligesom den vej, det går.

Men med de tider vi går imøde, tror jeg bestemt, der er et marked. Gør dog et ordentligt forarbejde, kontakt eventuelt relevante virksomheder i dit område, når dit forarbejde er gjort.

Jeg kan ikke se, det ikke skulle være muligt at starte op ved siden af dit deltidsjob. Måske vil det dog være en god idé at cleare med din arbejdsplads, at det er ok med dem...

Held og lykke med projektet!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at det er et produkt som kan være besværligt og sælge til private direkte.

Men jeg ville nok tage kontakt i HR afdelinger i virksomheder og høre om det kunne være en ide som kunne tænke sig at tilbyde deres medarbejder. Vi så jo i fjernsynet for et stykke tid siden på dr en udsendelse fra toms hvor de lavede dette.

På den måde kan du også få en gruppe på måske 10 personer samtidig.

Hvis det skulle være til private direkte så ville jeg nok lave det som en web løsning med noget live chat for at holde omkostningerne nede og så samle en 10 personer med mellem rum så de også kan støtte hinanden som man også vil gøre i en virksomhed

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et "produkt" i denne stil, du forestiller dig? kostprofilen.dk (Jeg kender ikke noget til det linkede site, fandt det blot via en hurtig Google-søgning).

Hvis du brænder for det, har den rigtige iværksætter-personlighed (vedholdenhed, vedholdenhed og vedholdenhed) og ellers kan dit fagstof, tror jeg bestemt, der er muligheder, både overfor private (enkeltpersoner, par og famlier) og virksomheder (medarbejderpleje).

Start med en grundig forretningsplan (masser af gode anvisninger her på sitet) og tag markedsføringsmæssigt udgangspunkt i målgruppernes ønsker/drømme... der er mange derude, som ønsker sig et bedre velbefindende og en krop, de kan være tilfredse med. Du kan blive virkeliggørelsen af deres drømme. Alenlange udredninger fænger ikke, vær præcis og kontant - med en rigtig velovervejet og gennemarbejdet forretningsplan som basis er det muligt :-)

Held og lykke!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg synes det lyder som en god idé - emnet er jo stadig hot og bliver det endnu mere lige på den anden side af nytår.
Du skal starte med at få beskrevet din idé i detaljer:

 

  • Hvad er konceptet?
  • Hvem vil du ramme (præcisér din målgruppe - beskriv din kernekunde og giv ham/hende et navn, så du altid målrettet tingene til denne person)
  • Hvordan vil du ramme målgruppen (hjemmeside, nyhedsbreve, links, banner, PR/omtale osv.)
  • Hvad er budgettet
Når du har alle disse ting på plads, skal du lave en realistisk tidsplan og finde kvalificerede folk til at hjælpe dig med de ting, du ikke selv kan/vil. Disse folk skal så sættes godt og grundigt ind i, hvad dine tanker og idéer er (her er det godt med den nedskrevne forretningsplan).
Det var bare lidt hurtige tanker. Du er meget velkommen til at kontakte mig til en (gratis) snak og vende dine tanker. Skulle du have brug for yderligere hjælp klarer vi også dette Smile
Mvh.
Martin
Tlf. 26 70 53 49
Se mere her:

 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg mødte en der har de samme tanker som dig. I kunne måske finde ud af noget sammen. Du kan fange hende på www.hh-c.dk - hun hedder Pernielle. Hils fra Jesper (fra iværksætterarrangementet på Frederiksberg)

God vind!

/Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du har lavet et grundigt forarbejde, kunne du tage kontakt til din kommune for at høre, om de er interesserede i dette. I min kommune udskrives der recepter på "fitness", så hvis du har et godt alternativ til dette, er der måske en vej. Mange mennesker får depressioner og stress. Måske et sundhedsfokus på dette, hvor du slår dig sammen med en så I kan dække hele sundhedsspektret?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)