Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virkelig rådgivning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en fyr på 30

Jeg er uddannet kost og ernæringsvejleder, og Arbejder halv tid i et fitnesscenter

Jeg har i lang tid haft en drøm om at blive selvstændig.

Nogle der kan hjælpe mig lidt igang og måske fortælle mig om i tror der er marked for at lave sit eget lille en mandsfirma, det skal gå ud på at sammensætte kostprogrammer til over og undervægtige, samt måske finde en samarbejdspartner inden for kosttilskud ???, jeg tænker at det skulle være mig der kommer til folks hjem og udfærdiger programmerne, og måske gå små ture med dem, ja bare generelt få dem i bedre form, og på den måde motivere dem til at komme lidt fysisk igang. og jeg skulle så kunne holde min løn hjem ved at følge dem og lave løbende programopføglninger, og på den måde hele tiden være den der motiverer dem til at fortsætte deres træning/vægttab

Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen gad hjælpe mig igang

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder som revisor, og jeg vil gerne hjælpe dig igang samt give tilbud på udarbejdelse af dit regnskab og selvangivelse samt den løbende rådgivning.

Såfremt dette har interesse så kan jeg kontaktes på telefon: 35 11 20 82 - mobil: 42 22 49 32.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

 

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går efter private kunder, er prisen jo ikke uvæsentlig.

Jeg kunne forestille mig, at virksomheder ville benytte en kost- og ernæringsvejleder, når nu de er 'færdige' med at tilbyde gratis ryge-stop-kurser. Uanset hvad vi synes om udviklingen, er det ligesom den vej, det går.