Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop programmer, hvad findes der ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet med presta er at de mangler nogle helt fundamentale ting her og nu.

fx 1-click purchase, den har stået på deres "coming soon" liste i meget lang tid og var en af grundene til at jeg valgte det fra.

jeg valgte magento istedetfor, og ligesom ovenfor har jeg den hos magentohotel.dk - deres service er perfekt og min webshop har en rigtig god respons tid.

Man skal kunne lidt programmering for at benytte sig af magento vil jeg mene - eller betale sig fra det.
Det største problem jeg er stødt på er at det har nogle funktioner som jeg ikke vil benytte og det er ikke altid lige til at deaktivere dem (fx produkt sammenligning)

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilslutte mig hvad Janus siger om Magentohotel.dk -Det er virkelig service og support i særklasse.

Udover min magento faktisk virker som den skal :-)

Der er vist ingen tvivl om at Magentocommerce , mere og mere, fremstår som den sikre vinder i open-source webshop krigen.

-Min mening kan være forudintaget.  :-)

 

Desuden er Magento´s SEO funktoner alle andres klart overlegne. Det er fakta. (Selvom Ronnick kommer på banen om 2 min)  :-)

/Hus

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Centry:

problemet med presta er at de mangler nogle helt fundamentale ting her og nu.

Det ser også ud til at mængderabat på tværs af produktvarianter (f.eks. farve, størrelse etc.) ikke virker :-(

Men jeg valgte alligeval at blive ved Prestashop pga. især performance og brugervenlighed.

Selvom jeg er programmør synes jeg at livet er alt for kort til at spilde tid på store og tunge systemer ;-)

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må da gå ud fra, at de også har fingeren på pulsen vedr.  hvad der sker på e-handels området. Men alt er jo relativt og det handler jo i sidste ende om øjet der ser :) 

 

Sif

Fra Herlev
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der i den forbindelse nogle som har gode erfaringer med Prestashops og webhoteller.

Har forsøgt at oprette en shop på netplads.dk (gratisdns.dk's webhotel). Det var OK, indtil jeg forsøgte at installere dansk på shoppen.

netplads.dk kører PHP safe mode, som gør det ulideligt/umuligt at bruge Prestashops administrations-sider.

Hvilke webhoteller kører I Prestashop på?

mvh. Jacob

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jacob

 

Vi startede op hos WEB10 - Det var ren kaos da der bare var for meget trafik på vores site! Efter at have været i dialog med Adam fra amwdesign - (Moderator på en del af trådene i forumet på Prestashop) rykkede vi over på hans server!!!

Men det er fint lige at vide med netplads - Da jeg netop også fornyeligt har oprettet et hotel der!!!

Kh

Sif

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

husaren:

Jeg kan tilslutte mig hvad Janus siger om Magentohotel.dk -Det er virkelig service og support i særklasse.

Link til din side, så vi kan se hvordan det kører TAK.

husaren:

Der er vist ingen tvivl om at Magentocommerce , mere og mere, fremstår som den sikre vinder i open-source webshop krigen.

Nu findes der andre end denne, hvad med virtuemart, som kan kombineres sammen med Joomla ?

Nu finder der andre produkter end magento på markedet og til den som bare skal have en simpel webshop er der intet i vejen med de andre shops. Os Commerce er dog en smule forældet efterhånden.

husaren:

Desuden er Magento´s SEO funktoner alle andres klart overlegne. Det er fakta.

Og så virker andre produkter ikke ?

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jacoband:

Er der i den forbindelse nogle som har gode erfaringer med Prestashops og webhoteller.

Hvilke webhoteller kører I Prestashop på?

Noget i stil med denne her :

http://www.garn-butikken.dk/

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lader lige denne stå et øjeblik, for at fortælle hvorfor man måske bør overveje andet end magento :

elund.dk:

...............livet er alt for kort til at spilde tid på store og tunge systemer ;-)

Citat slut.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Magentos succes taler for sig selv, og tilbagemeldingerne fra folk der bruger systemet - både her og andre steder - er næsten udelukkende positive. Hvis det skal være Open Source, så er jeg stensikker på at du ikke går galt i byen med Magento, som uden tvivl virker som det bedte alternativ.

Selv er jeg mest til hostede løsninger hos DanDomain, men der slipper du ikke for månedlige gebyrer ;-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)