Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrationsprogram til kommende salgsvirksomhed.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har siddet et godt stykke tid og prøvet på at gennemskue alle jeres indlæg vedr. diverse programmer, men jeg må indrømme jeg har mistet overblikket. Smile

Derfor er mit spørgsmål om i kan anbefale et system, der skal kunne følgende:

-Økonomi funktion

-Salgsfunktion

Med mulighed for masser af kundeinformationer, herunder alle mails og scannet info

Mulighed for kundesegmentering

Diverse salgsoversigter

-Indkøbsfunktion

-Lagerstyring

-På sigt en integreret webløsning, så de faste kunder selv kan foretage hurtige bestillinger

Programmet skal bruges til virksomhed, der bliver startet op til næste år. I systemet skal der være adgang til 2 brugere, og da vi er placeret 2 forskellige steder i landet, så det et krav at der er webadgang.

Kort om virksomheden, så indkøber vi produkter fra forskellige leverandører og sælger det videre til virksomheder. Vi vil komme til at have en mindre kundekreds på ca 100-200 kunder, fordelt på faste, variende og nye kunder. Der vil blive solgt ca 50-150 forskellige artikler, samt ekstern timebaseret service, der også vil indgå som et produkt.

Jeg har haft kigget lidt på Mamut, men jeg finder det måske lidt dyrt i forhold til alle de omkostninger, der samler sig sammen til en virksomhedsopstart. Jeg er samtidig også kommet i tvivl efter at have læst en masse af jeres kommentarer Smile

Hvis i kan finde hoved og hale i informationerne, og finde frem til nogle anbefalinger, der kan løse overstående opgaver, så vil det være perfekt. I må meget gerne skrive pris med, hvis i da kender den.

På forhånd mange tak.

Hilsen chrwb

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej chrwb

Jeg er Mamut Partner, du siger at en Mamut løsning er dyr, Hvilken version har du kigget på?. Du har rigitg mange fuktioner i Mamut, som gør det hele lidt lettere, bl.a. 100% Office integration, omfattendende CRM, integreret web-shop.

Hvilke kommentarer har du hørt?, med mere end 70.000 Mamut brugere, er der sikkert nogle som ikke er helt tilfredse, eller løsningen passer til deres behov. Der er næppe noget ERP system, der har fået så mange priser.

Kontakt mig, så vi kan finde den rigtige løsning/pris til dig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrwb

 Du er hermed inviteret til et gratis seminar, så du kan blive overbevist. 

 

http://www.mamut.com/media/link/dk/seminarheaddk.jpg
 

Optimaliser lønsomheden i usikre tider - effektiv håndtering af kunder og regnskab!

Da vi tidligere har haft fornøjelsen af at have været i kontakt med dig, ønsker vi at invitere dig til et spændende seminar samt en produkt-demonstration. Vi vil præsentere praktiske eksempler på, hvordan Mamut Business Software hjælper med, at udnytte det fulde potentiale i din virksomhed og sikre optimal lønsomhed i tider med usikkerhed.

Kommende seminarer i nærheden af dig 

 

November:

 

17. november 2008 kl 09.00 til 11.30, Roskilde - Tilmeld dig her

 

17. november 2008 kl 17.00 til 19.30, Roskilde - Tilmeld dig her

 

18. november 2008 kl 09.00 til 11.30, Kolding - Tilmeld dig her

 

19. november 2008 kl 17.00 til 19.30, Silkeborg - Tilmeld dig her

 

December:

 

8.december 2008 kl 09.00 til 11.30, København - Tilmeld dig her

 

8.december 2008 kl 17.00 til 19.30, København - Tilmeld dig her

 

9.december 2008 kl 17.00 til 19.30, Kolding - Tilmeld dig her

 

10.december 2008 kl 09.00 til 11.30, Silkeborg - Tilmeld dig her

 

 

Seminarerne giver en god oversigt over alle de muligheder en virksomhed får, ved anvendelse af et af Mamuts effektive systemer indenfor regnskab, CRM og E-handel.   

Adresse- og vejbeskrivelse findes ved booking. 

Agenda

Lønsom kundeopfølgning og regnskab

Du vil få et indblik i hvordan din virksomhed kan få en endnu mere effektiv kundeopfølgning og dermed øge salget og sikre omsætning. Desuden vil du se hvordan regnskab kan blive let, enkelt og lønsomt.

Effektivt, komplet og enkelt at anvende

Sådan får du succes med Mamut. Oplev hvordan virksomheder fra forskellige brancher tjener penge ved effektiv brug af en Mamut-løsning. En løsning der giver adgang til al information i ét og samme system.

Synes du det lyder interessant for dig og din virksomhed, så tilmeld dig og din kollega på nedenstående link.

Tilmeld dig allerede i dag på www.mamut.dk/seminar

Eller ring på telefon 70 27 71 78

 

Vi ser frem til at møde dig.

Med venlig hilsen

Mamut A/S

 http://www.mamut.com/media/link/dk/mbslogo_pos_rgb_til_web.gif



Mamut A/S - Sluseholmen 2-4, 2450 København SV - 70 27 71 78 - www.mamut.dk

Mamut tager forbehold for fejl. Ønsker du ikke at modtage mail fra Mamut, så returner venligst denne e-mail med den e-mail adresse/adresser du ønsker slettet samt navn/firmanavn. 

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I vil have det hele samlet i ét produkt, så tror jeg ikke I slipper for at skulle af med rigtigt mange penge!

For mig at se bør I kigge grundigt på jeres krav - især hvis økonomien spiller en rolle. Vurder hvad der er "need to have" og hvad der er "nice to have".

For I har selvfølge behov for et online regnskabsprogram i en eller anden form - men måske kan andre elementer ligge i andre programmer?

For eksempel kan salgsdelen måske klares med en Hosted Exchange, som I måske alligevel skal bruge til at håndtere mail og koordinere kalendere med.

Det er også værd at vurdere, hvor vigtigt det er at webshoppen er en integreret løsning. Det er først for nyligt blevet mere almindeligt at kigge efter integrationen, indtil da har rigtig mange - også store webshops - kunne klare det med en manuel rutine til overførsel af en ordre fra webshop til fakturering i regnskabsprogram

Til slut vil jeg da lige henlede opmærksomheden på Admind som en løsning til online regnskab

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger lige nu b2bcrm og economics (dvs. revisoren bruger economics) kan mamut kombinere disse programmers funktioner ?

dbh

Jesper

I så fald må en forhandler gerne sende  mig noget info....

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mamut har begge programmers funktioner + meget mere. Du har så dine kunde/emne data et sted.

Jeg sender noget materiale til dig, så kan vi tage den derfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på

http://smba.dk/regnskab

Komponenter i dette programkompleks førte en nystartet virksomhed med $30K til en omsætning på $200M inden for 13 år med et meget stort overskud uden yderligere tilførsel af egenkapital. JEG selv deltog i organiseringen af administration, IT og infrastruktur. Jeg har selv programmeret ca. 1400 brugerprogrammer.

Omkostninger til dette programkompleks med HW varierer med antal transaktioner, brugere og timer. Leveringsaftaler kan omfatte ALT hvad I får brug for i fremtiden, og vi garanterer alle data online tilgængelige i hele levetiden for jeres virksomhed og 10 år derefter.

IT og infrastrukturer er normalt ekstremt dyre i store virksomheder. Novo anslår dette til 4.5% af omsætningen og DDB til 17% af samtlige omkostninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler...fint nok med dit indlæg.

Men er det ikke at skyde gråspurve med kanoner?

Går ikke udfra, at det er A.P. Møller eller Novo, der skal startes op?

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Det kan godt være, at Mamut umiddelbart virker, som en billig her og nu løsning! Men man skal bare være OBS på, at man IKKE køber softwaren, men via en årlig tvungen servicepakke der prisfastsættes alt efter hvilken løsningen man vælger, skal man nu overveje sine reele udgifter! Vælger man at stoppe serviceaftalen, ja, så er du på r...., da systemet så blokere! Så fra at blive overtalt til at "købe" Mamut frem for C5, som jeg egentlig ville have haft, endte jeg med et "lejet" system, hvor jeg endte med at en årlig "lejeafgift" (som Mamut dog kalder en serviceaftale) på 2500,-! Det blev jeg noget kun overrasket over! I princippet betyder det, jeg næsten kunne KØBE 2 stk. C5 Light hvert år! Så dette var i min verden ikke holdbart!

Lad mig dog understrege, at Mamut så absolut er et godt system, det fungere rigtigt godt - men jeg er DYBT uenige i, at man påtvinger en virksomhed en serviceaftale og dermed en tvungen årlig udgift! I mit tilfælde talte sælgeren konstant om et KØB og ikke en leje af softwaren, så jeg handlede i den tro, at jeg købte softwaren! Der er ikke noget galt med serviceaftaler - men det er noget man selv skal kunne vælge! Det svarer jo til, at du tror du køber en ny bil, men får at vide, at du skal betale en årlig rep. aftale med et bestemt værksted, hvis du vil have nøglen!

Nå, men i dag har jeg altså valgt C5 Light, hvilket jeg desværre skulle have gjort fra starten af. Men held og lykke med at lede efter et system der passer til dine behov!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)