Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe.

Du skal også være velkommen til at kigge forbi simpelside.dk. Vi leverer billige, færdigdesignede hjemmesider med CMS, så du let selv kan vedligeholde siden dagligt. Kig forbi vores hjemmeside, og afprøv eventuelt vores demo-system, så du kan se, hvordan CMS'et er at arbejde med.

Mvh Morten.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du vælger den gode lave pris, plus flest mulige tilføjelser, så det joomla og granholm.dk

2500kr x moms, ganske enkelt !

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten H. Boldsen:

Hej Uffe.

Du skal også være velkommen til at kigge forbi simpelside.dk. Vi leverer billige, færdigdesignede hjemmesider med CMS, så du let selv kan vedligeholde siden dagligt. Kig forbi vores hjemmeside, og afprøv eventuelt vores demo-system, så du kan se, hvordan CMS'et er at arbejde med.

Mvh Morten.

 

Hej Morten

Så snart vi har fået tid til at kigge på din hjemmeside så kontakter vi dig.

Med venlig hilsen

Uffe

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Jeg har selv gået på Thomas P. Hejle da jeg var lille knægt, sjovt :)

Vi kan tilbyde dig et skræddersyet CMS, der hverken kan mere eller mindre end i har brug for.
Hvis i på et tidspunkt har brug for nye funktioner, er det nemt at implementere.

Ring til mig på 27 21 22 20 eller skriv på frederik (a) purplecow.dk.

Jeg synes at du skal kigge på vores hjemmeside www.purplecow.dk, der kan du se lidt om hvad vi kan.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Vh. Frederik

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på jesper@t3cms.dk  - så skal jeg sende dig et tilbud på CMS til jeres website.

mvh
Jesper Nielsen
www.t3cms.dk

 

 

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Har i fundet et firma til at lave jeres nye hjemmeside?

Hvis ikke, vil jeg gerne kontakte dig for yderlige information og give et tilbud på hjemmesiden. Vi har arbejdet med gode brugervenlige administrator moduler siden 1999.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv gået på Thomas P. Hejle da jeg var lille knægt, sjovt :)

Vi kan tilbyde dig et skræddersyet CMS, der hverken kan mere eller mindre end i har brug for.
Hvis i på et tidspunkt har brug for nye funktioner, er det nemt at implementere.

Ring til mig på 27 21 22 20 eller skriv på frederik (a) purplecow.dk.

Jeg synes at du skal kigge på vores hjemmeside www.purplecow.dk, der kan du se lidt om hvad vi kan.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Vh. Frederik

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Jeg var selv på besøg på det fritdshjem da jeg var ung :-) Jeg vil gerne give jer et tilbud på et CMS med design. Jeg har udviklet et CMS netop med fokus på brugervenlighed. Jeg vil meget gerne komme forbi jer og give en demonstration hvis er interesserede. Ellers kan i bare skrive for et uforpligtende tilbud.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe.

 

vores pris for en cms modul hvor i kan ændre alt i og er utrolig brugervenligt med design og de ting i ønsker kan vi lave for 9000,- den eneste mér pris er 39 kr til hosting pr måned.

 

info@wecom.dk

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Lyder spændende:) Jeg ved ikke om du for længst har fundet en leverandør, men ellers hejser jeg da også lige flaget...

Jeg kan tilbyde, at lave en løsning i CM-systemet Typo3 eller en simplere og meget prisbillig løsning i Wordpress altefter behov... begge løsninger er engangsudgifter - uden de kedelige månedlige merudgifter til drift eller abonnement eller hvad de nu kalder det:)

Du kan se referencer her: www.minimedia.dk

Hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud, kan du sende en mail her.

Mange hilsner MIchael Rusbjerg

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)