Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni

Du/I bøs som flere andre her i tråden er inde på finde ud af hvad jeres krav er til løsningen ellers ender I med garanti med en CRM implementering som ikke giver andet et brok og udgifter.......

Det på trods af at den løsning I nu engang vælger er teknisk/funktionel kapabel.

Den sikre løsning er efter min bedste overbevisning Microsoft CRM som I både kan købe og leje afhængigt af hvilken finansiel form I ønsker.

Den mest pragmatiske løsning er nok SugarCRM som er opensource og kan bruges gratis eller i en kommerciel licensieret udgave (både køb & leje).

Jeg har solgt CRM løsninger siden det gik under navnet database markedsføring og salgsstøttesystemer. Er certificeret i både MS CRM, Siebel, Pivotal og har desuden arbejdet med Salesforce, Superoffice og SugarCRM.

Alle ovenstående kan med garanti løfte 90 af alle danske virksomheders CRM behov - på trods af at langt over halvdelen af alle CRM impelmenteringer IKKE har givet det forretningsmæssige udbytte ledelsen havde forventet!

Med andre ord er det sjældent softwaren den er gal med - men paratheden i organisationen så i denne sammenhæng er behovsafklaring den vigtigste del af arbejdet ......

God arbejdslyst og held og lykke med projektet

mvh.
Søren

Tilmeldt 18. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni.

I fald I ikke har fundet en løsning endnu eller mangler inspiration er du meget velkommen til at kontakt mig på rj@markman.dk.

Vi forhandler SuperOffice CRM. Kontakt mig og lad os få en lille snak omkring det.

Med venlig hilsen

Ronny Jeppesen

Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en stor viden omkring mange af de CRM systemer der bliver brugt på det danske marked og jeg har hjulpet en del virksomheder med deres CRM strategi. Hvis Strategien ikke er 100% plads inden start, så er de første mange penge bare givet væk ud i det blå.

Jeg tager meget gerne en snak med jer - på konsulentbasis, hvor vi kan drøfte hvilket type system i skal gå efter og hvordan jeres strategi bør se ud.

kontakt mig på post@h-hedegaard.dk

 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det samme Sugar CRM sparker rø....på den rigtigt fede måde og er et genialt system og kan fåes i gratis open source version hvis det ønskes.

Jag ka' dog slet ikke anbefale microsoft's forsøg på at lave et crm system, det er ikke intuitivt, men meget crude og underudviklet med meget til at ønske på ønskelisten. Det går laang tid Før Microsoft CRM bliver et modent system, hvis det nogen side bliver det da de store spillere (Sugar CRM og Sales force) er mange lysår forude. 

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni

 

Da jeg startede op var og er CRM et super vigtigt emne. Da jeg gerne ville have det integret med resten af mine  admin. opgaver valgte jeg Mamut.

Jeg har en del erfaring med med CRM og det kan håndtere de fleste af de opgaver man kan ønske. det kommmer i forskellige versioner  = priser.

 

Men jeg er faktisk super tilfreds med progammet

 

mvh

 

Kasper

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)