Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har jo oprettet et firma og en hjemmeside. Men det kommer ikke frem når man går ind og søger på Google.. jeg er på google adwords men hvordan kommer man frem i selve søgningen? Nogen der kan hjælpe?

Jane Hein Hansen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt:

Andre sider, som Google allerede kender, skal linke til dig.

Det har du allerede gjort med din Amino signatur, men brug evt. også en ankertekst, som indeholder det søgeord, som du gerne vil findes på.

Så er det bare at vente...

Venlig hilsen
Ole

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ole allerede har sagt, finder Google hjemmesider ved hjælp af links fra andre sider. Derfor er det fint, at du har lagt ud med et footerlink i din Amino-profil. Det bør hjælpe indenfor kort tid. Du kan også tilføje din side til nogle af de mange linkkataloger, der findes. Men vent lidt med det.

Hvis du for alvor vil findes på andet end dit domænenavn, skal du nemlig overveje lidt, hvilke ord, du gerne vil findes på. Tænk på ord og sætninger, som potentielle kunder kunne finde på at bruge, og sørg så for at disse ord er indeholdt i teksterne på din hjemmeside. Disse ord bør også indgå i links til din hjemmeside, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. F.eks. kan din ankertekst i din signatur hedde "mødebooking" fremfor bestbooking.dk, som den hedder nu.

Både af hensyn til Google og af hensyn til dine besøgende, bør du straks skrive noget mere tekst på forsiden. Siden ser ud til at være under opbygning, når forsiden er så tom.

Hvis du vil blive klogere på søgemaskineoptimering, som det hedder, når man arbejder på gode placeringer i Google, så sæt lidt tid af og læs med i "internetmarketing og salg"-kategorien herinde.

Jeg skrev også tidligere et blogindlæg om nogle gratis bøger om søgemaskinetoptimering til begyndere.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det er i orden jeg giver et par kommentarer til din hjemmeside. :-)

Rent grafisk er den pæn nok, men man får meget indtrykket af at det er en template - ikke fordi der overhovedet er noget galt med at bruge dem, men det "skinner" nærmest ud af din. En mere personlig hjemmeside ville efter min mening være at foretrække. Og så synes jeg du skal prøve at lave din side i Wordpress el.lign. i stedet for frontpage/dreamweaver eller hvad du har brugt nu. Det hjælper med at give siden et mere professionelt indtryk. Der ligger rigtigt mange gratis, pæne Wordpress templates på nettet, og det gør det helt sikkert også nemmere for dig at lave om på siderne. Derudover er jeg enig i, at der skal tekst på forsiden, og generelt mere sammenhæng mellem siderne.

Og så har jeg lige et spørgsmål til dine priser. Mellem 100 timer og 200 timer er der et spring på 7000, mens der imellem 200 timer og 300 timer er et spring på 8000? Er der nogen speciel grund til dette, eller er det en trykfejl?

Ellers så synes jeg, når din virksomhed har kørt et stykke tid og der er luft i budgettet, at du burde betale nogen til at optimere din hjemmeside. Det er efter min mening, penge givet godt ud. :-)

Held og lykke med virksomheden!

 

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tusind tak for svar alle sammen.. Og tak for den konstruktive kretik.. Der er sat en til at lave en ny hjemmeside til mig.. så lige nu ser den blot sådan ud.. Men prøver at ændre den løbende..

Jane Hein Hansen

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der forresten nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive eller gøre på forsiden?

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane Hein Hansen:

Er der forresten nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive eller gøre på forsiden?

Jamen jeg ville nok lave en kort beskrivelse, der indeholder nogle af de keywords du gerne vil have skal komme frem når folk søger på google. :-) Så kan du lave en lidt dybere og evt. mere personlig (når nu det er en enkeltmandsvirksomhed) beskrivelse under info/om mig, som du også har gjort.

Evt. kan du tænke i noget grafik - fx. et billede af 2 businessmennesker der gir hinanden hånden. Men det kommer garanteret når din nye hjemmeside bliver færdig. :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)