Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds ide - Opladning af mobiltelefon.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg er for nyligt blevet tilbudt at jeg kunne få nogle station hjem hvor man kan oplade sin mobil. Det fungere ligesom andre automater, propper penge i så lader den telefonen op.

Planen er så at man skulle få aftaler med storcentere og lign. hvor man så aftalte de fik et antal af procenter, efter hvor meget den ville indtjene.

Tror i folk er villig til at bruge dem, hvad skal en opladning koste?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke idéen den er holdbar, for man er jo nødt til at stå ved siden af telefonen, mens den oplader, for at være sikker på den ikke bliver stjålet. Det lyder rimeligt kedeligt!

Og hvis man har et opkald der er så vigtigt, at det ikke kan vente til man kommer hjem, der er det så man har mønttelefoner.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver ikke være ved siden af den. Det fungere sådan du ligger den ind i et skab hvor den så oplader, man kan så hente den 15 min senere. Det kunne også være man skulle have dem afsted til festival?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det gør det da lidt smartere. Men jeg tvivler stadigvæk. :)

- Til festival er der flere, der gratis lader mobiltelefoner op. Til Nibe Festival var der fx. en fagforening (HK tror jeg) og så har de også selv en station til det.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Thodsen:

Hej Amino'er..

Jeg er for nyligt blevet tilbudt at jeg kunne få nogle station hjem hvor man kan oplade sin mobil. Det fungere ligesom andre automater, propper penge i så lader den telefonen op.

Planen er så at man skulle få aftaler med storcentere og lign. hvor man så aftalte de fik et antal af procenter, efter hvor meget den ville indtjene.

Tror i folk er villig til at bruge dem, hvad skal en opladning koste?

Ideen er god nok. Jeg overvejede det selv på et tidspunkt. På festivaler er der masser der gerne vil betale for det. Dem der vil have det gratis kan jo bare derhen. Ideen er rigtig god hvis du også vælger de små modeller der passer til cafeer og restauranter. Lufthavnen og de store banegårde er jo oplagte. Vælg den store model hvor der er 24" skærme der viser reklamer samtidig:-)

Held og lykke, skriv hvis du vil se det info og den aftale jeg næsten tegnede med et engelsk firma.

Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Det var også plan at lave stationerne kørende med reklamer på, det kunne være perfekt hvor tdc, telmore osv.

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc Thodsen det er simpelthen genialt Specielt hvis telefonerne bliver opladet ved hjælp af Elektromagnetisk induktans fordi så slipper man for at skulle have 1000 forskellige ladere.

bare se på ham der den Amerikanske Entreponør som lavede en automat hvor man for et lille beløb kunne få sorteret alt sit grus (Små mønter) Hans firma Har en omsætning > 100 millioner $

Fra Odense
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc :)

Vi har sådan en butik der sætter sådan nogle stationer op .
Du kan se vores hjemmeside www.charge-technic.dk
Her kan du også købe de stationer du ønsker , Vi kan også lave dem special til dig .
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at ringe eller skrive :)
Tlf : 28727050
Mail Jannick.skytte@gmail.com

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville bruge det!!! jeg er elendig til at huske at lade min op!! og den er vigtig for mig :D

Fra Odense
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil :)
hvilken by  bor du i ?
Hvis du kender nogle der er intraseret i en opladningstation .
Kan du bare sige til så kommer vi og sætter den op gratis :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)