Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bud/Pris på hjemmeside - indtjening på annoncer ca. 2500 kr / måned

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har http://www.pengeguiden.com - Jeg har ca. 60 besøgende pr. dag. De 40 af dem fra google organic (det er dem som giver omsætningen). De søger på noget på nettet, og jeg viser de relevante reklamer for dem. Indtjening kommer typisk pr. lead henvisning jeg laver. Ca. 1-4 pr. dag. Det har kørt sådan en månede. Disse lead giver ca. 2500 kr pr måned. Desuden er der adsense der giver ca.70$ pr måned

Hvad er salgspotentialet for denne side. Giv gerne et bud evt. på mail info@pengeguiden.com

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige, det kommer jo an på om der er en køber! For den er jo kun det vær folk vil give. Man plejer at sige 12 * en måned intjening.

Bare en lille ting:

Jeg synes du spammer google lidt for meget, med at overplastre dine sider med forskellige søge ord i bunden. Man kan blive bannet af det, af google så vidt jeg har hørt fra de andre i forummet.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god tommefingerregl for en prissætning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

2.900 kroner i måneden  på 1.800 besøgende i måneden. Det er lidt over 160øre per besøgende... hvis jeg kunne tjene det på mine sites, var hurtigt millionær  :)

Personlig ville jeg ikke turde købe sitet. Den eneste grund til, at nogen skulle købe sitet var, hvis dig og en potentiel køber var uenig om hvor længe der går før det bliver smidt ud. Tror jeg på at den bliver smidt ud om 6 måneder mens du forventer at blive smidt ud om 3 måneder, kunne vi blive enig om en pris på 13.050 kroner.

Nyd det så længe det varer og lad være med at bruge AdSense kontoen fra det site på andre seriøse sites du ejer.

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mener du jeg overtræder googles interne regler?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengeguiden.com:

Hvor mener du jeg overtræder googles interne regler?

Jeg ved ikke om du henviser til mig? Hvis du ikke regner med at få smidt pengeguiden.com ud af Google, er du hvis voldsom ny til det her spil.

1) Keyword stuffing som man gjorde for flere år siden.
2) Links i bunden der er målrettet Google og kun lige akkurat er synlig
3) Intet originalt indhold

På et eller andet tidspunkt bliver du smidt ud. Det kan være om 3 eller 36 måneder. Når du bliver smidt ud, så bliver din AdSense konto også lukket og de vil ikke besvare så meget som ét spørgsmål om hvorfor de har gjort som de har.

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nå - jeg synes nu ikke, det er så slemt! Jo keywords'ne i bunden skal helt klart væk, før det er for sent, men der er da originalt indhold, som manden siger, og der findes da masser af sider med mindre indhold, som klarer sig fint. F.eks. den meget fesne http://www.laaneoversigten.net, som er ejet af det store firma Advertising.com.

Under alle omstændigheder synes jeg, at siden har et utroligt flot design!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)