Hej,
Her midt i sidste uge gik min server ned hos virksomheden e-studio.dk. Jeg forsøgte i 3 dage at tage kontakt pr. e-mail og tlf. i deres åbningstider fra åben til luk. Der blev dog aldrig svaret. Virksomheden viser sig at være ejet og kørt af en person. Gennem diverse søgning m.v. finder jeg frem til dennes bror som nævner at han er på island og der derfor intet support er i over en uge. Kan det virkelig passe at en virksomhed kan stoppe support i en længere periode ? - endda uden at informere kunderne derom. Der reklameres jo højt med support numre og e-mails. Min virksomhed står nu i den situation at vi har mistet større omsætning. Godt nok skriver e-studio i deres betingelser:
AnsvarsfraskrivelseSkulle det ske, at kunden taber data eller på anden
måde taber penge på, at serveren er nede i en periode, eller at der sker fejl på
serveren, sker dette for kundens egen regning. e-studio.dk er ikke ansvarlig for
kundens direkte eller indirekte tab eller følgeskader.
Men kan dette virkelig også passe når virksomheden har sløset ved ikke at være til stede, grundet medarbejderen vil ud at rejse? Kan vi få noget ud af at gøre noget videre i denne sag??
Ellers vil jeg generelt bare fraråde alle ikke at få noget som helst ved denne udbyder. Selvom ejeren er kommet hjem til Danmark igen idag, vil han ikke yde nogen form for support før imorgen ved supporttidspunkterne.
|
Hej mowee har du skrevet under på at du accepterer deres betingelser?
fordi hvis du ikke har det er faktisk muligt at du kunne indgi en klage til den rette myndighed