Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Wordpress tema og hvordan laver man en underside i wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino'er

Jeg søger en der kan lave et tema til mig i wordpress min hjemmeside hedder www.infobold.dk og handler om fodbold baggrunden skal måske være en græsplæne eller jeg ved ikke Kom med idder hvis i kan lave et??

og hvordan laver man en side som ikke kan findes øverst på siden, men med et link kan gå en på fx. ved at trykke næste side.

På forhånd tak

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har designet, eller fx en hovedside som du siger det skal ligne, så kan jeg hjælpe dig med at få det over i Wordpress til rimelige penge.

Skal du også have layout og måske lidt rådgivning, så skulle du prøve at tage fat i Anders Saugstrup eller Brian Brandt-Madsen - de er begge rigtig gode :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

efb-freak:
og hvordan laver man en side som ikke kan findes øverst på siden, men med et link kan gå en på fx. ved at trykke næste side.

Når du opretter en ny side, kan du vælge sidens forælder, dvs. hvilken side den skal ligge under. 
Du kan også ændre det på eksisterende sider, under "håndter sider" :) 

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

efb-freak:

Jeg søger en der kan lave et tema til mig i wordpress min hjemmeside hedder www.infobold.dk og handler om fodbold baggrunden skal måske være en græsplæne eller jeg ved ikke Kom med idder hvis i kan lave et??

og hvordan laver man en side som ikke kan findes øverst på siden, men med et link kan gå en på fx. ved at trykke næste side.

Mht temaer, så er der flere veje at gå: Du kan få udviklet dit eget helt unikkke design af en grafisk designer, som så kan kodes om til et Wordpress tema af en af Nicolais dygtige CSS-hajer. Eller du kan tage den lidt billigere løsning og vælge et standardtema som du så tilpasser en smule, så det bliver unikt. Fx med nyt headerbillede, andre farver og skrifttyper osv.

Den billigste løsning er at vælge et standardtema og bruge det stort set som det er. (skal dog nok oversættes til dansk)

Her er et par standardtemaer om fodbold og græs, som jeg fandt med en hurtig googlesøgning: 

Når temaet er udviklet eller valgt, skal du selvsagt have lavet søgemaskineoptimering af både temaet og Wordpress installationen, så du får den plads i Google, som siden fortjener.

Hvis du vil have fuld kontrol over hvilke sider der skal vises og skjules i menuen, og i hvilken rækkefølge, så er plugin-et, PageMash, super godt.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at du er ved at lave en fodbold-blog. Jeg har selv lige lavet en gratis fodbold-blog hvor alle kan tilmelde sig ..... du/I er selvfølgelig meget velkomne til også at skrive her.

Men jeg har et spørgsmål: Jeg kan se at du bruger billeder på bloggen ..... hvor har du dem fra?

Jeg har selv ledt efter et sted hvor jeg kan finde billeder jeg må bruge.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

Hej

Jeg kan se at du er ved at lave en fodbold-blog. Jeg har selv lige lavet en gratis fodbold-blog hvor alle kan tilmelde sig ..... du/I er selvfølgelig meget velkomne til også at skrive her.

Men jeg har et spørgsmål: Jeg kan se at du bruger billeder på bloggen ..... hvor har du dem fra?

Jeg har selv ledt efter et sted hvor jeg kan finde billeder jeg må bruge.

Du kan skrive til mig på Lasselykke@hotmail.com

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

det har jeg gjort .... men intet svar?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

det har jeg gjort .... men intet svar?

Skriv lige igen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)