Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have min ide?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Jeg ved at der sidder en masse mennesker og brænder for at starte sin egen virksomhed op - men måske har man ikke lige den rigtige ide - eller den rette opsparing for at kaste sig ud i det!

Jeg har selv fundet en rigtig god ide, og blev enormt overrasket og glad da jeg så at der ikke var andre der havde tænkt på det før, da det virker så oplagt! Og hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg virkelig at det kunne blive ret stort rimelig hurtigt! Tror det er ret billigt at komme igang - og ville være så ærgeligt hvis det ikke blev til noget!

- og så tænker i nok hvorfor jeg så ikke bare starter det op selv, men sandheden er at mit hjerte ligger indenfor en helt anden branche og det vil jeg hellere prøve at satse på. (selvom ideen her er noget mindre holdbar end den anden)

Så mit tilbud til dig, er at du kan få min ide. Jeg vil gerne hjælpe dig med handlingsplanen, design og hvad der måtte være, men virksomheden skal stå i dit navn, og du har den daglige drift af den. Det eneste jeg forlanger til gengæld er at du er seriøs omkring det, da det fortjener at blive lavet ordentligt, og en vis % -del af virksomheden indkomst! (Vi snakker om hvad vi begge finder rimeligt)!  

Håber at høre fra dig!

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid spændende at høre om nye idéer med potentiale. Men tror at du er nødt til at løfte lidt mere af sløret for os, hvis du vil fange vores interesse... Det er svært at sige, om man brænder for idéen, hvis man ikke kender den.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne høre lidt mere om hvad ideen drejer sig om.

Er den internetbaseret? En shop? Eller er det "opfindelsen" og produktionen af et fysisk produkt? Noget helt tredje?

Vh. Søren Svendsen

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomheden er kun en hjemmeside. -  Forbrugeren regner næsten med at der bliver opkrævet betaling, da lign. sider gør det samme - og så tror jeg der er ved at komme en øget efterspørgsel efter det. Jeg har et helt konkret eksempel på at ideen er lykkedes i aller højeste grad og har haft en rigtig god indtjening. Men hvis jeg fortæller hvem der står bag den ide, er det ikke længere en hemmelig ide jo!

Så hvis jeg fornemmer at du er seriøs omkring det, vil jeg meget gerne fortælle DIG om ideen - du er selvfølgelig ikke forpligtet til noget herefter!

Vh Sønderholm 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

VI er to meget seriøse der mangler et projekt at gå i krig med....VI er 100pct med dine krav...Er det muligt vi må ringe til dig???

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt!

Du kan skrive en mail til mig på kamilla32@hotmail.com og fortælle lidt om dig selv og din samarbejdspartner, samt hvilke tanker I har gjort jer omkring hvad i gerne vil arbejde med!

Venlig hilsen

Sønderholm 

 

 

 

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Hvis din ide er som den lyder, kan det være noget for os. Jeg har sammen med andre startet 4. virksomheder, og har hele apparatet klar, da vi har vores egen lille koncern og kontakter i mange brancher, og kan selv finde ud af det med forretningslaner og marketing. Men derfor vil vi da gerne have input alligevel fra din side - gør det også sjovere for dig.  Da vi startede med skønhedsbranchen, der som bekendt er konjukturfølsom, så er vi på udkig efter nye områder. Vi er selvfølgelig med på at betale for en god ide, men det bliver svært at indgå nogen aftaler før, vi ved hvad det drejer sig om.

 

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Hvis du ikke allerede har fundet nogen at indgå en aftale med, vil jeg gerne høre lidt mere.

Jeg kan kontaktes på info (@) decode.dk

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Det er slet ikke fordi jeg vil være nærig med oplysningerne omkring ideen, men hvis jeg afslører for meget kan I næsten selv regne den ud, og så egentlig bare selv starte det op. - Og så får jeg intet ud af det+ der er kommet en konkurrent mere på markedet!

Konceptet er meget ligesom dating principperne. Du opstiller rammerne, men det er forbrugeren selv der gør arbejdet. Så I virkeligheden kræver det ikke ret meget fra din side, og da konceptet er forholdsvis simpelt vil jeg næsten røbe hele ideen ved at fortælle mere! beklager!!

Til alle jer der stadig er interesseret: skriv en mail til mig og fortæl lidt om jer selv og jeres motivation for at prøve det her af. mailen finder I, i denne tråd!

Vh

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Okay, det her ender med at blive det rene tidsspilde, hvis vi ikke finder en løsning på fortrolighedsproblemet.  Hvis man ikke kan få at vide, hvad man skal købe, så er der ikke grundlag for en handel. Hvis jeg var dig, så ville jeg udvælge en eller flere aminoer og så få dem til at underskrive en fortrolighedserklæring der gælder i fx 2 år og så løfte låget for ideen, så den kan komme ud over stepperne, mens der er noget på den. Der findes millioner af ideer - langt de færreste er gode. De fleste ideer bliver opfundet og genopfundet af flere på samme tid, så det er muligt din ide er rigtig god, men det er det hårde praktiske arbejde som fører til resultater, og løse ideer er ikke meget værd. Men hvis du dukker op med et færdigt koncept, så ser det anderledes ud. Kender en investor som jeg ved bl.a. har betalt flere hundredetusinde kr. for en gennemarbejdet ide. Det korte af det lange er, find på en løsning  på fortrolighedsproblemet og find en eller flere partnere som kan realisere ideen. Ingen kommer længere i processen før du kan løfte sløret.

 

 

 

 

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)