Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have en CMS system - 3-4 licenser

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi står for at skulle skifte vores nuværende hjemmeside platform, til et nyt. Vi har 4 domæner som vi ønsker flyttet.

Her er lidt ønsker og krav, som skal være inkluderet

  • Vi vil gerne have et nemt og enkelt CMS system, med nem og overskuelig redigering
  • Nem implimentering af enten nuværende eller nut design
  • Billeddatabase, således kunder kan logge ind og downloade trykklare filer
  • Nyhedsbrev modul og hvad dette inkludere: statistikker, osv.
  • Minimum tilgang til 4 sprog, samt nem kopiering af tekst og billede til hvert af sprogene
  • Der må gerne kunne tilkøbes ekstra moduler, efter behov

Er der nogen der kender nogle gode CMS systemer eller kan give et rigtig fornuftigt tilbud, hvor ovenstående er opfyldt.

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt flytte jer over til en opensource løsning installationen af denne er gratis men jeg vil kræve et beløb for at lave designet på den nye og så de funktioner som evt ikke eksisterer til opensource systemet

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver I "3-4 licenser" og "tilkøbe moduler efter behov", mens hxs svarer med "open source"
Jeg tillader mig lige at uddybe lidt, i tilfælde af at I taler forbi hinanden ;-)

Indenfor software, herunder også CMS, finder der overordnet 2 licensformer: Proprietær/kommerciel licens og open source licens. Open source er typisk gratis og med tiden er de blevet rigtig godt udviklet, i mange tilfælde næsten bedre en de proprietære.
I betaler dermed kun for den tid, som en programmør skal bruge på at opsætte designet/systemet og ikke licenser.

Hvis I sender mig et link og evt. lidt mere info, så giver jeg gerne et bud på et CMS der kan bruges til opgaven og en pris for at sætte jeres site op deri... :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Tak for input. Ja, jeg kender godt forskellen på licens sider kontra open source - jeg er dog (nok) ikke helt inde i hvor meget open source delen er udviklet. Grunden til jeg forespurgte på licens CMS var mere fordi det skal virkelig være driftsikkert, samt at vi gerne vil have en form for mulighed at tage kontakt til nogen (support) i tilfælde af, at vi har brug for hjælp til noget.

Lad mig lige ganske kort nævne lidt mere "krav" / ønsker:

Du kan se et eks. på www.3LOP.dk så du ved jeg hvad taler om :-)

  • de 3 af vores sider skal beholde det layout de har i dag - er det et problem? (muligvis også den 4. - afhængig af hvor fleksibelt det kan blive)
  • Det skal være nemt for os at indsætte billeder og tekster - i fordiffinerede rammer - f.eks. på vores side har vi en kasse til TOP BANNERE, der er 4 kasser i bunden til bannere. Her har vi det nu således, at vi blot skal vælge en af de 4 nederste kasser og så indsætter vi blot et billede. UDEN at skulle tænke på anet. Det samme med top banneret. Sådan må det fortsat gerne være - på ALLE 4 sider!!
  • Vi skal have mini. 4 sprog - dvs. at hvis vi indsætter et nyt banner fornede, skal vi blot kunne trykke på "kopier" og så kopiere den banneret til de øvrige sprog (vi indtaster naturligvis selv sprog teksten)

Hvad siger du til det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne evt. kigge på Umbraco. Det er et rigtigt godt CMS der kan udbygges næsten til uendelighed. Du kan se mere info på www.umbraco.dk

Systemet er danskudviklet og det bliver brugt på mere end 25.000 sites.

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste dit første indlæg i går aftes, men glemte lige at skrive til dig. Jeg kan kraftigt opmuntre dig til at bruge Open Source, hvilket mange store firmaer efterhånden også går over til, på grund af den ekstra besparende omkostning, og de hamrende effektive systemer som der er tale om.

Jeg laver efterhånden tit websites - hvor kunden kommer med et foruddesignet site - som jeg laver hele skabelonen af - og får til at ligne 100%. Det er en af de fede ting ved Open Source - man kan lave sitet 100% som man har lyst - uden begrænsning. I de fleste tilfælde benytter jeg Joomla - fordi det er det mest brugervenlige system, har den største support på verdensplan med over 2 millioner brugere.

Jeg vil også meget gerne byde ind på dine projekter. Hvis du har interesse er du meget velkommen til at kontakte mig via min hjemmeside, hvor du også kan se nogle af mine referencer - de nyeste ligger på forsiden.

Open Source vil absolut blive den billigste løsning for dig, og også det mest fremtidssikrede...

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

designRus.dk:

Open Source vil absolut blive den billigste løsning for dig, og også det mest fremtidssikrede...

Open Source behøver ikke altid betyde at det er den biligste løsning og fremtidssikret. Selv sidder jeg og er ved at lave et CMS som ikke bliver Open Source og som giver nogle flere muligheder en nogle af dem der allerede findes.

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart at det afhænger af hvilken løn man tager for sit eget arbejde. Men det siger sig selv at når man som firma ikke selv skal bruge tid på at udvikle et CMS system, så sparer virksomheden penge, hvilket virksomheden så har muligheden for at gi' i rabat til sine kunder. Og derfor er Open Source for det meste billigst. Hvad der er mest fremtidssikret er der nok ingen som kan svare på. Der var heller ikke mange som kunne gisne om at IT Factory gik ned med nakken...

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Du er velkommen til at kontakte mig på rene@loweneck.dk og lad os få en uforbindende snak om det.

Du kan se hvad andre kunder synes, ved at søge på CMS udtalelser på Google og vælge nr. 1

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg vil meget gerne hjælpe jer. Jeg tilbyder jer et CMS, hvor fokus er på Ease of Use. Al redigering sker på WYSIWYG basis.

I må meget gerne kontakte mig for en uforpligtende snak. Jeg vil også gerne mødes med jer og give jer en demonstration.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)