Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej søger bogholder/revisor til nystartet webfirma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har startet hjemmesiden www.viflytterdinbil.dk , den er pt gratis for firma'erne at tilmelde sig , men vil på et eller andet tidspunkt efter årsskiftet , blive lavet om , så firma'erne der ønsker at stå tilmeldt på siden skal betale per kvartal / halvår / helårlig , mine udgifter omkring siden vil være betaling af reklamer til div medier og vedligehold af hjemmesiden, der ud over , skal der muligvis aflønnes en telefonvagt(kunne være en af dem der står på listen), køb af div folie til bil osv, ikke så stort og kompliceret (i første omgang)

Jeg er momsreg pt (enkeltmandsvirksomhed), men har ikke haft aktiviteter i mit momsnummer i flere år pga sygdom , så der er ingen gamle poster der skal blandes ind i det. og det betyder jo også at vi sammen har første halvår af 09 til at få sat tingene rigtigt op(istedet for de sidste 20 dage af dec, hvis folk skulle til at betale nu Yes)

Men alt hvad der har med regninger , bilag , osv , moms , årsregnskab og selvangivelse skal laves af jer.

Kan det gøres for fornuftige penge ?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan bestemt laves for få penge. Jeg driver to mindre virksomheder og benytter mig af Fokus Regnskabsservice

Michael der driver virksomheden er ærlig og pligtopfyldende, så tag en snak med ham. Han bor 50 km. fra mig men klarer alt via webbaseret økonomisystem og behøver derfor ikke komme mere end højst en gang om måneden.

I en tidligere virksomhed jeg drev til for et år siden benyttede jeg mig af Pernille fra Second Account. En dejlig glad pige, der også har styr på det med debitorer og kreditorer :-)

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torbjørn

Jeg startede op her i juli måned, og har allerede benyttet mig af en særdeles kompetent bogholder, der også benytter sig af et billigt og godt online bogholder system Saldi. Du kan finde information om systemet på www.saldi.dk. Min bogholder er Bent fra bb-kontorassistance. Du kan kontakte ham og spørge om hans pris, men han er særdeles rimelig synes jeg.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal være velkommen.

Du kan læse mere om os på vort site.

Kontakt os per mail eller telefonisk for en pris.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du ikke budget til de dyre drenge skal du være så velkommen til at kontakte mig.

Jeg laver det hele til den halve pris.

VH Jørgen Olsen

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg laver det hele til den halve pris.

Vil det sige at man kan købe god bogføring for 150 kr/time hos dig? Det var sørme billigt Yes

God jagt med at finde den rette bogholder...tror der er en del muligheder herinde på Amino Smile 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 2,50 kr i minuttet så!

*S*

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Takker for den positive omtale. Det kan man ikke få nok af.

Til Torbjørn: Kig dig godt for. Jeg har overtaget en del opgaver fra revisorerne i mit område pga. dårlige bogholdere. Du må gerne ringe til mig for et godt råd eller to i din søgen. Hvis du bor i Esbjerg/varde egnen står jeg også til rådighed.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thorbjørn,

Du er velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud som vil være skræddersyet til dig.

Vi holder til i Vallensbæk.

Mvh. Morten Kertész

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Christiansen:

Jørgen Olsen:

Jeg laver det hele til den halve pris.

Vil det sige at man kan købe god bogføring for 150 kr/time hos dig? Det var sørme billigt Yes

God jagt med at finde den rette bogholder...tror der er en del muligheder herinde på Amino Smile 

Nej. Det er en talemåde - jeg er ked af hvis det kan misforstås.

Min timepris står på min hjemmeside.

Jeg har forresten set dygtige bogholdere til 150kr pr. time (dog ikke her i københavns-området) - det er nede i det fynske at de fås helt nede i den prisklasse så det kan sagtens lade sig gøre.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)