Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revision af mindre almennyttig forening + søger god landbrugsrevisor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk!

Jeg har i de sidste 15 år været iværksætter, i gennem en forening jeg var med til at skabe for 15 år siden - en folkeoplysnings forening omkring bæredygtig udvikling - og ja nu klimakrisen og dens løsning.

Vi har desværre ikke mange midler, og søger derfor den billigst mulige form for revision - det er jo desværre lidt at en jungle, og bliver ofte meget dyr. Vi har vel i øjeblikket ca. 350 bilag på et år.

Har nogen en idé til hvor og hvem vi skal bruge.

I mit private liv har jeg et lille landbrug, som jeg ikke har haft en revisor på endnu - men vi åber mere erhverv nu, og jeg har brug for at finde ud af hvordan man gør i forhold til afskrivninger, etablering mv.

Kan nogen komme med et bud på måske en og samme revisor der kunne være min hjælpende hånd i økonomiske sager - og med formålet at hjælpe mig i gennem systemet, med bedst resultat for os (ikke kun Skat:-) m.fl.

Bedste hilsen

Lars M-N

tlf. 62 24 43 24 / 40 73 43 24

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i Danmark holder du til henne ? En mulighed kunne være de lokale landboforeninger. De kan det der med landbo men jeg har også selv enkelte firmaer som gør en del i landbrug og samarbejder med landboforeningerne.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)