Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med alt hvad i har af kritik :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Det er jo ikke overdrevet meget plads. Måske kan du bruge pladsen på at lade nogle af de eksisterende elementer fylde lidt mere. Så siden bliver mere overskueligt.

Jeg ved ikke lige, hvordan du skulle flytte rundt, men første indskydelse er at give mere plads i højden til din søgefunktion?! ... F.eks......

Forresten så har jeg set, at du har både AdSense og bannere. Hvordan giver AdSense i indtjening i forhold til bannere, synes du?

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

De reklamer som der ses rundt omkring på IndustriBasen.dk er virksomheder der betaler for at have en reklame på siden.

Vi er faktisk ved at gå lidt væk fra Adsense. Det giver nogle tusinde kr om måneden men problemet er at dem der klikker på en adsense reklame "mister" vi da folk automatisk kommer ind på en ny side.

Så istedet for at have adsense er vi igang med lige nu at lave en slags reklamepakke til virksomheder hvor de får reklamer rundt omkring på siden for x antal kr. Det er rigtig billig reklame men så slipper vi for at folk forlader siden :-)

 

Morten

IndustriBasen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man måske overveje, at bruge pladsen hvor erhvervsbladet er, til en reklamesøjle mere?

Kan godt være siden synes fuldt med reklamer så, men det er jo op til dig.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ja, jeg kan godt se, at de forsvinder ind på en ny side selvfølgelig. Vi har med vilje valgt ikke at bruge Adsense, da vi risikerer, at den konkurrerer med vores andre annoncer. Derfor har jeg også altid spekuleret på, hvor meget det egentlig giver. Smile

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er begrænset.

Vi har også valgt ikke at lave adsense for synlige med skarpe farver. Vi vil gerne væk fra adsense.

Virker også lidt for forum agtigt. altså debatforum.

www.industribasen.dk

 

Morten

Industribasen.dk

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er lidt usikker på, om det kun er mig den er gal med, men jeg bliver lidt forvirret over forsiden. Jeg syntes at der er for mange ting ( reklamer og lign. )

Jeg syntes bedst om forsider, der fortæller et klart budskab om, hvad resten af hjemmesiden handler om, og derudover en eller to simple reklamer. Evt. fra en hoved-annoncør.

Jeg ved godt, at man som web-site-ejer gerne vil have så meget med på side 1 som muligt, men for meget kan virke i overkanten på nogen - og dem som ser det med mine briller vil måske syntes at det bliver for forvirrende og klikker derefter videre.

Har du prøvet med Google-analytic eller noget andet statistik så du kan se, hvor længe brugerne er på de forskellige sider og om der evt. er link / sider der slet ikke bliver brugt.

På den måde kan man evt. identificere evt. problemer i forhold til brugerne.

Ellers super fin side med ok lay-out.

God vind...

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

God Kritik :-)

Vi har nemlig også snakket om at få gjort forsiden lidt mindre forvirrende.

Er der nogen der kan komme med kritik af andre sider en forsiden? for kunne være godt at få kritik af de andre sider. Jo mere jo bedre som man siger :-)

Morten

industribasen.dk

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg ved ikke om jeg er enig i at en news feed ikke giver troværdighed. Af to gode grunde:
1) Jeg vidste ikke at det er 'noget der er alle steder'.
2) Hvis man ved 1), ved man også at I så vælger at vise det, og det må da under alle omstændigheder vise noget om jer. (Om ikke 'siden er god nok til erhvervsbladet => siden er god nok til mig', men så noget med 'sidens bagmænd og dermed nok også de øvrige brugere er interesserede i erhvervsstof => det er her tingene sker'.

Men altså jeg synes der er for meget på forsiden. Og i stedet mangler jeg at vide *hvad* siden går ud på. "Danmarks online industri-markedsplads" siger det meget godt og rammende, men jeg synes det skal være tydeligere. (Og så skal der altså ikke være stavefejl i jeres pay off/ undertitel! "Industri-markedsplads bør skrives i ét ord)

Hvis I gerne vil signalere kvalitet og seriøsitet, burde I eliminere alle stave-, komma- og sprogfejl. Derudover burde I skrive indholdet af det første punkt fra Handelsbetingelser ind i Om Industribasen.

Jeg vil gerne give jer et tilbud på en generel sprogvask af siden. Det vigtigste, som jeg ser det, er netop Handelsbetingelser og Om Industribasen. Kontakt mig, hvis I er interesserede.

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)