Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udkast til kontrakt til timelønnet

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen derude, der ligger inde med et udkast til en kontrakt til en timelønnet? Detailhandel.

Jeg har fundet diversenettet men de er mere til fuldtidsansatte. Der er desuden en del steder hvor man kan betale sig fra det, men lige nu skal det bare være simpelt og billigt... Smile

God dag til alle!

Mvh. Charlotte

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Jeg har fundet et udkast til en ansættelseskontrakt inde på www.3f.dk. Det er godt nok til brug inde for rengøringsbranchen, men måske du kunne tage udgangspunkt i den. Eller hvad med fagforeningen inde for detail - det er vel HK - de må da absolut også kunne hjælpe dig.

Håber du kan bruge det til noget. Også en god dag til dig...

Mvh. Kasper

Fra Stenstrup
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

 

Hvis det skal være godt og billigt, så er Staertvaekst.dk et udemærket afsæt. De har en del om kontrakter på siden http://www.startvaekst.dk/Ansaettelseskontrakter

 

Du skal lige huske at være obs på om vedkommende er funktionær, hvilket man sagtens kan være selvom man er timelønnet og på deltid.

Afhængig af hvor meget du synes du har "styr" på det med ansættelsesforholdet, så vil jeg måske nok anbefale at du overvejer enten en af de omtalte købekontrakter, som burde føre dig igennem alle relevante spørgsmål for ansættelsesforholdet, eller får hjælp til at komme godt fra start.  En billig løsning nu, kan vise sig dyr på sigt - ihvertfald hvis man ikke får gjort det rigtigt.

Du er naturligvis også velkommen til at skrive igen.

Venligst

Karsten

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for tippet, har lige været inde og kigge. Det er super fint men duer ikke til mit behov, da det er forbundet med en overenskomst mellem fagforbund og brancheforening...

Æv.

Det var ellers et godt bud! Jeg søger videre!

Mvh. Charlotte

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for tippet - jeg har faktisk været derinde og lede lidt og faldt over den samme. Det er faktisk et meget godt udgangspunkt...

Jeg faldt bare over en i noget med børsen og micro men når jeg googler de ord nu kommer der intet frem. Det var eller en super kontrakt og der var ogsåa andre gode tips...

 

God aften!

Mvh. Charlotte

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

>>lige nu skal det bare være simpelt og billigt.

...kan i længden blive kompliceret og dyrt!

Ville vælge at benytte en juridisk rådgiver. EU har for nyligt udviddet rettighederne til timelønnede vikarer. Bortset fra de skiftende arbejdssteder, så minder timelønnede og vikarer arbejdsretligt om hinanden. Hvis G-dage og sygedagpenge lyder som fremmedord, så er det måske en idé at få en eksperts kyndige råd, hvis det i længden også skal være simpelt og billigt.    


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad

 

Åh, for søren - du har ret!

Jeg troede at der var et smuthul hvis man var ansat tidsbegrænset. Vi skal kun bruge hjælpen i 3 mdr. så jeg tænkte ikke at det skulle være så langhåret...

 

Mvh. Charlotte

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig, ville jeg spørge hos HK.
Så er du sikker på at få et svar, som holder - og jeg er helt sikker på, at du får det lige så gratis som en julegave.

mvh Hans

Fra Stenstrup
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg ved ikke om du fik klaret problemet, med de forskellige indlæg.

Men alternativt har jeg en Word-skabelon liggende, som du godt må få en kopi af. Jeg har desværre ikke fået lavet vejledningen til den endnu, men det burde stort set give sig selv. Du er velkommen til at sende mig en mail på info@personaletjenesten.dk hvis det stadig er relevant.Smile

Venligst

Karsten

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)