Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmand Vejle.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 2 ruter med udkørsel fra Vejle ledig, med opstart senest Januar!

Så er du, eller har du lyst til at blive ; selvstændig vognmand!

Kan jeg tilbyde et forretnings grundlag til dig.

Her følger de forskellige konditioner vedr. opstart:

Du skal være momsregistreret



Du skal have en hvid, bil

Navnet er underordnet, men det skal som minimum være en høj-mellemlang model, idet lasteevnen helst skal op på 1400 kg.



Vi har indgået aftale med et leasing-firma, hvorfor vi kan tilbyde 3 forskellige biltyper

til fornuftige priser



Du skal indbetale depositum

25.000,- kr. som jeg sætter i banken og anvender som sikkerhed for at du ikke holder fra 'den ene dag til den anden'. Den dag du og jeg skilles får du pengene udbetalt på en check.



Jeg betaler dit arbejdstøj

Dog ikke sko og kræver til gengæld at du bruger det hver dag



Jeg leverer pakket tur

Hver dag vil du om eftermiddagen kunne læsse retur last af din bil, og læsse en ny 'tur' på. Turen er pakket med de varer, som du skal levere dagen efter samtidig med at der ligger en køreliste over de kunder, som du skal besøge.



Sikker indtjening

I og med at det er de samme kunder du skal besøge med faste intervaller (1-,2- og 4-ugers intervaller) svinger indtjeningen ikke ret meget. Dog kan der være tale om udsving mellem sommer- og vinterhalvåret.


Høj indtjening

Du kan forvente en årlig indtjening på 450.000-500.000 ex. moms. Denne indtjening dækker samtlige dine omkostninger som vognmand, hvorfor du selv skal afholde udgifter til ex. diesel, bil, ferie, fridag etc. (indtjeningen kan variere fra landsdel til landsdel, men et ca. tal vil blive oplyst)



Bonusordning

Vi har ud over almindelig indtjening også et par forskellige bonusser, som kan ’udløse' en klatskilling (i størrelsesordenen 2.500 - 5000,- kr. pr. måned)



Lejeordning af computer i bil

Vi har indført bærbare computere i bilerne hvortil kørelisterne bliver sendt elektronisk. Denne computer er egentligt noget som vognmanden skal investere i, men vi har i stedet etableret en lejeordning, således at vognmanden ikke skal investere en masse penge i hardware.

Lejen er på 750,- kr. pr. måned, hvilket inkluderer forsikring af terminalen.




Kontrakt

Vi indgår naturligvis en kontrakt med hinanden på kørsel af denne tur. Kontrakten kan opsiges med 3 måneders varsel fra begge parter – dog kan der ved væsentlig misligholdelse ske ophævelse af kontrakten med øjeblikkelig varsel



Salgsbonus

Da chaufførerne er de bedste til at sælge hos kunderne, har du også denne mulighed, hvilket udløser 200,- kr. pr. emne, der sælges eller hæves i frekvens


Interesseret ? så mail til; vip-km@os.dk

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Ulstrup
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 32
Fra  BBQ4EVER Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har mail Wink

Fra Ulstrup
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 32
Fra  BBQ4EVER Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har mail Wink

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg vil gerne vide om ruterne er afsat, ellers er jeg meget interesseret i at overtage dem.

mvh

Ollico Transport

31500208

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne vide hvad kørsel det er og hvem der har kørselen ?

Jeg er meget OBS på din annonce da der er så meget fusk pt med de depositumer..

Så gerne lidt mere info om de ture samt om dig og dit firma

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for de mange henvendelser, jeg kan desværre ikke nå at svare alle!

Jeg har videregivet alle seriøse henvendelser til kollega som vil tage kontakt hvis behovet er der.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

P.s. tjek lige oprettelses datoen på mit indlæg..   :-)

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)