Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed hjemmelavet hjemmeside

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikael Køster Andersen:

...hvorfor kom jeg mon egentlig lige til at tænke på x-factor...

 

Uh, i'm there with you.! Damn, en fed kommentar ;)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Først - Undskyle, men...

Hold nu op - den side ligner et produkt af et 12 årigt barn. Der er så mange her inde der kan hjælpe dig for en 'plov' eller 2, så siden i det mindste ikke ligner noget der er løgn. Betal yderligere et par 'tusser' så begynder du at have en side der er anstændig. Gør i stedet det du er bedst til, og lad web-designerne lave deres arbejde.

Du er heller ikke i tvivl, når du ser X-faktor hvem der er helt til grin. Den side du viser frem der er til grin, men du får, i modsætning til X-faktor deltagerene en chance for at gøre det om.

Dennis Jensen

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg syns endelig det er skægt at dette lille indslag kan sætte sindene i kog. Men faktum omkring denne lille "intet sigende hjemmeside" er at den har skaffet mig direkte de første 10 kunder. Min omsætning er steget med 500%. jeg har  udspurgt mange kunder hvad de syns om hjemmesiden, ikke en eneste har  haft negative udsagn. Jeg skal ikke hellige den hjemmeside, men jeg syns stadigvæk at det er fantastisk at jeg om fredagen ikke kendte noget til at lave hjemmesider, hvorpå om søndagen jeg kunne puplicerer en færdig hjemmeside.

MVH TP-design

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg må altså indrømme jeg går på TP-design's side :)
Som privat mennesker, som forholdsvis ikke ved noget om hjemmesider, er det jo en rigtig flot hjemmeside.

For os andre, som straks opdager, det er et Red Tie template, og der ikke er lavet søgemaskineoptimering på den er noget andet, hvis hans omsætning som selvstændig kan stige med 500% så synes jeg vi skal sige tillykke og ikke sige mere :).

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

TP-design:

Hej Aminoer

Jeg syns endelig det er skægt at dette lille indslag kan sætte sindene i kog. Men faktum omkring denne lille "intet sigende hjemmeside" er at den har skaffet mig direkte de første 10 kunder. Min omsætning er steget med 500%. jeg har  udspurgt mange kunder hvad de syns om hjemmesiden, ikke en eneste har  haft negative udsagn. Jeg skal ikke hellige den hjemmeside, men jeg syns stadigvæk at det er fantastisk at jeg om fredagen ikke kendte noget til at lave hjemmesider, hvorpå om søndagen jeg kunne puplicerer en færdig hjemmeside.

MVH TP-design

**egentlig**

Men ja, fint du har lavet en hjemmeside, hvis det var min mor der havde lavet den, - så havde jeg da også været positivt overrasket, men har du brug for skulderklap og kys på kinden, så skal du opsøge din familie. Du må aldrig tage den kritik du får herinde, som andet en konstruktiv kritik. - Selv om typer som mig selv kan få det til at se ud som andet.

- Men vi minder dig bare om vi er i det virkelige liv, Hvis jeg skulle have bygget et nyt køkken, eller repareret min bil, - Så ville jeg da heller aldrig gøre det selv, det kan godt være lidt gaffa tape og en weekend til at kigge i nogle manualer ville hjælpe, - men derfor får du mere kvallitet fra dem, som arbejder med det her 30-40 timer om ugen.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej TP.

Tilykke med siden. Jeg vil ikke give den kritik fordi jeg ikke synes det er på sin plads.

Hvis den har afstedført en omsætningsstigning på 500% hos dig, er der ikke noget tilbage at sige mht. siden. Den er så afgjort en success. Som professionel mener jeg, som så mange andre her, at der er meget plads til at forbedre siden, men hvis alt du havde brug for for at få 10 nye kunder og en stigning på 500% var en hjemmeside, så må det betegnes som en success.

Jeg kan prøve at sætte mig ind i en situation, hvor jeg forestiller mig jeg er kørende sælger (*HOST* account manager *HOST*) med et unikt produkt. Skal jeg vælge en smart fancy bil der præsentere mig og mit firma godt, eller skal jeg spare på udgiften og købe en brugt bil?

PR folk og min bilhandler vil højst sandsynligt råde mig til at lease en fed bil, men jeg ved, kan jeg bare komme IND i virksomheden og op og præsentere mit produkt så er det allerede solgt. Der ville jeg da være ligeglad for hvilken bil jeg kørte i, eller om jeg skulle tage BUSSEN.

Kunne jeg så efterfølgende se at min indtjening faldt i takt med at mine konkurrenter blev inviteret indenfor men jeg blev ude, og derved mistede den unikke mulighed for at sælge et produkt jeg syntes var meget bedre end konkurrenternes, ville jeg så genoverveje mit transportmiddel.

Med den hat på, kan du sikkert forstå hvad jeg råder dig til.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

momondo.com er et godt modsvar til ryan airs hjemmeside. flash er fremtiden. og html er dødt :D

 

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

God karma: Der vil da altid være html/css, selvom man benytter flash på en hjemmeside - og i øvrigt er Momondo slet ikke lavet i flash? Eneste flash på den hjemmeside er 2-3 bannerreklamer.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tommy.

Taget i betragtning af at du er nybegynder i faget, så synes jeg egentligt at det ser rigtig lovende ud.
Bare læs en masse tutorials på for eksempel: www.pixel2live.com , her er der et hav af Photoshop, flash og html tutorials ;)

God arbejdslyst

Mvh
Nils Pedersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

god karma:

momondo.com er et godt modsvar til ryan airs hjemmeside. flash er fremtiden. og html er dødt :D

Det var da længe det værste vrøvl jeg længe har hørt? html er dødt, dream on!. - og udover dette indlæg, så er det nok noget af det mest irrelevante opstød jeg længe har set?.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)