Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt og billigt igang med webshop?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kommer jeg billigt igang med en webshop?

Jeg vil starte en webshop som fritidsbeskæftigelse, og synes at 4-500,- pr måned for en webshop lyder lidt skræmmende! Kan det ikke lade sig gøre med noget billigere?

Min ide er et system der kan klare 5-10 grupper og ca 50-100 varer.

mvh Lars

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En butik på strøget koster 20-30.000,- pr måned.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg forstå dit ønske om at få en billig webshop. Jeg skal ikke lyde negativ, men sæt  dig nogle mål med økonomi i.

50-100 varer er en fin start, hvis du har det rette mix,  der er et hav af billig shops, jeg har se løsninger fra 50 kr pr mdr.

Men har du overvejet hvad  DU er godt til,  Indkøb, Økonomi, Salg, Design, Søgeordsoptimering, mm

At åbnet en webshop er lige så svært som at åbne en rigtig butik, Der er bare nogle andre parameter der skal på plads for at få en omsætning ud.

En billig shop er ikke altid løsningen, Du er altid velkommen til at skrive, jeg har givet råd til mange, jeg har 5-6 shops på referance og en 10-12 websites.

Jeg er ikke prof, men råde over en meget bred viden indenfor handel, mit råd.

Vælg et shopsystem med muligheder, Jeg har på et tidspunkt haft 4 shops på 4 Domains i et system. dvs. en webshop til 299 pr mdr + betaligsmodul

+ domains. der var 3 varer på den eneshop og maks 50 på den største, Med eks Scancommercer kan du lave dette i en super nem og enkel shop

hvor du selv kan lave en prof design og hvis du ikke kan tjene 500 kr pr mdr så drop det, Jeg har idag en Dandomain shop som måske er en rodebiks

den er ved Dan Domain, men den generer en omsætning hvor jeg få nogle fornuftige penge ud på bundlinie,

Hvis jeg skulle lave en ny idag, så blev det ved Scancommercer tjek dem, Hvis du opsætter den rigtigt, hvilket er nemt, så laver du money

skiv hvis du skal have lidt hjælp

Og 500 kr for en butik på nettet er penuts,

 

mvh

morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

En butik på strøget koster 20-30.000,- pr måned.

Ja, men på samme måde som alle butikker ikke behøver at ligge på Strøget, så behøver alle webshops jo heller ikke være den forkromede udgave. Så det er da en lidt mærkværdig kommentar.

Surftown har en webshop til 299 om måneden - men om den er god, skal jeg ikke kunne sige.

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster penge at tjene penge!!

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OurSite.dk:

Det koster penge at tjene penge!!

Det behøver det jo rent faktisk (næsten) ikke at gøre. Der er jo en masse muligheder for at tjene penge med en meget lille investering (f.eks. oprette et domæne og køre affiliate/Adsense) - men det er jo en anden snak...

Men jeg synes det er et meget reelt spørgsmål at stille, om det ikke er muligt at få en webshop billigere. Så hvorfor skal hans spørgsmål nedgøres? Men disse kommentarer kan hans tid på Amino nok blive ret kort.

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Loco:

Mikkel Mikjær Christensen:

En butik på strøget koster 20-30.000,- pr måned.

 

Ja, men på samme måde som alle butikker ikke behøver at ligge på Strøget, så behøver alle webshops jo heller ikke være den forkromede udgave. Så det er da en lidt mærkværdig kommentar.

Surftown har en webshop til 299 om måneden - men om den er god, skal jeg ikke kunne sige.

500 kr. er vidst ikke den forkromede udgave for en webshop løsning kommer du vidst ikke meget lavere, du har dig vil også støre mål for dit salg end blot et par kroner.

der findes en del webshop løsninger i prisklassen, der kan f.eks. også nævnes dandomain mener de starter fra 249 inkl moms. du kan hos dandomain oprette en gratis demo shop i 30 dage du kan sætte hele shoppen op og se om det er noget du mener er pengene værd hvis du syns det opretter de shoppen så du slipper for at sætte det hele op igen.

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan tilbyde en god grundshop, der kan arbejdes videre på senere til 149 kr pr md incl hosting. Gratis oprettelse.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at kigge på vores løsninger.

1# Vores billigste udgave koster 19,00 det er en oscommerce standard installation, du kan bygge videre på. Du køber et webhotel til 19,00 kr. og via admin kan du installere shoppen. Du vil helt sikkert skulle bruge tid og kræfter på at sætte dig ind i hvordan du "former" shoppen som du gerne vil have den.

2# Vores Prowebshop med månedlig leje til 249,00 ekskl. moms, her får du alle kendte funktioner i en og samme shop.

3# køb en template de koster ca. 160 usd og her får du et godt resultat. Vi kan installere den og redigere den, det koster 3999,00 hvis vi skal klare det hele.

Jeg vil under alle omstændigheder anbefale dig at prøve udgaven til 19,00 pr. måned så kan du se hvilke funktioner der medfølger. Vi skal nok hjælpe dig igang.

 

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal satse på noget der allerede er sat op for dig.
Lad os sige du nu skal bruge 3000 om måneden

www.dandomain.dk til ca. 500 rundt regnet, og så ca. 250 til udgifter hos betalings gateway
 - og så senere få evt. Cygnet.dk til at designe den www.cygnet.dk/

Men så kan du fra start bruge de sidste ~2000 kroner om måneden på at lege lidt med adwords, og/eller andre kampagner.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)