Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til vigtigt projekt om Google

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-gutter

Jeg sidder med mit studieretningsprojekt der omhandler Google. Jeg skal bl.a. analysere og perspektivere Googles betydning for hjemmesiders udformning samt lave en undersøgelse af økonomien bag Google.

Jeg har kigget på Googles regnskaber fra år 2007 og det falder mig ret kraftigt ind, at Googles økonomi kan siges at være baseret på indtægter fra deres reklamesystemer.

Derfor søger jeg en eller to der vil hjælpe mig lidt og give mig svar på nogle spørgsmål omkring lige netop googles reklamesystemer: AdSense og AdWords - helst en inden for hver. Eller én der har erfaring inden for begge.

Jeg søger en/et par der altså vil besvare mig spørgsmål på, hvorfor lige netop dét system er godt, hvorfor de vælger det, hvad de finder specielt ved systemet - giver det flere penge/hits, og lignende. Jeg skal selvfølgelig bruge en der har klare holdninger og viden indenfor systemerne. Det må ikke være tvivlsomt.

"Interviewet" vil foregå via chat på fx MSN Messenger og vil kun måske blive lagt som bilag i mit projekt og analyseret/kommenteret/brugt til diverse i min opgave.

Jeg håber at kan finde en der vil hjælpe mig Mandag aften.

På forhånd tusinde tak,
Rasmus Henriksen

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan godt afsætte lidt tid til nogle spørgsmål. Jeg har erfaring indenfor begge systemer. Hvis du smider mig en e-mail på info[snabela]comboweb.dk, så vil jeg vende tilbage med min messenger-adresse. :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)