Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilt internet

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Conrad:

Dimitri Hardorff:
Binder man sig i 12 måneder, koster modemet små 49 kr

Ja per måned => ca. 600 SEK

Hvilket på sigt stadig er billigere end det Danske.

 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Pu ha jeg er ikke sikker, men jeg mener at en fra familien fik mobilt bredbånd fra Sonofon, der er forbrugsbetinget. Men jeg tør ikke garantere at jeg hørte ordentligt efter. Det var trods alt en aften med rødvin, flæstesteg, skrigende unger og juletræsdans så koncentrationen var lidt svækket........

Hilsen Morten

Jeg vil gætte på der er tale om http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/internet/mobilt_bredbaand/99/index.aspx - 99 kr./mnd. men begrænset i forbrug til 500 MB/mnd. og begrænset i hastighed til 1024/128 - men til det nævnte formål kan det måske være rigeligt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi väret nede og skaffe en omgang bredbånd pro fra tre.se, og indtil nu virker det rigtig fint.

Der var dog et minus, man kan ikke betale med kontanter i Svenske 3 butikker, kun med kort, så vi måtte köbe det hos naboforretningen der vist hed Aircall, da vi kun havde kontanter på os.

Sälgeren hos 3 fortalte os at 3 er på forsögsstadiet i Stockholm med 20 Mbit mobilt bredbånd, men at det dog  kommer til at vare lidt för det kommer ud. Deres förste mål er at få bredbåndet op på 7 Mbit over hele landet (Sverige).

Jeg vender tilbage når jeg har testet det lidt.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ringede ind for at opsige mit danske mobile bredbånd, var det förste den venlige sälger hos opsigelsesafdelingen (fastholdelse) sagde, "okay jeg sätter din månedlige pris fra 299 kr. til 199 kr.". Da jeg stadig var fast besluttet på at opsige mit abm. hos 3, fik jeg at vide at jeg kunne sätte mit abm. på standby for 29 kr. pr. måned, så kunne jeg ikke bruge det, men jeg kunne til hver en tid åbne det igen ved at ringe til dem, så ville jeg slippe for at betale oprettelse hvis jeg en dag ville have det danske 3 igen.

Det er et lille sparetips hvis I vil have nedsat Jeres ydelse. Om det så er moralsk ok eller ej, at fuppe sig til 1.200 sparede kroner om året må väre op til den enkelte.

Hvad angår det svenske 3s mobile bredbånd kan siges at det indtil videre har fungeret ligeså godt som det danske, dog er det svenske det forventede hurtigere hvis jeg uploader en större fil.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

thomaschr:
Det lyder til at 3 er det bedste.....det koster kr 299 per md. https://www.oister.dk/selfcare/servlet/Start koster kun kr 169 pr md. Nogen som har prover I osters?

Oister er ejet af 3 og benytter 3's net.

Jeg ville helt sikkert vælge en Oister forbindelse, hvis jeg skulle vælge. Det er grundet prisen kontra hastigheden. Jeg ved at hastigheden på 3's net sagtens kan komme over 2 Mbit/s ned, som er max. hastighed på Oister. Så for kr. 169,- får man 2 Mbit/s i et net der sagtens kan levere mere.

Jeg har prøvet (testet) både Telia, TDC og Sonofon og fandt ingen af dem så gode som 3's net. De leverer efter min mening den bedste 3G dækning i DK.

(Jeg hverken arbejder for eller har økonomisk interesse i 3)

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har mobilt bredbånd hos Fullrate til 149 pr. md. med 1/0.256 og dækker alle de steder jeg har været rundt, som har været i tyndt befolkede områder, download har dog der været helt nede på 256 kb.

Men er behovet for hastighed ikke størrere, er det jo klart den billigste løsning. Hvis jeg fik muligheden for at få størrere download-hastighed ville jeg nok tilvælge dette.

 

De er nye indenfor mobilt bredbånd, så der er ikke flere valgmuligheder end den ene løsning, men jeg er trods alt ganske godt tilfreds. Der har ikke været nævneværdig downtid på de 2.5 mdr, jeg indtil har haft det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan:

De er nye indenfor mobilt bredbånd, så der er ikke flere valgmuligheder end den ene løsning, men jeg er trods alt ganske godt tilfreds. Der har ikke været nævneværdig downtid på de 2.5 mdr, jeg indtil har haft det.

De har nu også en 3G-løsning med op til 7,2/0,384 mbit til 249,- (hvis man har alm. bredbånd hos dem) på TDC's net:

http://www.fullrate.dk/privat/mobilt_bredbaand/

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale 3, og understrege at du skal holde dig langt fra Telia!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

3 har den bedste løsning med mobilt bredbånd og jeg bruger det også i mit firma. Det er dog langt fra perfekt alle steder. Jeg kørte for nyligt fra Aalborg til Holstebro over Skive og der fik jeg først forbindelse til 3´s net igen i Skive efter at have mistet den lidt uden for Aalborg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

3 har roaming aftale med TDC, denne roaming aftale får du IKKE hvis du vælger det billigere Oister.

Skal du derfor være helt sikker på dækning på mange lokationer, så vælg 3.

Skal du kun bruge dit mobile bredbånd helt forudbestemte steder, så tjek mastadatabasen.dk og se hvilke selskaber der har master i nærheden.

Du kan finde en let videoguide til at bruge mastedatabasen på http://www.bredbaandmobilt.dk

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)