Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside med Adsens

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er blevet inspireret af "Martin Thorsborg sparker dig i røven"

Jeg har bestemt mig for at lave en webside, med et tema hvor jeg beskriver et af mine interesseområder og kommer med gode input og selvfølgelig tjene nogle penge gennem Adsense.

Nu har jeg kigget lidt rundt og jeg kan ikke se en god "vejledning" i om hvordan man nemt SELV laver en webside med Adsense.

Jeg kunne tænke jer input til hvordan jeg selv kan gøre det nemmest og smartest. Ønsker ikke nogle fantasi tilbud på en færdig løsning.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

1: køb domæne og webhotel

2: installer wordpress

3: indsæt adsense koden i wordpres

4: skriv en masse gode artikler

5: opbyg en masse links til din side (start f.eks. her: http://www.seotips.dk/tilmeld-link-danske-linkkataloger/

6: tålmodighed

 

Men du bliver nok aldrig rig på adsense. Hvad er det interresseområde? Så kan jeg se om der er nogle af de danske affiliate netværk der har noget der relaterer til... Altid meget smartere at køre noget relevante affiliate programmer på siden, end adsense. 

Mvh Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over Jespers fine punkter, så husk også at søgemaskineoptimere din Wordpress og dine artikler. Du kan bla.a. finde hjælp til det på min blog og en pokkers masse her på amino.

Skulle du alligevel få lyst til at købe en løsning (minus fantasi! ;-) ) så har jeg faktisk et godt tilbud som jeg lavede efter at have lyttet til Thorborgs opråb: Tilbud på Søgemaskineoptimeret blog.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Orv, Anders, det slår mig lige at jeg sendte dig en besked lige før nytår via formularen på din hjemmeside - modtog du den? Jeg fik nemlig ikke en kopi selv selv om jeg satte flueben i det felt. Indifferent

~
Anja

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Nej, jeg fik desværre heller ikke din besked. Der må have været en midlertidig fejl på formularen for den har fungeret senere hen og jeg har lige testet den nu. Tak fordi du melder om fejlen!

Er du frisk på at sende en besked eller mail endnu engang? Smile

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit input.

Jeg er én af de danskere der er flyttet til Sverige for mange år siden og jeg vil lave en site om hvor man kan købe billigt ind i Sverige og komme med forslag til forskellige aktiviteter, såsom skitur, weekendtur og ALT muligt andet, som der kan købes med fordel i Sverige.

Det ser jo ud til at den svenske krone vil holde sig 30% under den danske og det gør det jo ekstra fordelagtig at købe i Sverige.

Men hvis du kan finde et affiliate netværk der relaterer til det, vil det jo være perfekt.

Jeg ved godt at jeg ikke bliver rig, men kan det bare give lidt hver måned, så er det jo også sjovt. Det handler mere om at gøre det og at lære det:-)

Mvh

Kim

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for dit input.

Det lyder som et godt tilbud:-)

Et par spørgsmål; Kan jeg selv vælge design på websiden og tror du at din blog vil kunne bruges til at fortælle om hvor det er muligt at købe billigt i Sverige? Kan jeg selv løbende ændre det grafiske layout?

Jeg vil gerne have en venstre menu med 3 niveauer, således at jeg kan lave en kategori der f.eks hedder: Weekend ophold \ Skåne \ hoteller kan man det?

Mvh

Kim

Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hold dig dog fra linkkataloger hvis du vil frem på google.

det er ren gambling.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nilsson:

hold dig dog fra linkkataloger hvis du vil frem på google.

det er ren gambling.

Det må du gerne underbygge med noget mere info.

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Når du skriver linkkataloger, så formoder jeg rene websider kun med link til diverse ting, right?

Min tanke er at komme med mine input til f.eks. Dækindkøb. Her vil jeg f.eks. starte med at give en kort oversættelse af hvilke ord der er gode og kende. Herefter vil min anbefaling komme på steder hvor man kan købe billige dæk, hvor man kan få dem monteret og hvad man skal være opmærksom på etc. Det kunne også være fedt, hvis folk selv kunne lægge links og anbefalinger op.

Er ovenstående at betragte som linkkataloger?

Mvh

Kim

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)