Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit website...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Så er tiden kommet til, at jeg kunne tænke mig noget ris og ros. På mit site Demenza.dk.

Hvad synes i kunne være bedre, hvad kan i lide, hvad kan i ikke lide, mm.

Al ris og ros bliver taget med kyshånd.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

synes sku den er ret fed.. nem og overskuelig.. så selv gamle oda på 100+ kan være med :D

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. 

Jeg er selv på udkig efter en ny hjemmeside.  Og jeg TROR dit produkt har noget med det at gøre.HVIS du hendvender dig til folk som intet aner om websider og gerne vil sælge opsætning af hjemmesider, så får jeg intet ud af siden, fordi jeg ikke aner hvad dit produkt går ud på.  HVIS det er sådan en som mig der skal være din kunde TROR jeg at sproget på din hjemmeside er lidt for "nørdet" (ment på en pæn måde) til at jeg forstår dit produkt. Jeg aner ikke hvad PHP - Fusion eller Wordpress er. 

Hvis du hendvender dig til en anden målgruppe end den jeg er i så bare glem mit indlæg.

 

Designmæssigt virker siden lidt lille.  Er den i 800 x 600 ?  Mangler lidt fyld, men den er nem at overskue. Jeg kan godt lide baggrunden i toppen.

Med venlig hilsen 

Vulf.dk

 

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vulf.dk:

Hej Daniel. 

Jeg er selv på udkig efter en ny hjemmeside.  Og jeg TROR dit produkt har noget med det at gøre.HVIS du hendvender dig til folk som intet aner om websider og gerne vil sælge opsætning af hjemmesider, så får jeg intet ud af siden, fordi jeg ikke aner hvad dit produkt går ud på.  HVIS det er sådan en som mig der skal være din kunde TROR jeg at sproget på din hjemmeside er lidt for "nørdet" (ment på en pæn måde) til at jeg forstår dit produkt. Jeg aner ikke hvad PHP - Fusion eller Wordpress er. 

Hvis du hendvender dig til en anden målgruppe end den jeg er i så bare glem mit indlæg.

 

Designmæssigt virker siden lidt lille.  Er den i 800 x 600 ?  Mangler lidt fyld, men den er nem at overskue. Jeg kan godt lide baggrunden i toppen.

Med venlig hilsen 

Vulf.dk

 

Hej Vulf

Jeg vil give dig ret i det nørdede sprog. Det skal der laves om på.

Og ja jeg har stadig en vane med at lave dem i 800x600. Jeg skal tag at føle med tiden. Smile

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Tarding:

synes sku den er ret fed.. nem og overskuelig.. så selv gamle oda på 100+ kan være med :D

Hej Emil

Tak for responsen, det var også meningen den skal skulle være nem, men pen.

Mit motto er, "simple is best". Og det synes jeg kan spredes ud i mange situationer, men især hvad angår hjemmesider og dens opbygning.

 

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er dejlig overskueligt i strukturen, men jeg vil give Vulf ret i, at sproget er mest for fagfolk.
Det er godt at holde det simpelt, men det er også op imod info, som kunden vil lede efter. Salgstaler er kedelige, men information om produktet skal du ikke undervurdere og i et sprog alle forstår.
Har dog lige en bemærkning vedr. dit design. Syntes der mangler noget farvesammestemning gennerelt på sitet og af dine "produkter", kasserne er lidt for små og buttede i forholdet til dit stjernerstempel.
Held og lykke med det. :-)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Din hjemmeside er dejlig overskueligt i strukturen, men jeg vil give Vulf ret i, at sproget er mest for fagfolk.
Det er godt at holde det simpelt, men det er også op imod info, som kunden vil lede efter. Salgstaler er kedelige, men information om produktet skal du ikke undervurdere og i et sprog alle forstår.
Har dog lige en bemærkning vedr. dit design. Syntes der mangler noget farvesammestemning gennerelt på sitet og af dine "produkter", kasserne er lidt for små og buttede i forholdet til dit stjernerstempel.
Held og lykke med det. :-)

Hej Hulahoppigen

Jeg vil give dig ret, er desværre en gammel vane at lave mine hjemmesider i den opløsning. Har ændret det lidt med sproget nu. Tag evt. et kig mere.

Ser frem til noget mere feedback. Alt bliver taget med kyshånd.

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er altså lidt enig med ham der siger det er svær hvis man ikke ved så meget. jeg ved lidt, men kun lidt om de ting du tilbyder,

så hvis jeg skulle ha lavet en hjemmeside, og ikke vidste nogetm ville jeg gå videre, jeg mangler noget der fortæller mig hvad det egentlig er du tilbyder, alle de fine ord du bruger siger mig ikke en dyt om hvad det er, prøv at lade som det er din mormor du fortæller det til ,

de fine ord kan komme under et link om de tekniske ting omkring det.

PHP Fusion Opsætning  - Wordpress

PHP-Fusion er et fuldt CMS styrede system. (Community Managment System).  helt ærlig prøv at læse det det siger ikke mig en skid.

undskyld altså, men jeg tror at de der forstår det, også selv kan lave det

 

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

astroman:

jeg er altså lidt enig med ham der siger det er svær hvis man ikke ved så meget. jeg ved lidt, men kun lidt om de ting du tilbyder,

så hvis jeg skulle ha lavet en hjemmeside, og ikke vidste nogetm ville jeg gå videre, jeg mangler noget der fortæller mig hvad det egentlig er du tilbyder, alle de fine ord du bruger siger mig ikke en dyt om hvad det er, prøv at lade som det er din mormor du fortæller det til ,

de fine ord kan komme under et link om de tekniske ting omkring det.

PHP Fusion Opsætning  - Wordpress

PHP-Fusion er et fuldt CMS styrede system. (Community Managment System).  helt ærlig prøv at læse det det siger ikke mig en skid.

undskyld altså, men jeg tror at de der forstår det, også selv kan lave det

 

Min "mormor" tekst skal lige finpudses.

Og tak for den ligefrem holdning du har med at sige tingene, vil give dig ret. Når jeg nu læser det med de briller på.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)