Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af domænenavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere

Er lige oprettet her i går, så dette er mit første indlæg. Håber ikke jeg spørger for dumt, men..........

Jeg ejer webshoppen "www.hugabee.dk", men må erkende at folk generelt har svært ved at udtale navnet ("kram en bi" på engelsk) Derfor vil jeg gerne ændre navn.

Siger vi at jeg fremover kalder shoppen for "shoppen.dk", hvordan skal jeg så forhold mig til

1. Google og ranking (vil Google selv begynde at erstatte læste sider fra hugabee.dk med sider fra shoppen.dk som er identiske

2. Skal jeg tilmelde mig www.dmoz.org igen (er netop kommet i deres indeks efter 1 års ventetid)

Er der andet jeg skal være opmærksom på, nu jeg skal igang så jeg ikke mister omsætning?

Alle kommentarer er velkomne

Mvh. Anders

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du har tænkt dig dette, men uanset hvad du vælger, så behold hugabee.dk, og sæt den til at viderestille kunder til shoppen.dk. :)

Bare lige et råd, hvis du ikk allerede havde tænkt på det.

 

Casper.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja det ville jeg også gøre i 1 år eller 2.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Alle sider på hugabee.dk skal "301 redirectes" over til de tilsvarende nye sider på shoppen.dk, ellers vil du miste omsætning. Du kan evt. bruge Google webmaster tools til at udpege de vigtigste sider som har indgående links fra andre sites.

På Apache servere (dem der kører PHP filer) kan det klares med en .htaccess fil.

På Microsoft IIS (dem der kører ASP(X) filer) skal du nok ud i noget med en 404 handler a'la http://www.seoconsultants.com/tips/asp/301.asp 

Jeg ville klart tilmelde mig dmoz igen, men uden at nævne at hugabee.dk bliver taget ned.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)