Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Wordpress Blog, Reklamer...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg står i den situation, at jeg gerne kunne tænke mig lidt mere omløb, på min side. Som er en Wordpress Blog. Nogen der har erfaring med SEO, reklame intergrering mm. Gerne på dansk. Og med en guide evt. til at bedre forstå hvordan det hele virker. Da jeg er meget ny i det.

Soelver som er en anden bruger her inde. (Og enda medejer af Tegnebordet.dk, forum for tegnere. Så vidt jeg i hvert fald ved). Gav mig en pakke som hedder "All in one SEO Pack". Som kan findes på Wordpress.com Extensions siden. Men jeg forstår den nu ikke helt, men prøver mig nu frem.

Men er der ellers andre her inde, der kender til reklamer. Og SEO. Så vil jeg blive glad. Hvis de kunne give mig lidt viden inde for områderne. Eksempelvis, hvordan man nemmest intergrere reklamer på sin side. Ved hjælp af Adsense, eller skal jeg bruge noget andet.

Håber i forstår mit indlæg, og vil komme med konstruktiv response. Smile

Og ellers til alle, et god bag-nytår!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at tage et kig på http://www.problogger.net/. Her er masser af artikler om hvordan man tjener penge på at blogge Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er det komisk han tjener penge på sin blog om hvordan man tjener penge på en blog :D derfor jeg elsker internettet <3

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Fra  SMSKlub ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

 

Jeg har selv lagt Google XML Sitemaps ind på min egen blog, og det har sendt den godt op på bl.a. google, men SEO pakken som du også nævner burde også kunne booste din blog.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

wessel:

hvor er det komisk han tjener penge på sin blog om hvordan man tjener penge på en blog :D derfor jeg elsker internettet <3

Det skal lige siges at problogger ikke er hans eneste blog - han startede med en række andre blogs. På problogger deler han sine erfaringer og det er derfor ikke bare endnu en "sådan tjener jeg penge på at skrive om at tjene penge".

Under alle omstændigheder er der masser af god info på hans side Smile

 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel H. Hemmingsen:

Men er der ellers andre her inde, der kender til reklamer. Og SEO. Så vil jeg blive glad. Hvis de kunne give mig lidt viden inde for områderne. Eksempelvis, hvordan man nemmest intergrere reklamer på sin side. Ved hjælp af Adsense, eller skal jeg bruge noget andet.

Hej Daniel

Det er godt nok nogle dage sidden du skrev, men jeg vil alligevel gerne tilbyde dig lidt hjælp og tips til SEO og reklamer på din Wordpress blog.

Vi kan enten gøre det her i tråden (start med at skrive hvilken side du har og hvilke tanker ønsker du har til den) eller med direkte kommunikation (mine kontaktoplysninger)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)