Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din mening til kende

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores butik er i udvikling og derfor vil vi gerne høre hvad du synes om vores side UR-TID.dk.

Vi kan tåle kritik, så hold dig ikke tilbage når du giver os feedback :-)

Stor hilsen

/Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du ikke Omega og Rolex? Det er da også mærkeure..: :)

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder på at få et udvalg af Omega ure, men Rolex ure må nok vente lidt :D

/Larsen

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen

Rigtig flot og overskuelig side, nem at betjene hele vejen til kassen.

Det eneste jeg kan pege på er teksten til venstre , gul skrift på grå baggrund, den er svær at læse, måske især for de ældre brugere.

Venligst

Bakkeskoven.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen

Som udgangspunkt synes jeg personligt, modsat Bakkeskoven, at den er for uoverskuelig. Der forsøges med alt for meget information på en gang. Du har alle dine urmærker spredt ud på menuen til venstre, hvor du sagtens kunne nøjes med overskriften "Ure - Mærker" eller lign.

Designmæssigt ved jeg slet ikke hvor jeg skal starte, men er dette dit eget første forsøg på et design til en webshop vil jeg kalde den "acceptabelt" men har du derimod ofret penge på det vil jeg bede dig om at kræve dem igen (sorry). Valget af gråt er fint, da det symbolisere styrke og pålidelighed (ligesom de urer du sælger), men valget af orange/rød/gul skrift er uhensigtsmæssigt da det ikke korrespondere med de grå, afslappede farvetoner. Skal du gøre noget skal du gøre det gennemført.

Jeg synes grafisk at dine billeder (når vi ikke taler produktbilleder) halter meget, og viser tegn på bitmap fejl (evt et dårligt billedebehandlingsprogram), men kontrasten imellem de rigtigt professionelle, flotte, dejlige fotos af urene og den, til tider, middelmådige grafiske brugerflade på sitet bare bliver alt alt for stor.

Bare rolig. Ingen er perfekte, og den perfekte hjemmeside/webshop eksisterer heller ikke. Alt hvad man kan gøre er at prøve at stræbe imod perfektionen uden at ofre for meget i forhold til sine principper. Jeg er sikker på du stadigt nok skal få folk til at handle på din side, da det som bakkeskoven pointerer ikke er problematisk i den forstand.

Det kan være jeg er miljøforgiftet men jeg tænker meget i image og visuel identifikation, og de vibrationer jeg får her er mere end iværksætter med hjertet og engagementet på rette sted, men som endnu ikke har formået helt at slå igennem rent konceptmæssigt :)

Du kan løfte siden rigtigt meget med nogle flotte enkelte grafiske elementer, og prøve at lave menuen en smule mere enkel.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen.

Rent funktionelt ser dite site ud til at fungere som det skal. Designmæssigt er jeg desværre nok også tilbøjelig til at give Kasten Lund ret. Der er ikke kælet for detaljerne nogen steder, og der mangler en wow-effekt, som får sitet til at skille sig ud fra konkurrenterne.

Derudover synes jeg, at I bør smide nogle tilbudsprodukter eller top-sællerter på forsiden, så kunderne er fanget fra starten. Og fjern jeres info om, at I har været online siden 2006 og målsætning osv. Det er kunderne helt ligeglade med. De vil bare have nogle gode tilbud med det samme.

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten.

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

mange tak for den enorm brugbare kritik. Vi har været i gang siden 2006 og siden kører ret godt på trods af, at vi selv har stået for alt rent opbygning- og designmæssigt, som du også selv har gennemskuet.

Derfor kan jeg også kun give dig ret i mange af dine meninger og de fleste valg/fejl skyldes simpelthen vores manglende designmæssige evner til at få vores side gjort mere professionel. Dette vil vi naturligvis tage til efterretning og overveje, at få en webdesigner ind over, men har fravalgt dette indtil dato.

Jeg er glad for at høre vores grå farve fremtoner troværdighed, da det er et af vores vigtigste parametre, især når vores kunder skal investere i de dyrere urmærker. Farvevalget med gul skrift er også nævnt og vi vil overveje alternativer hertil - har du evt. en idé til valg af farve, da vi ikke selv kan komme på et umiddelbart godt valg?

Igen tak for din tid til at vurdere og kommentere på vores butik :D

/Larsen

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

tak for din kommentar. Det lyder som nogle alletiders idéer til nye tiltag i butikken og vi har faktisk selv overvejet hvorvidt vores nuværende info bør ændres eller helt fjernes. Jeg tror vi nu er klar over vores beslutning, så tak for det :)

Grunden til at vi ikke har nogle tilbud på forsiden skyldes, at vi ikke ønsker at fremstå alt for discount-agtige, men i stedet vil fastholde troværdigheden. Dog kan jeg sagtens se hvad du mener, så hvis du har nogle idéer til hvordan vi kan lave "wow-tilbud" uden at fremstå uprofessionelle hører jeg gerne fra dig.

/Larsen

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen

Jeg ved ikke meget om ure, men du har tilbudspriser der er dyrer end normalprisen--- DET ser ikke særlig godt ud.

Jeg synes ikke siden er rodet, men den indeholder meget

Thorkil
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens forstå, at I ikke vil virke for discount-agtige, men så kunne man jo bare placere de bedst sælgende produkter der i stedet for. Tror det er vigtigt med nogle gode produkter på forsiden.

Wow-effekten som jeg henviser til kan i høj grad komme fra det design, som siden har. Så hvis I planlægger at anskaffe en webdesigner, så er jeg sikker på at han kan hjælpe jer med wow :-)

Mvh Morten.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)