Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så prøvede jeg også at oprette en blog! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøvede jeg også at lave en blog :)

Kan ses på VindMedSimon.dk - Dog en masse fejl, i må gerne sige hvad jeg kan gøre bedre, se bort fra indholdet, da der mangler billeder og lign.

Men et spørgsmål ville være hvis jeg ville højt på google, er det ikke så godt at en opskrift hedder: domæne.dk/09/boef-med-loeg

istedet for det nu p=3 - hvordan ændre jeg det.

Håber i vil give feedback.

Mvh.

Simon Mørch

 

Fra Odense C
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tillykke med bloggen! Den ser fin ud, kan godt lide designet du har valgt til den - passer godt til en opskriftsblog. Men hvorfor navnet vindmedsimon.dk, hvad har det at gøre med opskrifter?

Mht ændring af navn på links så det hedder domæne.dk/09/boef-med-loeg, så skal du logge ind i wordpress -> indstillinger -> permanente links -> her kan du vælge blandt forskellige opsætninger.

Held og lykke med blogningen!


Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Fedt initiativ. Man kan sikkert finde en masse gode opskrifter derinde.

Hoster du selv din blog (evt. gennem et webhotel)? For så har du jo også nogle reklamemuligheder med Google AdSense. Du kan sikkert godt tjene en lille skilling på at have nogle reklamer kørende -- og det ville jo ikke være dårligt, vel? Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode kommentare,

Vindmedsimon stamede fra et gammelt projekt, men domæne betyder vel ikke alverden i denne sammenhæng, er jo ikke ude på at lave en million forretning Geeked

Tak for svaret, det vil jeg lige ændre under indstillinger.

Jeg bliver hostet hos web10 :) - og Google AdSense lyder spændende det vil jeg da lige tage et kig på.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt. Spørg herinde igen, hvis du har brug for hjælp til opsætning af Google AdSense. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er allerede ramt et problem, som  kan se på siden nu, klikker man ind på en opskrift ryger man ind på en hvid error side. :(

Har forresten en del små problemer, så hvis en der har lidt for stand på wordpress og lige vil hjælpe mig engang imellem ville jeg gerne hører. :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den hvide fejlside skyldes, at du har valgt at aktivere permanente links. Din webudbyder tillader dog tilsyneladende ikke brugen af .htaccess, som kræves for at kunne lave permanente links.

Jeg har meget erfaring i opsætning af WordPress. Kontakt mig gerne på telefon 28 30 82 70 eller e-mail sebastian@renomedia.dk.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)