Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tagged på FaceBook

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Men. Hvornår er siden dedikeret til iværksætterforum? Netværk - jo tak, men jeg føler mig ikke tættere til andre personer fordi jeg får deres gamle billeder at se (Undskyld Hans).



Har været med stort set siden Amino blev født (var ca. 3 uger om at klikke på martins link i det første nyhedsbrev) og hvis jeg ikke husker galt gør det samme sig gældende for Hans.

Gennem disse snart 4 år (!) har Hans bidraget med rigtig mange seriøse og professionelle kommentarer, historier, anekdoter og føljetoner. Det er også blevet til mere kuriøse indslag, som dengang han gik til musikken (det husker vi alle vel?)... 

Derfor synes jeg en tråd som denne Hans starter er meget interessant og super vigtig for Amino. Vi er sgu alle rigtige mennesker, der alle har tvivlsomme (eller skønne) billeder fra fortiden, nutiden og billeder af os selv i fremtiden. Tjaa.. der sketet det forfærdelige i dag, at Hans nu blev endnu mere menneskeliggjort for mig Surprise  (giver det mening)


ps... se ikke dette som et angreb Dennis, du har din holdning og det er OK :) Men er sikker på flere af de gamle (og nye) herinde deler min holdning... peace and out

Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frieri for åben skærm ?

Skal vi til aminobryllup under stjernerne :-)

Spændende !


· domismik

 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hæyh .......

Portugal...... var tilm betyrelsesmøde der "Skibsvikrsomhed" smuk spændende by - kan man ikke se venus der ? - arbejder du der Susanne - eller ferie !

Min kikkert kan godt være i en flytaske - såeeeee måske vi kan se skilsmissen alligevel sammen  æ-hhhhhhhhh! Broken Heart

Det er en blandet fornøjelse - research, møder og jo nok også lidt fornøjelse i fritiden - har en hest stående dernede, som jeg vel skal ud og hygge om.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer

Tak for et godt grin at starte dagen på Big Smile

ha en dejlig dag

Annette

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne!

Det er da dejligt at få lidt input fra den anden side af vore aktiviteter - end arbejde - ser du også (har læst i din profil) arbejder med økonomi - jeg har netop nu overtaget hele administrationen for en virksomhed og arbejder med økonomisystemet WinFinas - kender du dette ?

Administrationen omfatter alle aspekter da det er en mindre nystartet virksomhed - såeenn en rigtig iværksætter med fuld fart på ideerne!

Jammen derudover har jeg JOMACompany der beskæftiger sig med noget helt andet nemlig vores sunde ve og vel!

Håber du har fået motioneret din hest - herfra holdes der øje med Venus/Uranus der står på linie nu og i disse dage vil det kunne ses når Uranus træder ud og Venus får øre på !!   

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme til dig Annette - jow der nok at være glad for ik´ ? - og nok at grine af  Confused

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

John kan i ikke flytte jeres (dit) flirteri og personlige tilnærmelser til en privat chat eller en dedikeret tråd?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ikke så alvorlig gweb - livet skal da også være sjovt ik´?

Og i Cafe miljøet er næsten alt tilladt - se selv hvad viceværten har sagt om dette! Storm

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)