Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tagged på FaceBook

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Iøvrigt - stjernekiggeri, jooh meget spændende, men er det ikke noget man gør en sommeraften sammen med en sød ven/venninde?

Dennis du må da absolut kun være her af "profesionelle" årsager, og så helt sikkert ikke for at få "venner". Skal du ikke fornærme alle der svarer i denne tråd, eller er det kun for de særligt udvalgte :D?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hårdt at være ny, hva' Dennis?

Men nu ved vi i det mindste alle sammen hvem du er =P

Mette

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Dennis Jensen:

Iøvrigt - stjernekiggeri, jooh meget spændende, men er det ikke noget man gør en sommeraften sammen med en sød ven/venninde?

Dennis du må da absolut kun være her af "profesionelle" årsager, og så helt sikkert ikke for at få "venner". Skal du ikke fornærme alle der svarer i denne tråd, eller er det kun for de særligt udvalgte :D?

Ohh - det var nu mént med en sød tanke. Jeg forsøger, at følge med i hvad der opdages uden for Jorden. Specielt asteroider, meteorer og kometer har min interesse.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

- for jeg står lige nu med min stjernekikkert og studere en meget interssant passage - ja venus står på linie med uranus og det er spændende at se når de skilles ad her i de nærmeste dag.

Venus er nærmest solen med en afstrand på ca. 108 mio.km og Uranus en afstand på 2870  mio. km  set fra jorden ud i rummet ses så Venus der "skygger for Uranus.

Vil jeg gerne se.... du har vel ikke nogle billeder? Kan huske jeg læste skolebibliotektes bøger om astronomi flere gange...

 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Orv - ville også gerne se nogle billeder af Venus der skygger for Uranus .. spændende ! :D

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mhhhhh...... og ved du hvad Susanne - i de nærmeste dage dvs. over  weekenden kan du faktisk se at de "skilles" ad jeg er klar med stjernekikkerten!

Nåeeeee - nogen mener at man skal se på "stjerner" med "Damer" min intuition siger du er en sådan - så Susanne skal det være os to der kikker på dette fænomen sammen via min kikkert - jeg er i Sorø - landtes smukkeste by - i landets smukkeste natur - hvor er du?Paradise!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels!

Forstår dig - intet intet er størrer end dette - univers - som Einstien siger: Det er vanskeligt af fravriste naturen dens hemmeligheder" - sagt under udviklingen af "Relativitets teorien" - Hmmmm .... nå men dette er lidt svært, men at se i kikkert er ok!

Nej jeg tager ikke astrofoto pt. her taget tilløbet og med simpelt udstyr har jeg foto af "Saturn" en gigant med ringe som du tydeligt kan

se i minkikkert - du er velkommen til Sorø !   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftertanke...................Det er sku´da utroligt hvad der kan komme ud af at "løsne" slpiset lidt ! - Citat "viceværten"

Godt brølt løve!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Mhhhhh...... og ved du hvad Susanne - i de nærmeste dage dvs. over  weekenden kan du faktisk se at de "skilles" ad jeg er klar med stjernekikkerten!

Nåeeeee - nogen mener at man skal se på "stjerner" med "Damer" min intuition siger du er en sådan - så Susanne skal det være os to der kikker på dette fænomen sammen via min kikkert - jeg er i Sorø - landtes smukkeste by - i landets smukkeste natur - hvor er du?Paradise!

 

Jeg sidder i Portugal i weekenden, så må vist nøjes med at kigge op på himlen og bilde mig selv ind, at jeg så skilsmissen Smile

 

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæyh .......

Portugal...... var tilm betyrelsesmøde der "Skibsvikrsomhed" smuk spændende by - kan man ikke se venus der ? - arbejder du der Susanne - eller ferie !

Min kikkert kan godt være i en flytaske - såeeeee måske vi kan se skilsmissen alligevel sammen  æ-hhhhhhhhh! Broken Heart

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)