Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrere AdSense med Analytics - hvornår kommer det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Heay

Som jeg kan læse i dette indlæg blev der for flere måneder siden åbnet op for at man kunne integrere AdSense med Analytics. Men jeg har stadig ikke fået den knap?

http://digital-frontier.dk/google/adsense-google-analytics.html

Skal man gøre noget for at få mulighed for det eller er det bare at vente?

Det er jo først når man får den knap at man får mulighed for at linke de to konti sammen, så hvad kan man gøre inden man får knappen?

Mvh Jacob W

Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob..

Jeg læste oprindeligt om det her (på Googles egen Adsense blog): http://adsense.blogspot.com/2008/10/make-date-with-data-in-google-analytics.html

Og så ventede jeg ellers. Og der gik rigtig lang tid (sådan føltes det ihvertfald), men den 10. december kom det lille link endelig frem på min adsense status side, så jeg kunne linke den med analytics.

Jeg har lige set, at de på Googles Adsense blog nu har lavet en lille formular man kan udfylde, hvis man vil være med. Underligt, for jeg mente at alle ville få adgang til denne feature.

Men personlige vurdering af den er nok, at man skal have en del trafik plus indtjening for at kunne bruge tallene til noget konkret. Ellers er der blot for meget statistisk unødagtighed. Men det er da fedt at se hvilke af ens keyword der giver flest penge, men det komme ikke som nogen overraskelse for mit tilfælde.

 

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mange tak for dit svar.

Jeg kan dog ikke finde den formular hvor man kan tilmelde sig (har været alle blog posts igennem som er posted efter den du linker til). Kan du hjælpe med et link til den også? :)

Mvh

Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg skal love for at det virker. Har allerede nu fået muligheden for at linke dem sammen. Så brug endelig den formular, hvis du også venter i spænding.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udfyldt det skema, men når jeg har trykket send, siger den at der er kommet en fejl. Andre med samme problem? (Har kun prøvet 1 gang. Vil ikke spamme google Smile)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)