Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg synes alt i alt, det er en flot hjemmeside du er nået frem til. Jeg savner dog et par enkle ting:

- Et logo
- Inde i bestilling burde du lave en bestillingsformular. Dette vil gøre det mere overskueligt og ligetil for kunden at bestille dit produkt, og jeg vil skyde på det kunne øge din omsætning på lang sigt ;)

Mvh.

Nico Landbo 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil hjælpe rigtig meget, hvis du tager fotos af dine smykker på lys baggrund. De vil præsentere sig mere eksklusivt - og det er nemmere at se detaljerne.

Priser mangler.. men det ved du jo.

Og så mangler jeg en kontaktside. Det står godt nok en kontakt mail i bunden af siden, men jeg synes ikke det er nok. (Hvis jeg skulle handle hos dig)

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Udover ovenstående kommentarer, som jeg desværre kun kan være enig i, så synes jeg det er en flot side, samt brug af Mono-systemet - kender lidt til det og dets brugervenlighed - Tillykke med siden Smile

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lys telt lyder fornuftigt, men 500 kr er stadig mange penge når man er på SU ;)

Mon ik man selv kan fremstille et? Ellers må jeg spare sammen!

Tak for alle jeres kommentarer, de er meget brugbare :)

Maria

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke.... men hvis du har brug for en billig løsning: kunne du evt. fotografere dem på et hvidt stykke papir i dagslys? Blot en hurtig tanke, men jeg ved ikke om det vil fungere. Du kan jo prøve? Smile

Pøj pøj med dit flotte website. Det tegner jo godt. Yes

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg er absolut ikke imponeret af udtoningen der er laver på de 3 billeder på forsiden.
Enten skal der ingen kant være på udtoningen, eller også skal udtoningen slet ikke være der.

Ellers fint fint - held og lykke med det!

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens spare pengene til et fototelt og selv lave en lyskasse. Du skal bare bruge en stor papkasse, noget hvidt stof, hvidt karton og tape. Skær to af siderne, toppen samt forsiden ud, men behold kanterne, så du kan sætte stoffet fast foran hullerne. Så skal du bare sætte lys ind fra oven og siderne og så kan du sætte produkterne på det hvide karton som skal stå skråt mod bagvæggen inde i kassen og så er du klar. Det er også godt hvis du sætter stof over forsiden og så bare har hul til kameraet, så du undgår at du selv bliver genspejlet i smykkerne. Det burde give nogle flotte produktfotos.

Jeg har selv taget de fleste af billederne på www.bijoux.dk i en hjemmelavet kasse, men man skal lige have styr på hvidbalance og sørge for at bruge pærer med dagslys-effekt (hvilket jeg ikke var opmærksom på til at starte med, så mange af mine billeder har fået nogle mærkelige baggrundsfarver - de skal udskiftes hen ad vejen!). Jeg fandt nogle guides på nettet, men har desværre ikke gemt dem, det eneste jeg har er dette link til en anden slags lysboks:

http://www.studiolighting.net/homemade-light-box-for-product-photography/ - du skal et stykke ned på siden før der står noget!

Du kan jo selv google en lyskasse/lysboks, hvis du ikke helt forstår min instruktion.

Held og lykke med det :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)