Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense . Betaling uden klik?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set nogle partnerprogrammer hvor nogle annoncører gerne betaler bare for at banneret vises. Naturligvis kun en brøkdel af et klik program...
De dage hvor jeg på min adsense kan se jeg har tjent nogle sjatter, men hvor der ikke står anført nogle klik.. er det så udtryk for at der er nogle der betaler for hver gang den vises?

.. i bekræftende fald er det så oftere billedannoncer (jeg tænker annoncøren er ude efter at få luftet sit logo visuelt).

.. Indtil videre går jeg og tror den ukendte indtjening står på min opgørelse fordi jeg ikke er skide organiseret i den del af adsense hvor man vælger "kanaler". Summen under topkanaler er ikke lig den sum når jeg lægger mine kanaler sammen manuelt, men aldrig divergerende med et synderligt stort beløb.


 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du registrerer indtjening uden klik, kan det næsten kun være fordi nogle af de annoncer, der er blevet vist på dit website, bliver afregnet på CPM-basis. Det kan både være tekst- eller billedannoncer.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)