Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, Flytning af domæne + Oprettelse af varekurv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi snakker om www.kpshoppen.dk

Den er alt for dyr at have med at gøre med dandomain, derfor vil vi meget gerne overflytte den til en anden udbyder, har kigget lidt på one.com, der kan man så selv oprette en webshop, men hvordan og hvorledes får jeg lavet en varekurv??..


Er det, det rigtige at gøre at flytte den til one.com og derefter selv lave webshop...?

Mvh. Kpshoppen.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kpshoppen:

Er det, det rigtige at gøre at flytte den til one.com og derefter selv lave webshop...?

På ingen måde! Det er nok det dummeste du kan gøre.

Hvis Dandomain ødelægger økonomien for dig ved at køre webshop så tror jeg der er andre ting du bør kigge på først. Dandomains løsning er en udemærket måde at starte en webshop på, hvis ikke du har råd til at betale for den er grunden nærmere at du ikke har nok omsætning i butikken og så var det måske det problem vi skulle kigge på først?

Jeg vil gerne kigge på det for jer, du kan fange mig på mmc@mc-solutions.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene du skal se på dine behov, for hvis løsningen fra dandomain er for dyr, skal du måske overveje paypal eller lign. men som minimum beholde en stabil udbyder. Du skal igen tænke på hvad du vil investere i projektet, for der er et væld af muligheder.

 

-- Krellers.dk --

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kpshoppen.

Jeg kan tilbyde dig en meget mere økonomisk shopløsning.

Skriv endelig til info@luxdesign.dk og så skal jeg fortælle mere.


Med venlig hilsen
Mette Theilgaard

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)