Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner der forfølger mig - Hvad synes du?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har nogle domæner, jeg egentlig ikke bruger til noget og selvom det er peanuts, det man nu betaler for årlig fornyelse af domænet, så er det alligevel et irritationsmoment, at have dem liggende "ubrugt".

Jeg har bl.a. banq.dk (Med Q) - Synes selv det var et fedt domæne, da jeg købte det for et eller to år siden, men det har bare ligget der. Nu gider jeg ærlig talt ikke at have det længere, men en lille stemme siger mig, at jeg ikke burde slette det (Sådan er det desværr emed flere af mine domæner) Smile

Hvad synes du? Er BANQ.dk IN eller OUT?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på om Du har en idé som kan bruges til domänet :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke du vi lave en Bank til Quinder så er det vidst OUT.

Mvh,
Christian

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

HAHA... Bank til kvinder.. den var god :) Det skulle man da overveje... lyserødt logo, paris-hilton look alikes mænd i bar overkrop som bankrådgivere.. stearinlys hist og her i banken, lidt champagne og robin williams på fuld skrue... SÅ kører vi :D

Jo jeg har en masse ideer til domænet, men spørgsmålet er om jeg nogensinde får dem ført ud i livet eller om domænet har en branding-værdi?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Wink

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender udemærket til det med at have ubrugte domæner liggende. Har selv en del... Men man vil jo nødig gå af med dem hvis de nu kunne blive brugbare en dag ;)

Banq.dk - umiddelbart kunne jeg associere det med noget specielt, desværre ;)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan set et mærkeligt spørgsmål at stille i et forum, da du jo selv kun er den eneste til at give svaret... Big Smile

Hvis du har masser af idéer til domænet, så synes jeg du skulle skrive disse idéer ned, og vurdere på hvilken som er den bedste idé i forhold til dine egne planer - det kan være det handler om personlig branding eller om at tjene mange penge... Derefter vurderer du, om der er tid og lyst til at realisere idéen, og hvornår det givetvis skal være.

Hvis du vælger ikke at ville realisere idéen, så kan du jo lige så godt afmelde domænet igen. Selvom beløbet er lille, så kan det være der er en anden iværksætter som kan få glæde af domænet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er det et mærkeligt spørgsmål? I min verden findes der ingen dumme spørgsmål (næsten da) og slet ikke i et forum... og SLET ikke et sted som Amino, hvor iværksættere skal dele af erfaringer og viden... Synes det er ret ofte at folk på Amino (som dig) skal belære folk om hvor mærkelige de er og spille klog til det yderste... Jeg tager imod kritik men ikke på den måde...

Kender du til begrebet at træde ud af sin egen sko og se på sig selv? Eller lade en butiksejer gå over på den modsatte side af gaden og kigge på sin forretning udefra i stedet for altid at sidde inde i butikken? Hvis jeg (eller andre iværksættere) kunne klare sig helt alene uden at få meninger fra andre, ville Amino slet ikke eksistere... Er du enig?

Som jeg også skrev tidligere, så har jeg en del ideer... ikke kun til banq.dk men en million ideer til alt muligt... 99% af tilfældene forbliver mine ideer blot som ideer, og 1% bliver realiceret.. nogle bliver en succes andre til fiasko... og jeg vil altid blive ved med at få ideer og altid spørge og sikkert også dumt nogle gange... Sådan er det at være iværksætter... jeg spørger når jeg vil høre andres mening og svarer, når folk vil høre min....

Desuden gik spørgsmålet ud på om domænet har nogen branding-værdi i selve navnet BANQ.... måske er det mig der ikke har formuleret mig korrekt i første omgang...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Kordon:

Jeg kender udemærket til det med at have ubrugte domæner liggende. Har selv en del... Men man vil jo nødig gå af med dem hvis de nu kunne blive brugbare en dag ;)



Ja, det er p**** irriterende Smile Tror bestemt heller ikke vi to er de eneste

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

meJensen:

Hvis du vælger ikke at ville realisere idéen, så kan du jo lige så godt afmelde domænet igen. Selvom beløbet er lille, så kan det være der er en anden iværksætter som kan få glæde af domænet.



Det er skam også det jeg har tænkt mig og derfor har oprettet denne tråd Wink

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)