Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring på og tjen mange penge!

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 



Vil bare tilføje at jeg tager paa ferie nu og ikke kan svare paa evt. SVAR til mit lille indslag

før om 1 maaned.

 

Hej Hej,

Joan

 






Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian, jeg er altid på banen, og jeg blander mig i de debatter jeg har lyst til. Dem der ikke er enige med mine holdninger kan jo så argumentere for deres. Det er det en sund debat går ud på :) Hvis du ikke forstår målet med de spørgsmål eller kommentarer jeg skriver, så er du altid velkommen til at spørge ind til det
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Tak for dit svar - omend jeg ikke føler at jeg er blevet meget klogere. Jeg forstår godt at du gerne vil debattere, men det virker nu som om at du har sat dig i hovedet at rakke alt hvad der hedder MLM ned.

Eksempelvis din udmelding om at du ikke tror at der findes et eneste produkt indenfor såvel kuponhæfter, TV-shopen samt MLM som er noget værd. Det kan jeg ikke forstå at man kan sige..... for så må man jo have set dem alle. Og det tvivler jeg - al ære og respekt - på at du har. Faktisk er jeg overbevist om at du ikke gider at se dem alle - har jeg ikke ret? Jeg kan ikke forstå at man kan snævre sin verden så meget ind at man ikke kan se at der måske er noget derude som virkelig er pengene værd. Også selvom man måske er løbet ind i tyve fiaskoer/svindlere/MLM-tyveknægte eller hvad man nu bygger sine erfaringer omkring. Endnu mere kniber det mig at se hensigten med en sådan påstand - bortset fra at du får luft.

Når al det er sagt, så skal du da have ros for din iver og skrivelyst. Uanset dit motiv så gør du som du siger - deltager i de debatter du føler du skal deltage i.

 

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner,

Alt dette frem og tilbage omkring MLM - hvorfor satser I der mener, at det er guds gave til menneskeheden, ikke alt på et bræt og starter noget selv i stedet for at blive ved at med at forsøge at hverve nogen langt nede af stigen?

Find dog en eller anden helsepille der gør alle slanke i løbet af 14 dage - og sælg den i et pyramidesystem - scor kassen - og rejs til Hawaii...

Der er endnu ingen her på Amino der har været i stand til at dokumentere præcist hvilken indsats der afføder hvilket afkast....så indtil videre - useriøst...!

Mvh
Lars K

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Jeg vil i al beskedenhed kalde hele din sidste skrivelse ganske "useriøs".

Dit forslag om at fremstille et "mirakelprodukt" og lancere dette via et MLM firma eller som et skjult pyramideforetagende finder jo allerede sted. - De mennesker der starter disse firmaer op driver jo virksomhed og mange som arbejder med MLM vil jo netop IKKE drive virksomhed; de vil bare gerne have en forretning og MLM er deres mulighed...
Tager du fat i en person der har købt et Mc. D. Franchise, så har han/hun da heller ingen tanker om at starte din egen Burgerkæde vel!?
Man behøver ikke at være hjernen bag et godt koncept for at tjene på det og det er fuldstændigt åndssvagt at foreslå, at man som netværker bør starte sit eget show. - Det kræver nok en del flere resourcer end den gængse borger har ved hånden.

Dog skal det siges, at det bestemt ikke er umuligt at lave sit eget lille svidelfirma og rundt omkring på internettet vil jeg mene, at man finder størstedelen af dem. Det er jo ligesom lidt nemmere og mere annonymt at operere som svindler på internettet.
Men nu forholder det sig jo sådan, at man som netværker typisk ikke har noget incitament om at svindle folk.


Forresten... Hvis jeg starter min egen netbutik hvor jeg vil sælge dameundertøj og smykker; kan du så fortælle mig hvad jeg kan regne med at tjene om måneden?

Eller hvis jeg nu åbner en kiosk i København; hvornår kan jeg forvente et overskud?

Eller lad os sige, at jeg bare tager et arbejde som provisionslønnet sælger; Hvad tror du min timeløn bliver?


Med dette sagt; hvorfor tror du så det er svært at "dokumentere" hvilken indsats der afføder et givent afkast indenfor MLM?
Jeg har personligt set adskillige andre netværkere på siden, som rent faktisk HAR meddelt hvilke RESULTATER der afføder et givent afkast - og nogle af dem ganske grundigt endda. - Du kan da ikke forlange mere end det!


Mvh.

James

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej James.


 


Godt indlæg! Nu kan jeg lige så godt bekende kulør, for jeg arbejder selv med Agel i min fritid. Jeg er direktør i mit eget selskab, sidder i bestyrelse i en håndfuld andre selskaber og har en familie med 3 børn! Så egentlig har jeg ikke tid til Agel, men kunne ikke helt står for muligheden.


 


At starte et Network Marketing firma, kræver mange ressourcer ikke mindst økonomisk. Faktisk er det disse halvhjertede forsøg på at starte et Network Marketing firma, som er den primære årsag til det dårlige ry, Network Marketing har fået. Altså åbner firmaerne for derefter at lukke ned pga. manglende finansiering.


 


Da Agel jo er noget, som jeg skal tilbyde mit netværk, har jeg gjort meget ud af at undersøge firmaet og specielt produkterne. Jeg har arbejdet med kosttilskud i en del år, så det var vigtigt for mig, at produkterne var i orden. Samtidig skulle jeg sikre mig, at firmaet reelt har en fremtid, så mine advokater har gennemrodet hele systemet samt trukket oplysninger på Ash Capital, som står finansieringen af Agel.   


 


Da alt faldt på plads, valgte jeg altså at gå med. På bare 4 uger (deltid) har mit netværk spredt sig til Tyskland, Spanien og Singapore. Jeg er på vej ind i USA og andre EU lande er på vej. Danmark er det land i Europa, som er først med Agel, så hele det Europæiske marked vil springe ud fra det netværk, som bliver opbygget i Danmark.


 


Det er lidt forståeligt, at mange mennesker ikke bryder sig om Network Marketing. Ofte bliver folk lokket ind med løfter om millioner, ved blot at arbejde 5 minutter om dagen. Jeg gør det 100% klart for folk, at hvis ikke de vil investere 10-15 timer om ugen på Agel, så skal de holde sig væk.


 


Så alle mennesker, som jeg har introduceret for Agel, er altså klar over hvad de går ind til. Min fornemste opgave er så, at hjælpe disse mennesker med at få succes med Agel. Indtil videre er der i hvert fald 5 i min organisation, som allerede nu har skabt et netværk, som kommer til at vokse eksplosivt over de næste 6 måneder.


 


Få før man dømmer Agel ud fra dårlige erfaringer med andre mindre seriøse Network Marketing firmaer, bør man bruge et par dage på at studere firma

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-06-2006 12:24:09 Forfatter:Agel

Hej Læser.






Skal du tjene penge på Network Marketing, så skal du være med fra starten!






Agel, verdens hurtigst voksende Network Marketing firma, er netop startet med at opbygge deres netværk i Europa. Salget starter først om 4-5 måneder, men ved at hoppe på vognen nu, kan du komme til at stå i toppen af hele netværket og dermed være den, som for alvor tjener penge på Agel.






Dem som er med til at starte netværket op, 'Foundation stage', vil komme til at sidde på den store gevinst. Agel åbnede med salg på 5 mio. dollars den første dag i USA, og har på ingen tid etableret salg i 19 lande.










 



Firsthand fik jeg pre-pre info og introduktion til Agel længe før de overhovedet havde noget som helst på plads - det var nogle måneder før de lancherede sig i USA - allerede da så jeg at de ville få ekstremt meget fart på - men mest af alt fordi all time ekstremt dygtige Randy Schroeder flankeret af guruen over dem alle, Randy Gage, ville komme til at få i spidsen for promoveringen; med to gange Randy til stå for selskabets hype var et godt træk - omend en risky deal: Når Gage og Schroeder finder andre græsgange vil det påvirke omsætningen negativt.



 



Men indtil de begynder at kede sig vil Agel vækste - det til trods for en relativ stor upfront investering for at starte i selskabet.



 



Agel har haft min positive bevågenhed i snart to år. Bliver spændende at se som Schroeder og Gage tager promoveringen i EU også - i så fald kommer de stærkt fra land.



 



 



Lasse Burholt



Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne debat har udviklet sig meget interessant.Lige fra det sorte negative hul til den sygeste himmel regnbuefarvet solstråle historie.

Jeg må sige at den sidste forklaring fra Anders er da meget troværdigt, hvis det er sandt. Man kan jo så kun håbe at det danske folk tager det til sig, ellers vil der være et minimalt marked for det herhjemme.

Man kunne jo så håbe på at andre lande giver en bedre omsætning.

Men jeg kan kun tilslutte mig den mening at produktet skal først og fremmest være 100% iorden og godkendt i Danmark. Der skal selvfølgelig også være et behov og nogle rimmelige priser.

Det med bonusplaner og jeg skal komme efter dig er da rart, men til tider for indviklede og svært at opnå. (Her taler vi generelt MLM)

Så når alt kommer til alt, så ser Agel lovende ud fra min vurdering.....men lad os nu se.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)