Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring på og tjen mange penge!

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/21/2006 2:56:08 PM Forfatter: Anders Petersen
 Agel indeholder stort set ingen kulhydrater og da slet ingen fedt, så jeg kan ikke forstå sammenligningen!




Det er altså en halvflydende multivitamintablet?

 

I så fald er vi vel også enige om, at jeg ikke har behov for den, hvis jeg i øvrigt får en sund og varieret kost, samt at jeg ved at købe for 12 kr. frugt og grønt om dagen kan nå et bedre resultat?

 

For mig at se er der tale om et underlødigt produkt, som kun har til formål at holde liv i endnu en mlm-pyramide.

 

Det glæder mig dog, at dette mlm-firma er bevidst om, at de store penge ligger i projektets opstart. Så vil man altså holde op med at hverve nye sælgere ved at stille dem store indtægter i udsigt. I modsat fald falder argumentet om at være med fra starten.

 

Min udgang af denne tråd skal være med ordene:

 

Spis et æble og driv en rigtig forretning i stedet for.

 

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Det bliver spændende at se hvor højt denne tråd ligger på Google, i løbet af nogle dage når der søges på "Agel"

Jeg tvivler på det virker direkte salgsfremmende

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bliver spændende at se, hvem der næste gang forsøger at sælge os voksne mennesker, der er i stand til at gennemskue selv de mest sleske salgstaler(aka Aminoer) et MLM koncept?
Jeg er personligt vild med talen om uendelig rigdom hvis bare man skynder sig så meget at man ikke lige kan nå at tænke sig om...

Det siges jo godt nok at der efterhånden er en hel del millionærer i DKgrundet MLM fidusen "huskøb og friværdi" og da jeg nu engang ikke var med fra starten, bliver jeg nok aldrig millionær på den konto. Too bad, men så finder jeg sikkert en anden måde at få success i tilværdelsen på; uden at skulle sælge diverse mere eller mindre tvivlsomme produkter til mine venner.

Jeg gider ikke at gøre mig yderligere klog på, om dette produkt er godt eller skidt for den almindelige forbruger. Det kan sikkert sagtens sælges i en pæn mængde med den rette markedsføring, og er der ingen ko på isen er det også fint nok, men er der torne på rosen så skal Ekstra Bladet/BT/Sundhedsstyrelse/en anden nok fortælle om det.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil personligt bliver possitivt overrasket den dag jeg ser et produkt solgt gennem MLM, kuponhæfter eller TVShop som jeg VIRKELIG synes ser godt, spændende og brugbart ud. Faktisk synes jeg tit produkterne i de tre nævnte afsætningskanaler minder meget om hinanden - og det er ikke for det gode :)


Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
hihi.. jeg var engang til en fest hvor vi få sådan nogle små shots-glas med noget gele/budding agtig noget... Der var godt med vodka i og det hittede totalt!!!! Så kan disse nye gele-drikke blandes med vodka.. så skal de nok hitte! *LOL*

 

Angel... du kan jo lige smutte ind i din profil og skrive både navn og et link i din signatur... det er en rigtig god måde at gøre opmærksom på sig selv på :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/22/2006 12:40:51 AM Forfatter: Mikkel deMib Jeg vil personligt bliver possitivt overrasket den dag jeg ser et produkt solgt gennem MLM, kuponhæfter eller TVShop som jeg VIRKELIG synes ser godt, spændende og brugbart ud. Faktisk synes jeg tit produkterne i de tre nævnte afsætningskanaler minder meget om hinanden - og det er ikke for det gode :)


 

OK.. det kan godt være du ikke synes de er gode... men jeg vil da lige tage hatten af for FLP og tupperware!!! :-)

Det er nok de 2 firmaer jeg personligt synes har formået at sælge deres varer bedst!

Havde det ikke været for FLP så tror jeg ikke at aloe vera havde været så populært som det er idag... og Tupperware.... tjaa... navnet siger vel alt :-) (men ok.. det er vist 2 produkter der henvender sig mest til kvinder)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Er det ikke lidt sørgeligt at vi danskere altid skal HAKKE NED på

noget NYT, i stedet for at se på det med interesse eller TESTE det selv før

vi kommer med en masse NONSENS der på ingen måde er relevant ....?



Har man boet i USA finder man meget hurtigt ud af at man her har med et folkefærd

at gøre der er interesseret i alt NYT og hvor man hurtigt stikker hånden i lommen og med spænding

tester et nyt produkt ..... her i lille jante/pusle-Danmark forholder det sig ikke således ....



Da jeg selv læste om AGEL første gang, ja, da var det svært ikke at undgå at blive imponeret,

for det vrimler med dygtige folk der har været på forsiden af Millionaires Magazine samt verdens

førende industri-ikoner osv, osv.



 I stedet for at begynde at RAKKE ned på AGEL i tilfældige forums besluttede jeg a TESTE de 4 produkter

der var tilgængelige.



Fik fat i en distributør (der var sur fordi han fik en ekstraregning på 225 DDK hver gang han modtag 2 pakker med

produkter for AGEL som han betalte USD120 for plus fra USD 25 i fragt, og ja, så 225 DKK oveni ....)

 



1/ Testede produktet EXO der er en meget lækkersmagende gele der påståes at være noget af det bedste indenfor helse- og ernæring.

Ud over en god smag kan jeg kun konstatere der ikke var noget effekt på produktet. Modsat en del andre produkter

hvor man kan mærke en klar effekt kunne undertegnede ikke mærke det mindste.



Emballagen snyder klart på billeder hvor den ser meget "sexy" ud. Når man står med den i hånden er den meget lille og

slatten (altså Gele-pakken) og man undrer sig over at man skal bruge US$ 3 på sådan en lille pakke.......det er sørme ikke meget "guf" der er i denne, selvom den er yderst velsmagene.....



 2/ For at få gang i hjernecellerne har AGEL et produkt der hedder OHM og som ud over førstnævnte "hjernecelle-igangsætter" også skulle gi´et ekstra Vitamin BOOST i dagligdagen........ 



Spiste 3 små gele-pakker for at se om vi ku få "lidt gang i den" ....... Absolut ingen effekt heller her .....

 

Det var US$9  for dette "BOOST" ......

 

3/ Mange af os vil gerne tabe et par kilo så produktet FIT skulle også prøves. Her var smagen for en gang skyld virkelig buddinge-citron-kvalmsk.

Produktet skulle tages 20 min. før et måltid og det gjorde vi 2 gange om dagen. Ingen effekt. Var sulten akkurat som sædvanligt i hele den måned undertegnede testede produktet.



US$ 6 om dagen for at prøve at tabe et par kilo ....



 

4/ Så var der produktet UMI.....norsk havtang ...

 

Ekstra mineralskud for $ 3 om dagen .....



Konklusion:



- I stedet for bare at rakke ned, har undertegnede over en måneds tid testet ovenstående 4 produkter.

 

Hvad man bliver anbefalet dagligt er er 1 EXO om dagen plus 2 FIT, 1 UMI og 1 OHM ......



Det er US$ 15 om dagen .... og det er engrospris .....



Hmmm..... 



Er her sikker på at Hans har ret i at Gele fra Den Gamle Fabrik kunne gøre 100% det samme.



De Agel distributører jeg kender i DK er desuden holdt op da de ikke kan tjene på produkterne,

de har ventet månedsvis på forsinkede varer, der dukker skjulte udgifter op på flere måder og der er mange andre ting ....



Men HELD og LYKKE til de der tager går igang som iværksættere her,

Håber udelukkende at d

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan da sagtens stille relevante og kritiske spørgsmål til et produkt uden at prøve det. Jeg har da i hvert fald ikke tænkt mig at proppe alt det i munden der sendes på markedet - eller hvor det nu ellers skal proppes hen. Det er både praktisk umuligt og spild af tid, at skulle teste alting selv. Jeg gør i stedet det samme som mange andre - jeg lytter på de kilder jeg gennem livet har erfaret det kan betale sig at have tillid til. Det kan være bestemte myndigheder eller foreninger, troværdige aviser og dygtige journalister og venner eller andre kloge folk. Ud fra det danner jeg min egen mening om tingene.

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Jeg så lige at du var på banen igen - og jeg har faktisk lige et spørgsmål til dig:

hvorfor bruger du overhovedet tid på denne del af amino (MLM-delen)?

Det undrer mig at du vælger at bruge dit krudt på at lufte dine holdninger til MLM. Men måske du kan give mig en forklaring - og jeg er oprigtigt nysgerrig - hvorfor bliver du ved med at kigge forbi? Hvad er det du vil opnå/sige?

Jeg kan se at der er mange besøgende på MLM-delen, men jeg er nysgerrig for om det er folk som dig (intet ondt i det - det er et frit land vi lever i - men det virker som om at du har en noget speciel dagsorden). Personligt vælger jeg dog at tro at der er mange som kigger forbi med en sund interesse for MLM - måske jeg tager rivende fejl.....

På forhånd for dit opklarende svar. Ha´en god weekend.

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
 





Hi,

Jeg hedder Joan og er ny her

En fin ting ved network marketing-verdenen er at den er meget positiv og at der er plads til alle.

En anden fin ting er at der er saa mange multinationale virksomheder der opkøber MLM virksomheder.

Det kan ikke andet end være et sundt tegn paa de meget progressive afsætningskanaler der er i denne industri.

Mange networkers her kan helt sikkert komme med en hel det nyt i dette forum omkring dette.

Da franchise begyndte var der 8 stemmer i den amerikanske kongres der adskilte franschise fra at blive

dømt til at være et ulovligt pyramidespil. I dag omsætter franchise for 1/3 af det amerikanske bruttonationalprodukt.

Kh Joan





Side 4 ud af 5 (48 indlæg)