Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til idé og opstart..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super gode svar :) .. Jamen, i mener jo der er marked for det, og det mener jeg da også. Specielt som du siger Carsten, så er der åbenbart private der leder efter support til deres computere.


Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt :) .. Ja, markedet ser ud til at være der :)


For lige at update lidt. Jeg har nu igang sat hjemmeside projekt.

Hvis der er noget af jer der kan gå lidt mere i dybden mht til emner som fx at promovere sin nye virksomhed ville det være rart. Altså hvordan jeg evt kunne reklamere for virksomheden :)

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Her har du måske din første kunde http://www.amino.dk/forums/t/52525.aspx?

Som tidligere nævnt, ser jeg et marked blandt private PC-brugere, som ikke er teknologi-orienteret. Dem kan du ramme gennem opslag på opslagstavler i supermarkeder, på biblioteker, etc. Jeg ved godt det er old-fashioned, men det er nogle af dine potentielle kunder også.

BTW: Du kan nok også lave noget omsætning på sikkerhedstjek af PC'ere og oplæring i hvordan de holdes opdateret. Det er jo rimeligt i vælten i disse dage.

Med venlig hilsen

Dan

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thardmann:

Hvis der er noget af jer der kan gå lidt mere i dybden mht til emner som fx at promovere sin nye virksomhed ville det være rart. Altså hvordan jeg evt kunne reklamere for virksomheden :)

De lokale ugeaviser er mit bedste bud. Vi har engang haft en fast annonce i ugeavisen, og vi droppede den fordi vi vurderede at den kun gav privatkunder - hvilket jo lige er det du vil have Smile

Ellers er det bare med at komme i gang med PR. Lokale aviser jagter altid gode lokale historier, så det burde være nemt at få en artikel i. En af mine bekendte, også en IT supporter, havde engang en fast brevkasse i lokalavisen, hvor et par af læsernes problemer blev løst hver uge. Det gav ham også kunder, og det var gratis markedsføring.

mvh Carsten

Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha :) Det kan jeg godt se ja..

Mht til den brevkasse. Du siger gratis markedsføring? Det koster altså ingeting at have en brevkasse i en avis?
I så fald, hvordan vil du anbefale jeg skulle anskaffe mig en?. Kontakte aviserne, og høre dem om mulighederne?

 

Igen mange tak for gode svar :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thardmann:

Mht til den brevkasse. Du siger gratis markedsføring? Det koster altså ingeting at have en brevkasse i en avis?
I så fald, hvordan vil du anbefale jeg skulle anskaffe mig en?. Kontakte aviserne, og høre dem om mulighederne?

Ja, mange aviser elsker når der dumper materiale i mailboxen!

Det er naturligvis en service du yder avisen, altså så de kan tilbyde deres læsere en PC-brevkasse, så det er naturligvis ikke noget du skal betal for. Måske burde du endda have noget for det, men vælg eventuelt at se det som markedsføring i starten. Altså på lige linje med at skrive debatindlæg på Amino :-)

Så ring til lokalaviserne i området og hør om ikke de er friske...

mvh Carsten

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du for alvor går videre med idéen om at starte din egen virksomhed, skal du overveje, hvad dine motiver for at starte dit eget er. Du skal også vurdere, om du har de personlige/økonomiske/faglige ressourcer, der gør dig i stand til at drive en virksomhed.

100svar.dk er der nogle punkter du kan vurdere dig selv i forhold til.'

mvh
Mogens

Fra Christianshavn
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, jeg har måske en idé du kan bruge?

Skriv til mig på tb@damko.dk

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)