Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner(e) til Spanien - Costa del Sol - Oms. p.t. 300.000 euro p.a.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Amino brugere.

Jeg søger, hvis muligt, en eller flere partner(e) til en meget populær musikbar på Costa del Sol, med bedste beliggenhed.

Dokumenteret omsætning på mere end 300.000 euro årligt, de seneste 3 år, og stadig stigende.

Der er tale om en af sydspaniens mest populære musikbarer med live musik hver aften i sommeresæsonen, og med beliggenhed midt på hovedgaden/strandpromenaden i "byen over alle byer" på solkysten.
Dette er en af områdets eneste barer med fuld musikbevilling og alle andre bevillinger på plads.
Alt køres 100 % efter bogen med alle papirer og tilladelser i orden.

Jeg søger en eller flere partner(e) til ca. 50 % af forretningen, og som ikke behøver at deltage aktivt i driften, men som udelukkende vil betragte det som en investering for fremtiden.

Kapitalbehov fra investor(e) er samlet 1,5 mill danske kr. (200.000 euro) for at blive en del af forretningen.
Hvis det ønskes, kan der aftales at investor(er) købes ud efter en periode, til en på forhånd aftalt pris. Andre løsninger kan naturligvis også aftales.

Der er fra min del ingen krav om at der kun er en investor på banen.
Det kunne også være en mulighed at flere investorer med mindre beløb, kunne se dette som et springbrædt til at få lidt ud af sine penge.

Forretningen har pt. kun åbent om aftenen og natten, 11 mdr. årligt, men da der er et fuldt udstyrret og fuktionsdygtigt køkken, kan forretningen let udvides til også at have frokoståbent, hvorved omsætningen vil kunne øges markant.
Der er en stor terrasse med ca. 50 pladser som kunne blive et meget eftertragtet sted at indtage sin frokost samr eftermiddagsdrink.
Ovenstående omsætning på over 300.000 euro, er udelukkende baseret på drikkevarer.

Jeg står gerne til rådighed for spørgsmål og øvrige interessante kommentarer omkring dette.

Seriøse interesserede kan også kontakte mig direkte på PM.

Med venlig hilsen

Spain...

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej .. jeg er meget varm på den ide.. er selv igang med at finde ud af at lave forretning i spanien i form af bar / cafe... har haft noeg år i køkken faget så kender lidt til det. men der er nok ingen banker der vil gå med til det.. men hvor ska jeg lige finde de 1,5mil. men hvis du ka sende noget budget  med nogen lovene tal.. vil jeg meget gerne se hvad jeg kan gøre  Wink

med venlig hilsen

Rene feyerholm

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok en fordel at skrive hvad pengene skal bruges til og eventuelt hvilken sikkerhed der kan stilles Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så pengene ik bare bliver smidt i et sort hul...   hvad er der af overskud? og hvor mange ska dele det ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)