Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej. Skulle der lige være et par venlige sjæle til en all-round feed-back på min forretning?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Medio januar, åbnede jeg for min forretning på nettet. Den har  nu kørt i en måneds tid, og med succes.

I den forgangne måned , har jeg selvfølgelig trimmet siden. Men jeg mangler lidt øjne, fra nogle helt udefra.

Jeg vil være meget glad for at du kiggede forbi, og gad din uforbeholden mening, på design og brugervenlighed.

http://shoponjob.dk/

 

På forhånd tak

 

Stig H Jensen

Shoponjob Aps

 

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Har lige været et smut forbi din side Big Smile

En hurtig anmældelse.. - Flot side og et ordetligt fedt koncept.

Jeg syntes siden er let overskuelig, og let at finde ud af. Har ingen problemer med at finde de vare jeg evt. ville købe.

Og de 4 bokse i bunden, hvor man kan hurtig shoppe til fx. frokosten er bare rigtigt godt fundet på.

God vind med siden

Mvh. Dorthe Laursen

www.iwoman.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe.

 

Tak for det. Altid rart med andre øjne. Men du siger da bare til hvis vi skal lave en lille afstikker til din by..

Og forresten; Flot side du har.

Venligst

 

Stig H Jensen

Shoponjob.dk

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke

Meget flot forside - Umiddelbart ser det ud som en shop man trygt kan handle i. Derefter begyndte problemerne. Jeg trykkede på aftenhygge (Har lige fået en SMS fra min kone om at hun er guf-sulten Cake) og så bliver det en blandet fornøjelse.

De ting jeg ikke kan lide er:

1. Der er et billede med en stor kurv vare - Et billede man kan gøre større og mindre. Hvorfor man skal kunne det ved jeg ikke, måske ved du det ?

2. Der er ikke billeder af de enkelte varer - Kort sagt ved jeg ikke om det er en mærkevare jeg køber, eller et eller andet skod-produkt Angry

3. OG DET ER DET VÆRSTE - Mange af teksterne er nu på Engelsk. OK tænker jeg - Den shop er vist ikke op at køre endnu, farvel til det salg.

Held og lykke med det.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud her fra også. Jeg kunne personligt godt tænke mig lidt mere rødt på forsiden, men ellers fint. Dog synes jeg, man falder over en masse slåfejl, det kunne være rart at få luget væk.

Fint koncept – vi mangler bare, det også dækker yderområder! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg var for hurtig der. Jeg vil helt klart give Morten ret i, at der mangler billeder af produkterne! Som kræsen forbruger ville jeg aldrig købe noget, jeg ikke kan se, hvad egentlig er – og hvem er producenten. Desuden kunne det være dejligt at kunne læse deklarationen også ved evt allergi og lign.

Fra Dianalund
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg kan nu ikke se hvor problemet ligger i at der ikke er billeder af produkterne.

Der står jo tydeligt hvad du køber... fx. Kim´s Peanuts - hvem ved ikke hvad det er ?? eller Tuborg Squash... det er da ikke til at tage fejl af.

Det er bare min mening Big Smile

Og jeg kan altså ikke finde nogle tekster der står på engelsk ?

Mvh. Dorthe

www.iwoman.dk

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan være at mine tekser står på engelsk fordi jeg arbejder på en maskine, der er sat op med den engelsk udgave af windows XP. Under alle omstændigheder er siden for danske kunder - Derfor dansk.

 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt design, udstråler tillid og et veletableret foretagende.

Dog må til tiknytte mig hvad Sandfær siger:

Mere information om produkterne
Flere billeder

Og så syntes jeg du skal overveje at lave noget specielt, det økologiske hjørne, eller hvad du nu mener din målgruppe vil finde interessant :O) 

Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Helt sikkert et flot og dynamisk site du har fået bygget op. Jeg kan godt li' at det er let at komme til at putte ting i kurven - meget supermarkedsagtigt og uden dikkedarer Yes

Din "Vil du vide mere"-side er dog ikke helt i top. Konceptet med sådanne sider er helt fint, men jeg synes at man skulle trykke på "bestil nu!" i stedet for og gå direkte til bestillingen. Det at nogen gerne vil vide hvordan konceptet virker (og hvem der har designet mv.) er vel ikke det der skal springe folk mest i hovedet? Husk at det du synes er det mest spændende ikke nødvendigvis gavner din forretning.

Alt i alt får du efter en hurtig gennegang af sitet karakteren 8,5 på en skala fra 1-10 - flot arbejde!!

Mange iværksætterhilsner,

Joseph

highservice.acnrep.com | revealit.dk | ecfacilities.dk etc.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)