Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense på blog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Ved nogle hvordan man får flere Adsense reklamer på sin blog. Hver gang jeg tilføjer " Add Adsense"

kommer der kun en frem hvor jeg så kan vælge om den være rektangulær,vandret o.s.v. Har set flere blogs oprettet på blogger.com og de er "tilklistret med disse adsense reklamer. Hvad gør jeg galt. Endvidere: Hvorfor er Adsense reklamen på dansk. Hvordan får jeg den,forhåbentligt snart dem, over på engelsk.

Tak

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

For at tilføje Adsense-reklamer til din blogger.com-blog, skal du vælge Adsense-blok, som du beskriver ovenfor. Den gadget, Adsense-blokken bliver oprettet i, kan du så flytte rundt, hvor du gerne vil have den.

Du skal dog lige være opmærksom på, at der godt kan gå et kvarters tid, før blokken bliver aktiv, og indtil da vil du blot have et hul i dit layout, hvor blokken er sat ind.

Sproget på reklamerne styres af indholdet på din blog samt de besøgendes geografiske placering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så håber jg da min sonofon reklame snart bliver ændret. Hvordan få jeg flere end 1 Adsense reklame på

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du opretter en gadget mere og sætter ind.

Og du skal være opmærksom på, at du jo ikke selv kan tjekke de engelsksprogede reklamer ordentligt fra en dansk computer, da du jo netop sidder på en IP-adresse, som fortæller at du er fra DK. En amerikaner vil få vist andre annoncer på din side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så forstår jeg bedre. Hvad sker der hvis man får andre til at klikke på ens annoncer??

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis tilfældige besøgende klikker på dine annoncer, så modtager du et beløb fra Google Adsense, hver gang det sker. (Udbetaling ved 100$ indtjening i alt).

Hvis du laver aftaler med andre om, at de skal klikke på dine annoncer, og det bliver opdaget, bliver din konto lukket, og du kan vinke farvel til dine optjente penge. Ditto, hvis du opfordrer til at klikke på dine annoncer eller på anden vis bryder Adsense-reglerne. Af samme grund kan det godt være de fem minutter værd at læse reglerne igennem, så man ikke laver dyre fodfejl.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, men hvodan vil det blive opdaget,lad os sige jeg nævner til famile,venner,bekendte,osv at de skal klikke 10 gange hver i en måneds tid. hvordan kan man set det

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os nu sige, at du gør det sådan, og dine skolekammerater/studiekammerater/venner/familie bliver ivrige og gerne vil hjælpe dig. Tre af dem kigger samme dag forbi din hjemmeside fra skolens computer (=samme IP) og klikker løs på samtlige reklamer på din hjemmeside. Det samme gentager sig næste uge i en time, hvor de sidder og keder sig. Hvordan tror du selv, at Google reagerer på et væld af gentagne klik fra den samme IP-adresse?

Og hvis de behersker sig og klikker mindre, kan du stadig havne i en situation over nogle måneder, hvor 90% af alle klik på reklamerne kommer fra den samme snævre gruppe IP-adresser.

Foruden de her metoder, er jeg sikker på, at Google har et hav af andre metoder, der kan bruges til at afsløre den slags.

Og så har jeg slet ikke været inde på det amoralske i at svindle penge fra annoncører på den måde.

Budskabet er i hvert fald helt klart herfra: Lad være med at kaste dig ud i klik-fiduser med Adsense og andre annonceprogrammer!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)