Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen flere penge om måneden, FAT DET NU!

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

 

Undskyld mit sprog, men nu fik jeg din opmærksomhed hvilket jeg er ude efter.

 

Jeg har set nogle debatter omkring Fitline herinde,- og synes jeg ville give mit indskud til hvad jeg synes og firmaet og ikke mindst deres produkter.

Det skal lige siges som indskud, at jeg er distributør af produkterne. Det ville virke på mange som, at det så ville have sløret min holdning omkring Fitlines produkter, men jeg kan forsikre jer allesammen om, at jeg har gennemprøvet produkterne før jeg valgte at arbejde med dem her. 

Jeg er en meget moralsk person, som ikke bare arbejder med noget for at tjene penge, men det skal være noget, som jeg kan stå ved og skrive under på virker, uden at have etiske skrupler.

Bare så i allesammen ved det, og at der ikke er nogle skjulte informationer og bagtanker bagved - og at i ved det.

Men jeg synes at Fitline stærkt kan anbefales at prøve, både blot som kunde (det er gratis i 30 dage) eller som forretningsmulighed (prøv produkterne), det er det mest fantastiske jeg nogensinde har prøvet at arbejde med. Jeg har skrevet lidt informationer til jer, som gerne vil vide en smule mere om Fitline.

Kort om Fitline:

Fitline som vi kender det har været etableret I omkring 15 år. De har haft kæmpe success I Europa, specielt Tyskland hvor de omsatte for 100mio euro I 2008. De er velkendte og respekterede.

Det er først for nogle måneder siden, at Danmark kunne tage Fitlines produkter til sig grundet den danske lov om vitamin tilskud og den slags. Så de er netop kommet til Danmark og det danske fodboldlandshold samt Caroline Wozniacki m.f. er de første der har taget Fitline til sig og bruger det daglig som kosttilskud.

Fitlines produkter er nemlig for sundhed, skønhed og præstation.

De har daglige basisprodukter som giver dig de mineraler, vitaminer og sporelementer der gør, at du kan kører på gennem hele dagen – uden at blive træt og irriteret, disse giver dig flere mineraler end hvis du spiste 6 stykker frugt HVER dag, uden at misse en dag. De har energiboosteren til hvis du skal ud og yde noget enten psykisk (eksamen f.eks.) eller fysisk. Den giver dig et boost som du med garanti --hvis du ikke har prøvet Fitlines produkter før- aldrig har mærket. Jeg har haft Fitness instruktører som troede de fik en allergisk reaktion gennem kroppen, men det er blot cellerne der afgiver så meget energi til din hjerne og muskler – at det er så stor en energimængde, som kroppen ikke har prøvet før. Den gør at du vil være klar I hovedet og yde dit ypperste. Herudover har de også produkter til at styre vægten - som er utrolig gode. Udover dem jeg har fortalt, er der selvfølgelig en del andre produkter, dette var ligesom deres hovedprodukter og mest brugte.

De har mange produkter, og du skal være mere end velkommen til at gå ind og kigge på den hjemmeside jeg har fået tildelt som forhandler af Fitline produkter. Du kan vælge dansk sprog oppe i toppen:

http://www.pm-i.info/pagemain/?tab=86&cid=57&c_id=526&st=1 (affiliate ID fjernet af moderator)

Kan du så stole på FitLine produkter?
Fitline produkterne lever op til de strengeste Internationale kvalitet og renhedskrav, Good manufacturing Pratice (GMP). (God productions praktsis). Disse retningslinjer er for tiden de mest moderne standarder indenfor kvalitet og renhed. Det er ikke et krav at Fitline lever op til de standarder. Det er frivilligt. Oven I købet er Fitlines produkter hele tiden under konstant, frivillig kontrol fra Schwiss Vitamin Institut I Lasanne. For kunden betyder det øget kvalitet og sikkerhed.

Det vil altså sige, at Fitline gør alt rigtig hvad angår renlighed og sikkerhed.

Okay, men hvordan kan du saa tjene penge på det her?

Fitline har gennem de sidste 15 år valgt og bruge direkte distribution, men gennem private folk. Private personer kan blive forhandlere, og det vil Fitline have- da deres koncept udelukkende bygger på anbefalinger.

Når først man har prøvet Fitlines produkter, vil man også gerne anbefale dem til andre- det er ihvertfald min hidtil erfaring, at folk bliver begejstret og vil fortælle dem til nær og fjern - også er det gratis at prøve i 30 dage.

Fitline har nemlig så stor tiltro til sine egne produkter, at de tilbyder man kan prøve dem 30 dage, og når produktet er tomt gør man sin hjerne op og bestemmer sig for om man er tilfreds eller utilfreds. Synes man ikke produktet levede op til det forventede, så returnere man blot æsken og lægger en seddel med sit kontonummer så får man det fulde beløb retur.

Så det du kan tjene penge på, er blot at anbefale disse produkter til venner og bekendte. Tilbyd dem at de kan prøve produkterne 30 dage, uden risiko – da de som jeg forklarede kan få alle pengene tilbage hvis ikke de er tilfredse. Man skal endda ikke give nogen grund, blot sende det retur og lægge en seddel med kontonummer.

Dette er det eneste man skal gøre for at tjene penge med Fitline. Selvfølgelig kan man gå ud til Fitness centre og den slags, som kan tillægge produkterne at blive solgt i deres virksomhed, men det er bestemt ikke en nødvendighed, for at tjene penge på Fitline. At lave anbefalinger blot til venner og bekendte er nok til det kan give nok til en fuldtidsindkomst med tiden. Vi har endda folk der allerede lever fuldtid af det I Danmark efter blot 3 måneder på markedet. Så der er massere af penge at hente og det er så godt et produkt saa vi kan stå hundredeprocent indefor det – personligt, er jeg stolt af at sælge deres produkter, fordi de har virket så godt på alle jeg har anbefalet det til.

Som sagt er det hele gratis at arbejde med, du skal hverken indkøbe varelager, eller noget som helst andet for at komme igang. Personligt kan jeg godt lide at have et varelager - men det er bestemt ikke et krav, og anbefaler det ikke til en start. Du modtager support for hele vores team, vi hjælper hinanden på kryds og tværs - da vi alle har samme mission, at hjælpe folk til at blive sundere med Fitline.

Det eneste som er et "krav" er, at du selv tager dig tid til at prøve produkterne. For ellers aner du ikke hvad du saelger, og specielt ikke naar produkterne er saa specielle som de er! Men det er som sagt gratis.

Nu har jeg fået rigtig mange henvendelser omkring Fitlines forretningsplan og hvor meget man kan tjene. Dette spørgsmål vælger jeg at lade være åben, da det er rigtig svært at sige. Muligheden er der, det er hvor dygtig man er - som bestemmer hvor meget man kan tjene, naturligvis.

Nu synes jeg, at jeg har givet mit input til diskutionen omkring Fitline.

Hvis nogle har interesse i at prøve produkterne, eller måske have en forretning.. så tøv endelig ikke med at kontakte mig. Mine kontakt informationer står forneden!

Hav det nu rigtig godt allesammen, og god vind derude.

Med venlig hilsen

Rasmus Lykke

+45 26112479

rasmuslykke@gmail.com

 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

"Så de er netop kommet til Danmark og det danske fodboldlandshold samt Caroline Wozniacki m.f. er de første der har taget Fitline til sig og bruger det daglig som kosttilskud.".......hvor er din dokumentation for dette postulat?

Pas på hvad du postulerer, for medmindre at du selv sælger det direkte til hele landsholdet og Caroline, så er du allerede ude på en glidebane her.

Har US Coast Guard og NASA måske gennemprøvet og sagt god for alverdens produkter gennem tiderne? Nej, det har de ikke, men det påstår sjovt nok en masse MLM-selskaber og andre, at de har.

Hvis du ikke har nogen gode referencer, så må du sørge for at skaffe dig referencerne fremfor at påstå, at DK's landhold bruger produkterne, hvilket jeg ikke tror en døjt på. Hvis nogen falder på halen over det argument, så ryster det mig godt nok.

Denne tråd hører iøvrigt ikke til under "jeg har et godt tilbud til dig", men i MLM kategorien.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nej jeg orker ikke at skrive noget kritisk om MLM igen - eller rettere deres produkter - men det er MEGET fristende men også komplet spild af tid ;-) Kom nu Aminoer! Iværksæt med rigtige produkter og ydelser - ikke med fantast vidunderpiller.. :-D
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Vores team har kontakten til den ansvarlige læge ved landsholdet, det skal nok blive offentliggjort. Så jeg har mine kilder iorden ven.. Men ellers har du fuldstændig ret..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lol - Another day another scam.

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sikke en omgang salgspis!

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skov,

Det er fint at du har en mening omkring enten multi-level marketing eller Fitlines produkter.

MLM delen du vil kritisere forstår jeg godt,  det er der mange der har en holdning til og jeg vil ikke diskutere om du har ret eller ej, men noget jeg gerne vil høre dig om er:

Hvor meget ved du om Fitlines produkter og herunder har du prøvet dem?

Hvis du har prøvet dem, og hvis du ved hvad produkterne kan gøre for dig, og derfor ikke kan lide dem, og synes det er noget værre skidt på markedet, så er det bare fint. Men hvis ikke vil jeg også gerne høre det :)

Hav det godt skov!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt ! Og lad da samtidig vær med at skriv med store bogstaver og slet ikke i en overskrift. Det virker provokerende, negativt og agressivt og det indtryk bliver altså ikke anderledes når man læser teksten: 

" Bare så i allesammen ved det, og at der ikke er nogle skjulte informationer og bagtanker bagved - og at i ved det ". 

Nu er jeg ikke selv sælger men det er du bestemt heller ikke når du kan skrive sådan. Du kunne ligeså godt have skrevet: Jeg ved at I allesammen har et indtryk at det er svindel og humbug, men det er det ALTSÅ IKKE, hvad vi så naturligvis alle vælger at tro på fordi du nu siger det.

Jeg har selv personligt en skepsis overfor alt hvad der hedder tjen penge uden nogen egentlig indsats. Det kan lade sig gøre hvis man er villig til at satse stort, investere og geare sin investering. Så vil jeg altså hellere sætte mine penge i et skrabelod. Der er tabsrisikoen trods alt minimeret til mit indskud.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op !

Forventede slet ikke sådan en respons på det her, og troede skam ikke jeg skulle have nye kunder på det her indlæg, havde blot set en diskution herinde omkring Fitline, og ville give mit indskud..

Det var da lidt sjovt, men det er helt fint!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er I skeptiske........Big Smile

Læs lige det her fra websitet.....så vil I nok lige komme på andre tanker:


  • Understøtter energiudviklingen fra næring (forbrænding af kulhydrater)
  • Forsyner kroppen med alle B-Vitaminer til koncentrationen og effektivitets evnen
  • Indeholder et maritimt algepulver
  • Giver en stimulerende, opkvikkende og forfriskende effekt
  • Styrker kroppens selvhelbredende kraft
  • Med mange antioxidative vitalstoffer
  • Indeholder en urtearoma fra ayurveda der understøtter absorberingen
  • Understøtter mineralbalancen
  • For bedre velbefindende

Det er propfyldt med vitalstoffer................................what the f**k is that?

 

Nå, men endnu et ligegyldigt produkt med lidt vitaminer, mineraler, antioxidanter etc., som man kan få i helt almindelig mad Surprise

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)