Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen flere penge om måneden, FAT DET NU!

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja eller med coca cola hvis man drikker nok af dem. Det ved man da hvad er. Big Smile  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjae, jeg blev ihvertfald lige bekræftet i, at trådstarter ikke selv har solgt landsholdet nogen produkter: "Vores team" betyder at trådstarter har hørt om, at nogen der er langt højere oppe i hierakiet har DIREKTE kontakt til lægen på landsholdet.

Nu er det jo sådan, at landsholdets spillere ikke er underlagt en decideret kur eller er tvunget til at spise mad, som ordineres af lægen. Det er helt almindelige atleter, der spiser hvad pokker de ønsker, men dog er tvunget til at holde sig i form, for at kunne forblive på landsholdet.

Som jeg sagde i mit første svar: Har du ikke selv solgt direkte til dem eller har skriftlige referencer, så lad være med nogensinde at nævne dem, da det bare ikke holder vand.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske skulle du søge over i en anden branche. Man må jo sige at du er særdeles god til at sælge dine 'produkter' og virker som en frisk ungersvend med et godt mod på at tage kampen op, struttende med vitaminer - og det er jo ikke dårlige egenskaber at beside. Jeg føler måske at du falder uden for de 99% som nævnes andensteds i MLM debatten ;-) Anyway så venter jeg på at du poster referencer og kilder til diverse anerkendte sportspersonligheder som du nævner, det vil jeg se frem til, eller er dit Team måske optaget af at sælge eller er det bare en del af de 99%..... Godnat herfra.....Har allerede brugt meget mere tid på fantast produkter end jeg har lyst til.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jack,

Sushi er nok sundere end de piller dér! Wink

Og det lugter også lidt af alger, men smager jo meget mere fantastisk!

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Stakkels mand - har fik jo ikke en chance.... :-D Men et godt godnat grin var det da værd.
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha!

Danmarks stolthed, skide godt!

Nogle af produkterne er vitaminer og mineraler, fuldstændig korrekt. Andre er energiprodukter som bruges når man træner.

Super super super!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lugter lidt af fisk - gør det ikke. Men iøvrigt flot at Rasmus tager det som han gør. Big Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus,

Det er meget muligt, at produkterne er ganske fine.

Problemet ligger helt klart i måden, som de markedsføres på, hvilket du sikkert også allerede har opfattet efter alle de svar på dit indlæg, mindre end een time efter du postede det.

Du har ingen dokumentation for at landsholdet bruger produkterne ej heller Caroline Wozniacki, og da du bare har hørt om, at nogen højere oppe i dit hierarki har kontakt til (læs: ikke salg til), så har du allerede skabt et enormt troværdighedsproblem for dig selv og ikke mindst dine produkter.

Du må på banen med produktet - ikke uholdbare referencer. Kom ud med sproget og fortæl os hvilket udbytte, vi får ved brugen af dit produkt. Indtil videre har du bare skrevet hvor mange millioner, der omsættes for, men hvis jeg skal bruge dit produkt, så vil jeg da vide hvorfor?

Jeg vil ikke engang gå så langt til at kalde dig en "produktbeskriver" for det er du ikke engang. Faktisk vil jeg ikke engang gå så langt som til at kalde dig en sælgerspire, for du har helt fejlet dit mål.

Det er ikke lykkedes dig på een eneste linie i dit oprindelige indlæg at give mig eet argument for hvilket udbytte jeg ville få af at anvende dit produkt eller hvad jeg ville få ud af at sælge det.

Det må kaldes en OMMER.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg faktisk Fitlines produkter gennem en bekendt og har da også prøvet noget af det der pulverblanding man blander op med vand til sportsbrug.

 

Det smager såmænd nogenlunde, men jeg synes ikke, at jeg kunne mærke nogen forskel og jeg vil have lov til at have mit yderst skeptiske syn på disse produkter og MLM som koncept i det hele taget. Nå men MLM som koncept var jo ikke det, jeg ville diskutere og dog: 

For mig er det her bare endnu en fisk i det store MLM-hav, og der er sgu flere tabere end vindere i det spil.

Rasmus? - Bliver du ikke nødt til blankt at indrømme, at du har skrevet det her indlæg for at få sælge eller få "links" under dig, så du kan tjene på deres salg? - Du kan da vel ikke ved dine fulde fem påstå, at du bare har skrevet posten for at debattere Fitline helt uden bagtanker?

 

Nå, nu fik jeg brugt en masse linjeplads som jeg egentlig ikke havde kalkuleret med, da jeg egentlig har masser at tage mig til, men jeg kunne altså ikke lade være. Alternativet havde selvfølgelig været bare at skrive følgende: "Endnu en af slagsen? Big Smile"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Jack,

Sushi er nok sundere end de piller dér! Wink

Og det lugter også lidt af alger, men smager jo meget mere fantastisk!

Med venlig hilsen

Flemming

 

Og så smager Sushi jo dejligt ;o)

Vitalstoffer.........................ROFLMAO............[:'(]

Måske skulle vi starte et MLM-firma med Chia-frø...........få dem hjem i bulk containers og starte i toppen af pyramiden. Alle der vil være med skal selfølgelig købe for mindst 10K og aflevere stor procentdel opad i hierakiet ;o))) It's a sure thing Wink

Vi skal bare have fat i en Dr. Pling Chang eller Professor Dilflyvski og så nævne noget om nogle godkendte tests på det berømte Krilanska University, så er den altså hjemme.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)