Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen flere penge om måneden, FAT DET NU!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skov,

Kan faktisk godt lide den måde du skriver på. Du spiller om bolden og går ikke direkte efter manden, er i hvert fald mit førstehåndsindtryk.

Som jeg forstår det på dit indlæg, så giver du mig en lille smule credit, og det er jeg glad for.

Jeg har det fint i det jeg laver, på grund af DET jeg laver - for jeg mener selv, at jeg ikke bare prøver at komme den nemmeste vej til at tjene penge, men jeg har moralen som gør at jeg vil lave en forretning - men ikke på bekostning af noget.. Jeg bryder mig ikke om at blive sat i bås med andre. Min overbevisning er, at nærmest alle iværksætter jobs kan vendes til noget dårligt, hvis det bare er den rigtige til at gøre det til noget dårligt. I MLM har der nærmest ikke været andet. Kun få har fundet ud af hvad det hele egentlig handler om - hvilket IKKE er at rekruttere en masse nye.

Det jeg mener det handler om, at f.eks. at gøre det som jeg arbejder...

Jeg arrangere åbne aftener i Fitness centre hvor jeg forklare meget kort og produkterne, også kan folk få lov til at prøve dem. Energi produkterne har den positive effekt, at det kan mærkes efter cirka 10 min. Det er gratis, og hvis nogle fra de åbne aftener kan tænke sig at prøve at bruge produkterne 30 dage med fuld retur ret - så gør de det, ellers så siger vi bare tak for i aften.

Jeg bygger på den måde, at de fitnessklubber som jeg holder disse åbne aftener i, er tegnet op under mig. Det vil sige, de får provision for at holde det, og jeg får provision for at præsentere det. Hvis vi ikke sælger noget, så tjener vi ikke noget.

Sådan synes jeg at det skal gøres, og er stor modstander af det der kendetegner mlm - næsten alt og alle der er i det, er helt galt på den.

Håber ikke at jeg virker som den der gør det samme som alle andre. Hav det godt allesammen!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, og vi afleverer hellere end gerne 97% til dem, der nu gav os denne enestående mulighed for big business!

Og Dr. Pling Pang skal jo også have lidt til børnene i den dersens velgørende landsby, som han er protektor for Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Jep, og vi afleverer hellere end gerne 97% til dem, der nu gav os denne enestående mulighed for big business!

Og Dr. Pling Pang skal jo også have lidt til børnene i den dersens velgørende landsby, som han er protektor for Wink

 

;o) Og så skal man ikke glemme at Dr. Pling er førende indenfor forskning i vitalstoffer. Faktisk har Jytte Abildstrøm også anbefalet det til sin moster, så den er god nok. Hvis ikke det overbeviser folk, så er det fordi de ikke har set en fremtidsfilm, hvori man kan se at de bruger produktet........

Nå, det er vist sengetid ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusLykke:

 - hvilket IKKE er at rekruttere en masse nye.

Hvad var så hensigten med indlægget?

RasmusLykke:

Sådan synes jeg at det skal gøres, og er stor modstander af det der kendetegner mlm - næsten alt og alle der er i det, er helt galt på den.

Håber ikke at jeg virker som den der gør det samme som alle andre. Hav det godt allesammen!

Nu er jeg helt tabt her. Som jeg ser det, så gør du præcis som alle andre i MLM branchen. At du holder åbne aftener i fitness centre, hvor indehaverne er provisionslønnet af dig for at holde disse aftener, gør da ingen forskel? Det gør alle brancher uanset om det er MLM eller ej.

Forskellen er her, at du starter denne tråd med at snakke stolpe op og ned om, hvor meget dette produkt sælger ude i verden og hvem der bruger det, men egentligt ikke leverer noget som helst andet.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ehm.. Jeg gør det samme?

Det jeg siger er det forkerte er netop at man bare rekruttere en masse nye og som rekruttere nye. Her har jeg en aftale med et fitness center, at vi deler den provision jeg får for at sælge deres produkter - og husk alle kan levere deres produkter tilbage indenfor 30 dage, uden en grund - hvis de bare ikke har lyst til at bruge dem.

Nå jeg vil lige svare længere på det en anden dag, nu må jeg nok hellere hoppe i seng.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg vil give dig 100 % kredit for din ildhu og du besidder jo åbenlyst evnen til at formulere dig og ikke mindst argumentere.

Argumenterne vil jeg nok ikke give så meget kredit for ;-)


Jeg er overbevist om at du er en sand tilhænger af dit produkt og det er vigtigt.


Men hvorfor gå over åen efter vand, brug dit talent og ildhu på nogle andre produkter og ikke MLM og de produkter der sælges der igennem.

99% der render rundt i disse MLM netværk er tosser og deres produkter er i bedstefald virkningsløse.

Men med dit talent og ildhu og det rigtige produkt så har du troværdighed.

Bliv ikke en af de 99% men udnyt dit talent på rigtige produkter!

Pyha ikke mere MLM – jeg får så ondt i hoved af det? Virker dine piller mod det?

 PS. Læs det med småt

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Flemming1970:

Jack,

Sushi er nok sundere end de piller dér! Wink

Og det lugter også lidt af alger, men smager jo meget mere fantastisk!

Med venlig hilsen

Flemming

 

 

Og så smager Sushi jo dejligt ;o)

Vitalstoffer.........................ROFLMAO............[:'(]

Måske skulle vi starte et MLM-firma med Chia-frø...........få dem hjem i bulk containers og starte i toppen af pyramiden. Alle der vil være med skal selfølgelig købe for mindst 10K og aflevere stor procentdel opad i hierakiet ;o))) It's a sure thing Wink

Vi skal bare have fat i en Dr. Pling Chang eller Professor Dilflyvski og så nævne noget om nogle godkendte tests på det berømte Krilanska University, så er den altså hjemme.

Jack

 

Det er konge humor. Yes

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

30 dages returret er en god salgs-gimmick, men det fortæller stadig intet om produktets lødighed. Det er blot en god måde at få solgt nogle produkter på til de, der tøver. Enhver ved også, at langt de fleste forbrugere aldrig anvender deres "ret" til at returnere produktet, fordi de føler sig usikre, generte, angste, har gtemt at de kan returnere det, gider ikke eller en masse andre årsager.

Faktum er, at når man giver folk 30 fages returret på noget, som de bruger, så kommer der faktisk aldrig noget retur.

Men det er heller ikke sagens kerne. Jeg vil afvente dit svar på, hvad der er så lykkebringende ved Fitline produkterne. Indtil da spiser jeg noget sushi sammen med Bent og Business.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh nej mere Blehhhh.... Good Luck

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der egentligt hold i det med landsholdet og Caroline Wisniacki, eller var det som frygtet rent MLM salgsgas Confused 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)