Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside billig

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du bestiller et webhotel home hos os til 19,00 kr. får du eget hjemmeside program der er let at redigere og resultatet vil med garanti blive flot. Du kan vælge imellem en masse gratis skabeloner du kan redigere i.

Hvis du bestiller idag er din side klar til brug med det samme domænet er registeret. Kræver ingen kendskab til kodning.

Jeg håber og se dig online med et webhotel fra Besthosting.dk

Læs mere her www.besthosting.dk/hjemmeside.htm

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sætte en billig CMS styret side op for dig. Design kan du vælge ud fra nogle skabelonere. Jeg kan selvfølelig også lave et unikt design til dig. Prisen er 1500,- kr + moms. Så er den leveret til dig eller opsat på din server. Unik design kommer oven i prisen hvis dette ønskes.

 

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Hvad er din pris på dette? Selve installationen af systemet er nem nok, men jeg er ikke så meget inde i selve systemet - så det jeg tænker på er om du også sætter siderne op så de er pæne/funktionelle og laver et topbanner til siden osv ?
Du kan sende mig en besked hvis det er - eller skrive her :) 


Mvh Simon 

 

Brian Brandt:

Hej Simon..

Jeg kan sætte det op i et cms system (Wordpress) for dig, hvor du nemt har mulighed for at tilføje sider, tekst, billeder, video og meget andet...

Se referencer her - http://www.mbitcenter.dk/category/referencer

Prisleje er lidt afhængig af omfanget på opgaven... det afhænger af hvilke funktioner du har brug for (har en masse ideer som vi kan sparre om evt over mail eller telefonen)....
Send mig en mail på info@mbitcenter.dk eller ring på 22 45 4007 hvis det har interesse... så kan vi også snakke om en pris....

mvh Brian Brandt
MBiT
www.mbitcenter.dk

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at der er kommet en del tilbud. Så jeg vil lige komme med nogle argumenter for, at vælge os:
- Vi laver et unikt design = ingen skabeloner eller andet som tusinder andre også har.
- Vi overholder W3C-standarder
- Hjemmesiden kommer til at fungere i de mest normale browser - herunder også Explorer 8.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

SPF:

Hej.
Hvad er din pris på dette? Selve installationen af systemet er nem nok, men jeg er ikke så meget inde i selve systemet - så det jeg tænker på er om du også sætter siderne op så de er pæne/funktionelle og laver et topbanner til siden osv ?
Du kan sende mig en besked hvis det er - eller skrive her :) 

Mvh Simon 

Jeg har besvaret dig i en privat-besked, for mit bud på hjælp var jo ikke ment til andre i denne tråd :-)... men du er selvfølgelig velkommen til at skrive til mig, ligesom alle andre også er ;-) !

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan også lave en Wordpress løsning til dig. Wordpress er et super nemt cms der primært har fokus på blog-funktionaliteter, men kan også bruges til traditionelt website. Læs evt mere her: http://www.wordpress.org 
Denne løsning vil kunne laves meget billigt.

Hvis du er er på udkig efter lidt mere advancerede funktionaliteter og muligheder, kan jeg også tilbyde at lave det i TYPO3 cms. T3 er dansk udviklet opensource - et af de mest udbredte på verdensplan. Det betyder også at der hele tiden bliver udviklet en masse moduler, plugins osv - man kan hente gratis... Læs mere om TYPO3 her: http://www.typo3.com eller http://www.typo3.org
Denne løsning er mere kompliceret og noget dyrere. Men det afhænger jo lidt af, hvad du har brug for...

Send mig gene en mail - så skal jeg nok vende tilbage med tilbud/oplæg på dit site.

Rigtig god weekend:)

 

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er simpelthen så glad for min hjemmeside så jeg kan kun anbefale ham der lavede den - pwm.dk.

Jeg gav 1.500kr mener jeg det var - og det er sgu billigt for så flot en side.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Vi er en professionel webdesign virksomhed. Vi kan levere et flot og unikt webdesign til din side i vores eget CMS system.

Da vi er nystartet skal vi have skrabet nogle referencer sammen, så du får du en 50% rabat. Dermed bliver prisen 2500 kr. eksl. moms.


Kontakt os på mail: CEO@Bluestar-Creative.com

el.

Besøg: Bluestar-Creative.dk


Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

 

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

 

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Simon,

Det bedste tilbud får du hos www.Orango.nu kontakt deres salgschef. Orango laver topprofessionelle løsninger, og de vægter din profilering højere end alt andet. Se deres showcases under referencer. Orango har lavet løsninger for golfvirksomhed før. Herudover er de fleksible med betalingen.

Du kan kontakte Orango på salg@orango.nu.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)