Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitelinks...... hvordan?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg er i fuld gang med at brygget noget sammen...    og når man klipper og klistrer med dandomain shops bliver det tit lidt rodet.. jeg er ikk så hård til CSS scripts og shoppen driller lidt :)

Så ja, jeg overvejer redesign....    tjek evt her - http://www.cueshop.dk/shop/pool-koeer-36s.html

noget jeg har brygget for nyelig.

jeg har rimelig mange hits og en afvisningsprocent på ca. 25% så jeg er ikke mega utilfreds

men vil selvfølgelig gerne have flere hits!  har du nogle goe ideer  ? :)   jeg har adwords/facebook/dba  og laver SEO hver dag på den....

M  dfdf

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror måske at siden kunne være opsigt ved et mere personligt design, et mere billiard agtigt, hvis du ved hvad jeg mener. En side mere stemning på og hygge. Måske mere enkel med samtidig præsentere dit varemærke mere.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe yes....  design er vigtigt.... men content er gud!

 

derfor laver jeg meget SEO & content i tiden!

M  dfdf

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

okay...

Hvis en bruger søger efter Cueshop.dk på google så BURDE google da vise sitelinks...

Jeg tror der er noget i vejen med mine menuer, eller den opsætning jeg bruger på menuerne...

er der nogen der har nogle idéer til hvad der er i vejen... ?      bruger ikke frames,

M  dfdf

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)