Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP hvad skal jeg bruge til hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det har noget med dit indlæg at gøre

Derudover er dette en DYR pris for en hjemmeside....

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hva hvad??

La den dog ligge...har forklaret mig ang. hjemmesider i en anden tråd. Så drop det

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Saks.... klip klip.....

Læs det der ledes efter og stop jeres salgstrip.

Hvis June skal bruge en designer havde hun nok annonceret efter en, dette er simpelthen usmageligt at hijacke hendes indlæg.

Besøg Esbjerg Terapi... de kan hjælpe....

Hey Mogens

 

Jeg prøver at hjælpe og sælge samtidig. Hvis June ville have en hjemmeside med et samme ville det være bedst at hyre en professional.

 

Du skal overhoved ikke tro du kan stille det op på den måde du har gjort,

 

Og at jeg anbefaler hende et CMS system har overhoved INTET at gøre med at jeg vil sælge. Hun kan sku bruge Joomla, Mamboo, Wordpress og hvad der nu ellers findes hvis det står til mig.

 

Så tag hovedet med næste gang du prøver at spille smartguy!

 

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej June

Du kan også prøve at tage et kig på www.html.dk

Du skal dog huske at det tager tid at lærer og lave en professionel hjemmeside. Mange har lært det gennem mange år, af ren interesse, og har haft mange projekter kørende, for at nå til der hvor de er idag.

Dog vil jeg mene at hvis du står at skal bruge en side nu og her, er der ingen grund til at opfinde den dybe terlerken igen. Tag et gik på de mange CMS løsninger der findes på nettet, og ja, så lav et design i Photoshop, som derefter implementeres i CMS'et.

Er det du beskriver derimod et projekt som du ønsker at bruge til at lære og lave hjemmesider i HTML og eks. ASP eller PHP, så fat modet, og brug nogle af de links andre har skrevet. Der findes mange gode tutorials på nettet idag, hvor man kan lære at programmere hjemmesider med.

God fornøjelse med proejktet :-)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bluestar Creative:

Du skal overhoved ikke tro du kan stille det op på den måde du har gjort,

Nej, kun på din måde.....

Bluestar Creative:

Hun kan sku bruge Joomla, Mamboo, Wordpress og hvad der nu ellers findes hvis det står til mig.

Damer hader mænd der bander, klæder dig ikke

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

June: Hvis du kort fortæller hvad dit site skal kunne, og hvad dine forudsætninger for at sætte dig ned og kode er - så kan det være vi kan give dig nogle mere retningsbestemte hints, om hvad du skal kigge på.

Måske et par ord om i hvilken dybde du har tænkt dig at gå - for der er stadig forskel på at udvilke et website i et værktøj, og på at gøre det i notepad. Sidstnævnte giver dig den bedste forståelse, og den største frihed, mens et værktøj der generere koden for dg, vil sætte dig betydelig hurtigere igang.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Bluestar Creative:

Du skal overhoved ikke tro du kan stille det op på den måde du har gjort,

Nej, kun på din måde.....

Bluestar Creative:

Hun kan sku bruge Joomla, Mamboo, Wordpress og hvad der nu ellers findes hvis det står til mig.

Damer hader mænd der bander, klæder dig ikke

 

Du er er godt nok dygtig til at formulere dig. Den eneste grund til at du har skrevet dette. Er at du ikke kunne give et ordenligt modsvar.

 

Men du skal have tak, fordi du tror du bare kan rende rundt og hakke på andre, som rent faktisk ikke prøver på andet end at hjælpe.

 

Nicklas Pedersen.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

June:

hej

Hvad er  mest optimalt at bruge, hvis man skal lave en proof. hjemmeside. Er det optimalt at lave hele design på Photoshop? Da det skal være en hjemmeside hvor brugeren skal kunne lægge noget op og downloade fra, forbindelse med et handel?

June

Hej June,

Næsten alle de professionelle bruger Photoshop til at lave design i. Derefter omsættes designet til HTML og JPG/GIF/PNG billeder, så det kan lægges på nettet.

Hvis dine brugere skal kunne uploade ting, så skal du bruge et dynamisk system, der kan modtage filerne og lægge dem på serveren og vel sagtens også præsentere de lagrede filer for dine brugere. Til dette er det en god ide at lære lidt om programmering i f.eks. PHP eller ASP. Der er givetvis også nogle af de gængse CMS'er der har noget funktionalitet i den retning som måske kan bruges. Så hvis du kan finde en CMS løsning, der opfylder dine krav er det nemmest, ellers må du have gang i lærebøgerne.

God fornøjelse.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej june,

Du kan prøve at kigge på www.wordpress.org & www.wordpress.dk.

Her kan findes flere tusind forskellige designs, og mange af dem har et professionelt look.

Det er meget enkelt at sætte op (uden det helt store kendskab til programmering), samtidig med at der er hjælp at hente på ovenstående fora.

Det kan måske være en god start, da det er en meget prisvenlig løsning.  

Jeg synes jeg har haft held med at sætte min hjemmeside op, så det kan måske også være en løsning for dig. :)

God fornøjelse

Dbh

Morten.

www.vitalcoaching.dk

 

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige slettet et indlæg fra tråden her fordi det var temmelig ubehageligt formuleret. Er I ikke søde for det første at holde jer til emnet, og for det andet at holde op med at svine hinanden til? Ud over at det giver dårlig stemning, er det virkelig dårlig reklame for jer selv, og vi gider ikke slette det når I grædende skriver til vores support om et halvt år at I er kede af at det ligger øverst på Google når man søger på jer. Wink

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)