Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at dit site er rigtig godt og struktureret opbygget, den er nem at navigere rundt på.

Rigtig godt med masse forskellige produkt kategorier på forsiden, og god funktion at man kan se best sellers på forsiden.

Mangler ud ikke et sted hvor man kan sortere efter mærke? Hvis du har det kan jeg i hvert fald ikke finde det.

Der sker heller ikke noget hvis jeg trykker på "søg" hvis jeg ikke har indtastet noget. ville det ikke være en ide at den bare forslog en række forskellige produkter alligevel?

Kunne det ikke os være en ide, at lave et sted hvor kunder kan skrive anmeldelser af produkter eller din show. evt. have et banner med "trustpilot"

MVH Lars M

 

Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i alt en meget flot side, og generelt nem og overskuelig.. 

.. Hvis man da ikke kører IE6, som nogle af os gamle gutter stadig gør. Der er sitet nærmest ubrugeligt, menulinks, en del billeder etc. virker ikke - Om det så et valg i har taget eller om det er min browser der er i fuckmode, ved jeg ikke, men den ser ud til at fungerer som den skal alle andre steder ;)  

Sitet fungerer ellers glimrende i både chrome og FF ;)

http://whatz.dk/IE6_trend.jpg

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Yes tak, den er skrevet på som en programmeringsopgave :)
Og tak for rosen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi har ikke mange mærke endnu, så derfor har vi ikke lavet denne funktion.

Jeg tror de fleste vil indtaste noget i feltet når de søger, men det kan være jeg lige skal undersøge om den kan vise alle produkterne eller noget i den dur. Det forhører jeg mig lige med programmøren, tak :)

Kunder kan allerede skrive anmelder inde på selve produktannoncen. Trustpilot er også koblet på sidste i betalingsprocessen, når en ordre er færdig. Herefter kan kunde gå ind og rate det. Planerne er på et tidspunkt at få banneret op, når der er nok anmeldelser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tyksen

Ja vi ved at siden går helt amok i IE6, men der er en programmør på opgaven. Så det er noget vi meget snart gerne skulle have på plads, skide IE6. hehe

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lige give lidt ros hvor det nok ikke falder på et tørt sted :-)

Hold kæft en fed side. Nem at finde rundt på, flot design og tilgængelig.

Hvis i kan viderføre dette til en mere seriøsforretnings plan med nogle lidt dyrer produkter spår jeg jer en god fremtid som selvstændige :-)

 

Held og lykke!

Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for de rigtige pæne ord, det dejligt at få respons når vi har knoklet røven ud af bukserne.

Vi er skam på vej, men vi begynder i det små lige til at starte med.

Og jo Tak.Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)